Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

jer med facebook
Forfatter: 
Dato:  17-07-2012 22:10

er der andre der har jeres facebook fyldt med andsvage reklamer pa jeres forside.. og ja overalt, ikke kun ude i h. side, men faktisk mellem alle jeres billeder mm.

det har jeg sa lige faet ind i dag. haber da ikke det er permanent. for det er sku da skide irriterende..

mette

When you see a person who has been given more than you in money and beauty, look to those, who have been given less.

0
0
Svar på denne tråd

hejhej
Forfatter: 
Dato:  17-07-2012 22:14

Nope - der er intet sket hos mig.

Det lyder irriterende, håber virkelig ikke det er et nyt tiltag!

0
0
Svar på denne tråd

tumle tum
Forfatter: 
Dato:  17-07-2012 22:17

nej har jeg ikke, ved ik om det er fordi jeg har en Adblocker i min browser, som er crome

Kold Mosen´s Victor 1. April 1992 - 10. Juli 2012

Elsket og savnet

0
0
Svar på denne tråd

bruger ellers
Forfatter: 
Dato:  17-07-2012 22:57

ogsa crome.. og skal altid tillade en masse for det korer. men de her reklamer.. de er skod.

When you see a person who has been given more than you in money and beauty, look to those, who have been given less.

0
0
Svar på denne tråd

Facebook
Forfatter: 
Dato:  17-07-2012 23:43

Hørte for et stykke tid siden, at der skulle komme mange flere reklamer på Fb, for at gøre det mere attraktivt, at være annoncør. Måske det der er ved at ske nu :-(

Hesteklipning på Bornholm tilbydes. Skriv en Besked.

0
0
Svar på denne tråd

ja............
Forfatter: 
Dato:  19-07-2012 13:46

Jeg har og efter de er kommet er min facebook flippet helt ud, vil ik gå ind på profiler den fryser fast og jeg må lukke siden ned sådan noget er mit tempramang bare ik til

Mange kærlige hilsner Jannie Banani og Ringo. Tjek også lige min præs.

0
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  19-07-2012 13:50

Næ, jeg har stadig kun dem i højre side?

Er du sikker på det ikke er fordi du har liket et eller andet, som så spammer reklamer?

Det er tit de der "jeg elsker ferie" sider osv, dem liker man jo fordi man er enig. Og det næste man ser er at de spammer reklamer ud som posts, så du har reklamer inde mellem dine venners opdateringer osv.

Det jeg gør er at gå ind på de sider og un-like dem, så slipper man for det..

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider