Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Lejlighed i København? Haster
Forfatter: 
Dato:  13-07-2012 19:22

Hej,

Min søster og hendes kæreste skal til at studere i København fra september, men de kan ikke finde en lejlighed! De har søgt og søgt, men uden held.

Den må maks koste 6000 i mdr., inkl. forbrug. Størrelsen er underordnet, men det skal selvfølgelig være sådan de begge kan bo der

Er der nogle som har nogle bud, i så fald HVOR kan de søge?

Det er ved at være lidt kritisk, og alt er faktisk pakket og klar til at flytte ind - men lejligheden mangler!

På forhånd tak, håber på svar

Mvh

0
0
Svar på denne tråd

tjaaa...
Forfatter: 
Dato:  13-07-2012 19:23

Skal det være en lejelejlighed eller er de også interesserede i en andelslejlighed?

-Jane

www.hms4life.dk
trailerlæsning og problemløsning i nordjylland

0
0
Svar på denne tråd

Lejelejlighed
Forfatter: 
Dato:  13-07-2012 19:26

Det er primært en lejelejlighed de er på jagt efter, men er det en bestemt andelsbolig du tænker på, og hvad er prisen?

0
0
Svar på denne tråd

6000 incl forbrug..
Forfatter: 
Dato:  13-07-2012 20:05

tror jeg bliver svært at finde, medmindre de kan lade sig nøjes med meget få m2, begrænset lejeperiode, beliggenhed et godt stykke uden for centrum - eller står skrevet på en venteliste til nogle af de kommunale lejeboliger...

Har de kigget på dba?

Her er link til en søgning på lejligheder i kbh til og med 6000 i husleje (jeg tror dog ikke det er incl forbrug).

www.dba.dk/boliger/lejebolig/ lejelejlighed/antalvaerelser-1/reg- koebenhavn/ ?antalvaerelser=2&anta...er=3&pris= (-6000)

0
0
Svar på denne tråd

Lejlighed i Ishøj
Forfatter: 
Dato:  13-07-2012 20:14

Mig og min kæreste var kun skrevet op en måned i Ishøj så fik vi en lejlighed. Det tar kun 25 min i toget til københavns hovedbanegård så det er ikke så langt ude. De kan jo prøve at gå på Ishøjs kommunes hjemmeside og ser. Mener at det er der man skal skrive sig op. Ellers kan de kigge på bolig portalen måske der er noget der.

0
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  13-07-2012 20:40

I værste tilfælde kan de komme på akut-listen til kollegie. Der kan man søge sammen som par, så man også kan bo sammen.

Siden er http://www.kollegierneskontor.dk

Det kan ihvertfald give dem et pusterum imens de søger efter et bedre sted at bo. Leje + forbrug for 6000 kr bliver meget svært at få. Hvis de begge får SU, burde de godt kunne strække det krav lidt mere, da de jo så får 10.000 kr efter skat, tilsammen. København er desværre frygtelig dyr..

0
0
Svar på denne tråd

Tak for svar
Forfatter: 
Dato:  13-07-2012 20:48

Dejligt, at i vil hjælpe :)
Kollegie værelse vil faktisk passe fint nok for dem, tror at de er sultne efter lidt af hvert lige nu!

0
0
Svar på denne tråd

studielejlighed
Forfatter: 
Dato:  15-07-2012 15:22

Prøv de store boligselskaber, f. eks. KAB, hvor jeg har arbejdet. I flere bebyggelser kan studerende komme ind via en særlig venteliste fordi man gerne vil ændre på beboersammensætningen i området.

Marianne-c

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider