|
|
| Aftensmad |
|
|
Hej HN  Hvad skal du/I have at spise i aften? Mvh Sofie
Sofie - Den lykkelige ejer af Surtsey, Tinka og Bojana <3 Opstaldning med ridehal tilbydes i Hasselager (8361) 12 km fra Aarhus
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
| Jeg tror.. |
|
|
... det ender med Brændende kærlighed
£isbeth & Baloo Politicians are like diapers. They need to be changed often - and for the same reason.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| aftensmad |
|
|
Tja vi skal have rullesteg med nye kartofler 
Tilridning og genoptræning tilbydes på hestens præmisser
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tumle tum |
|
|
risotto med svampe tror jeg, ser ud til at alle andre er imigreret ud til sviger i aften og jeg er alene, fordi jeg er en sur gammel gimpe
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 1234567890 |
|
|
Laks, nye kartofler bagt i ovnen samt tomatsalat med feta 
...og jeg som troede, at jeg ville komme til at leve af rugbrød med leverpostej imens familen var ude at rejse, men nej, for gud hvor er det hurtigt og nemt at lave mad, når man kun skal lave til sig selv og en veninde, istedet for hele familien, som vel spiser 2 kg kartofler. 
For at få noget andet end det du plejer at få, må du gøre noget andet, end det du plejer at gøre.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Cathrine1987 |
|
|
Wok??
Er det ikke temmelig hård kost? Spiser du også gryde og pande?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bummelum |
|
|
PiaR: Ja vi spiser hele molevitten herhjemme Har hørt jern skal være en del af den daglige kost 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Pestopasta |
|
|
Vi skal have frisk pasta med honningstegt kyllingestykker og pesto.. Det er dejligt nemt at lave og mætter godt.
Hilsen Trine Ejer af de 2 skønne madammer Rockness og Safians Gomilla R.I.P. Sondrio 8/6 1999 - 8/9 2011 1 sæk Equifirst Classic Basic Omega 3 sælges for 100 kr.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mums:) |
|
|
Vi skal ha hjemmelavede frikadelle brugere med salat og hvad der ellers høre til:)
Sagde Line Østerby Jonassen. - med Santos og Freja:) 2 dejlige heste og til og med mor og søn:)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Aftensmad |
|
|
Her står den på æggekage med bacon og tomat/peberfrugt
Mvh Mette Mit ponyhingsteføl fra 2012 søger legekammerat Billig opstaldning tilbydes derfor til ponyhingsteføl til efteråret Skriv for info
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
karbonader, ovnbagte kartofler og ovnbagte rodfrugter, og bearnaise 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| MUMS !! |
|
|
Cordon Bleu med de der kugle fritter og BS til 
- Anne Mikkelsen - Heste er ikke mere skrøbelige end vi gør dem! Stamtavlen afgører ikke hestens potentiale - det gør rytterens dygtighed!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Rustik sandwich |
|
|
En rustik sandwich i ciabatta: Et ciabatta flækkes, og smøres med en god sennep (jeg bruger en svensk sød-stærk sennep). Med rund hånd fordeles en god skinke, frisk mozarella plukket i småstykker, tomatskiver og rødløg (hakket eller i ringe), og evt. basilikum eller lidt pesto. I ovnen med det ved 200 grader, til osten er smeltet og brødet er varmt og sprødt.
Salvia One of the greatest mentalfreedoms is truly not caring what anyone else thinks of you The past is over. The future hasn't happened yet. The only time is now.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Aftensmad |
|
|
Hirsegrød - grundet dovenskab Havde ellers forestillet mig noget sundt med linser, kikærter og salat, men jeg gad ikke, da det kom til stykket. Vores datter var sikkert også gladere for det nemme valg 
Portrættegninger tilbydes efter foto - se præsentation for mere info 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmm... |
|
|
Stuvning med svinesmåkød med ris til  Faldt i god jord hos min far 
Bissen Tomorrow - do better
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Aftensmad |
|
|
Her stod den på svinemørbrad i sennep/Estragon sovs og ris.
Hesteklipning på Bornholm tilbydes. Skriv en Besked.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
|
|
Kæresten og jeg fik pasta med laks, en af mine yndlings  Det var for at fejre at jeg var bestået den meget svære anatomi-eksamen  Det er egentlig bare spaghetti, og så hælder man fløde på (madlavningsfløde! Ikke det med 38% ). Man svitser også nogle løg og friske, grønne asparges på panden, og hælder i pastaen. Til aller sidst tilsætter man røget laks, som er revet i små stykker og det blandes så rundt med pastaen. Uhm!!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
| aftensmad |
|
|
Grødpandekager mums!
- Med "krikkerne" Zaco&Flicka! Det er menneskeligt at fejle..
† Rest in Peace †
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Aftensmad. |
|
|
Herhjemme står det på en wokret med kylling, grønsager og kokosmælk.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| En slags burgere |
|
|
Vi skal have grillede skiver af hamburgryg (med masser af karry på), de skal i burgerboller sammen med ananas, karrydressing, bacon og lidt salat.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
vi skal havde lasagne idag lækkert, det glæder jeg mig til det er en af mine yngling mad, men vi får det ikke så tit, da min mor ikke må få for meget oksekød, og jeg gider ikke lave en hel lasagne til mig selv, alt for meget til overes jeg ikke får spist, så glæder mig.
det er modtageren der bestemmer budskabet!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Aftensmad d. 15.7 |
|
|
Vi skal have boller i karry, lavet af hk. kylling, med ris og råkostsalat til... I morgen står den på spaghetti bolognese.
Hilsen Gitte <3 Tuttenas maj 2007 - Skrupsak maj 2010 <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mad mad |
|
|
I aften står den på hel grillet kylling, men brød og salat til hmmmm 
Mvh Tina Elisabeth Med de to dejlige drenge Ichiro og Glenfiddich Cacharel, mit hjertebarn, elsket aldrig glemt Røde, min sjæleven, foraltid elsket foraltid savnet Kun med hjertet kan man rigtig se
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| I aften... |
|
|
... står den på svamperisotto. Det har jeg fantaseret om flere dage, men hver dag glemt at købe champignoner. Det har jeg så købt i dag - så NU skal det være!
£isbeth & Baloo Politicians are like diapers. They need to be changed often - and for the same reason.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|