Hej alle 
Jeg er lige begyndt på et af KVUC's sommersuppleringshold. Jeg havde valgt KVUC fremfor DTU, fordi det var en uge længere end DTU's tilsvarende hold. Så jeg tænkte at timerne var spredt lidt mere, så dagene var en smule kortere.
I dag fandt jeg så ud af at dagene på KVUC er meget længere. Vi skal være der fra 8:30-17, hvorimod man skal være der fra 8-15:15 på DTU. Vi har voldsomt mange ekstra lektioner i forhold til det normale timetal, og det er fordi man skal være der og arbejde i fem timer selv. Læreren vil ikke have vi går hjem, når vi regner opgaver, så derfor har han sat alt det nye stof på fra 15-17. Det synes jeg er fuldkommen latterligt. Folk er jo trætte efter sådan en lang dag, og jeg lærte absolut intet i dag, fordi jeg var så træt. Jeg har lige fået af vide af min læge, at jeg har vitaminmangel, så det er måske derfor jeg er lidt mere træt end andre mennesker i øjeblikket.
Sagen er så at jeg overvejer at skifte over til DTU's hold i august, hvis det er muligt. Så kan jeg også komme med på familieferien i næste uge, hvilket jeg oprindeligt havde lovet min familie.
Det ser som gør at jeg ikke kan beslutte mig, er at DTU holdet har eksamen dagen efter sidste undervisningsdag og den skriftlige er på en lørdag. Og mandagen efter det begynder introugen på universitetet. Det er altså utrolig sammenpresset, hvor man på KVUC har næsten en uge inden mundtlig eksamen og yderligere næsten en uge inden skriftlig. En anden bonus er at mange folk på KVUC skal på samme studie som mig. Men generelt skal jeg ikke lære super meget på det her A-niveau, så jeg ville godt føle jeg kunne gøre det på tre uger.
Så nu er jeg utrolig meget i tvivl om, hvad jeg skal gøre. Havde I skiftet? 
Jeg er bare bange for at jeg ikke kommer til at lærer så meget, fordi det ligger der til sidst. Vi er kun lige begyndt, så jeg skal nok se dagene lidt an, men skal jeg skifte hold, skal det gøres snart. Men jeg kom hjem med migræne i dag, fordi jeg var så træt og fordi der konstant var holdarbejde, så man ikke fik nogen pauser til at spise.
Beklager længden af indlægget. Synes slet ikke jeg kan holde hoved og hale i det hele lige nu