Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

OL i London. Hvad skal ses på tv?
Forfatter: 
Dato:  08-07-2012 10:09

Eftersom jeg ikke kommer til London, så vil jeg da følge lidt med på TV. Jeg har tænkt mig at se ridning (dressur og springning) men vil også følge med i kvindernes gymnastik.

Hvad vil I gerne se?

Venlig hilsen

M

Jeg troede ikke, at moderskab var noget særligt. Jeg tog fuldstændig fejl! :)

0
0
Svar på denne tråd

købt tv2 sport
Forfatter: 
Dato:  08-07-2012 10:55

Jeg har netop tilkøbt tv2 sport og 6'eren i håb om at se så meget som muligt.

Skal se ALT det ridning de viser (forhåbentlig en masse)

og så skal vi se svømning til den "store guldmedalje"

Men vi glæder os her hos os rigtig meget til paralymiske går igang. Vores klub har en handicapsvømmer med som min dreng svømmer sammen med. Han er super super sej, mangler det meste af højre underarm og har kun et par "fingre" på venstre (der vist også er kortere)

Han skal svømme fly - og har pt. verdensrekorden på 200 m, så ham glæder vi os til forhåbentlig at følge på tv.

VH Heidi

Jeg kan forstå dit indlæg forkert og så beklager jeg,

men mit svar afspejler sig i min fortolkning af dit indlæg.

www.gravsnuderne.dk

0
0
Svar på denne tråd

♥Plet♥
Forfatter: 
Dato:  08-07-2012 12:56

Jeg skal følge med i ridning - naturligvis!
Også håber jeg også at jeg får lov til at følge Danmarks ishcokey hold, men nu må vi se om vi klarer kvalifikationen til februar 2013. Men det jo så over vinter OL.

Ellers følger jeg gerne svømning og udspring, ikke fordi jeg forstår så meget af det, men synes det er ganske underholdende at se på.

?Katja & Plet?

Min hest er mit spejl som uforfalsket gengiver mine dårlige og gode luner.

Se din hest i øjnene og lad dig ikke skræmme af sandheden.

0
0
Svar på denne tråd

OL London 2012
Forfatter: 
Dato:  08-07-2012 21:52

Jeg skal se dressur naturligvis og ellers er h-bold jo altid helligt herhjemme og SKAL ses :-) Jeg ser alle herrenes kampe, men runder nok også damernes, da jeg har en veninde med, og gerne vil heppe på hende.

Ellers bliver der ofte set vægtløftning (of all things...) herhjemme. Skæbnen ville, at både min storebror og jeg er OL-børn, og i begge tilfælde født i år, hvor OL blev holdt i Nordamerika. Det betød naturligvis tidsforskel, og når min mor var oppe om natten for at fodre sultne afkom, kom hun til at se vægtløftning og udviklede en forkærlighed for netop dét. Det er ikke fordi hun går op i medaljer eller teknikken bag - hun elsker bare, når de brøler deres kræfter ud :-) Strange I know, men det er blevet en tradition efterhånden :-)

Godt OL til alle og lad os krydse fingre for at der kommer mange fine medaljer hjem til DK!

-Malle&Mikkel-

...i medgang, i modgang...

0
0
Svar på denne tråd

OL London.
Forfatter: 
Dato:  09-07-2012 07:56

Al det ridning der vises. Så vidt jeg ved så vises det på DR2. Om jeg skal se andet må tiden vise og det er an på hvilken kanaler der viser det da jeg ikke har så mange at vælge imellem.

Islænder hoppe søges til låns med henblik på køb i 2013.

Velgående unghest sælges. Tilridning påbegyndt.

Nedlagt landbrug el. lige med plads til lidt heste søges i Helsingør el. omegnen.

0
0
Svar på denne tråd

Så lidt som..
Forfatter: 
Dato:  09-07-2012 08:03

muligt ;-)

0
0
Svar på denne tråd

OL i TV :)
Forfatter: 
Dato:  09-07-2012 09:46

Jeg skal se så meget som muligt!

Jeg kan rigtig godt lide at se OL, fordi der kommer noget helt andet sport end der plejer. Noget afveksling. Jeg synes det er interessant at se noget andet end det almindelige atletik, fodbold og håndbold. Sidst faldt jeg i noget kajak- og kanoslalom. Ikke særlig almindeligt, men ret sjovt at se på.

I øvrigt, så er der offentliggjort sendeplan for ridningen her. Det skal jeg også se det meste af ;)

- Pernille

Jeg er landmenneske, kommer fra fri- og efterskole, og er fortaler for disse og 10. klasse.

Jeg har min egen mening, men spørger for at blive klogere.

| Twitter | Blog |

0
0
Svar på denne tråd

Tja...
Forfatter: 
Dato:  09-07-2012 11:20

Jeg har desværre fået sat mig på noget arbejde, når der er de indledende runder i dressur - men jeg vil helt sikkert se Grand Prix Specialen på DR2...Og finalen - jamen, det bliver årets oplevelse at se den live på Greenwich Park i London

Derudover kan jeg godt lide OL for, at man kommer til at se noget sport, som man normalt er fuldstændig ligeglad med ;-) Det er ikke utænkeligt, at jeg bliver fanget af sejlsport og hækkeløb...Men måske bliver det noget helt andet denne gang :-D

Kh. Britt

Sælges:

3-års sort hannoveraner hoppe (BH Doolittle/Caprimond) - meget velgående

og

Welsh cob-hingsteføl (H-S Morning Star/Danaway Zedan), brun med blis og fire sokker ...

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  09-07-2012 12:46
Noget ridning, håndbold, svømning og muligvis andet jeg bliver fanget over. Og så skal jeg da se ham blade runner i400 meters løb :)
0
0
Svar på denne tråd

Hvis jeg kan nå det
Forfatter: 
Dato:  10-07-2012 13:59

Hej,

Hvis jeg kan nå det efter arbejde og få nogen til at ordne hos hesten den dag, så kan jeg vist liiiige nå at se det allersidste af military-terrændelen. Ellers kunne jeg måske godt se lidt springning. Dressuren gider jeg ikke se - bliver bare i dårligt humør (UNDSKYLD, hvis jeg træder nogen over tæerne her). Og så ellers håndbold samt lidt blandede "bolcher" af, hvad jeg kan få med....

MVH

Jette

Vi rider akademisk, min hest og jeg, og vi elsker det!

Men jeg synes også, at...

Rigtige piger rider military!

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider