|
|
| Mening om en film |
|
|
Hej HN Igen har jeg brug for jeres hjælp til at afgøre en meget alvorlig sag.....  Bjergkøbing Grandprix - eller  mvh Winnie
Elsk mig mest når jeg fortjener det mindst - det er der jeg har allermest brug for det!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| det´vel ikk´farligt, Theodor? |
|
|
helt klart  det er jo kult i sin reneste form!
Michael Moesby- med hang til heste der har masser af vilje og gakkede gangarter, samt toptunede border collies til bla hundehop, måske bedre kendt som agility.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
| 123456 |
|
|
Mvh Natascha den lykkelige ejer af: Django og My Last Heartbeat. Nogle tårer tørrer aldrig...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Kommer an... |
|
|
Det kommer nok an på hvilken aldersgruppe man spørger... Jeg synes helt klart det er  Det mente jeg så også mine børn ville mene, men da vi lejede den til dem da de var små gik der ikke mere end 20 minutter, så var de forsvundet fra fjernsynet. Måske er den fordi man har et forhold til den, netop fordi det var en af de første animerede dukkefilm fra den tid...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmm... |
|
|
Jeg blev nødt til at undersøge det på Google, for det er aldrig noget jeg har hørt om  Jeg er 90'er - har det mon noget at sige? 
Bissen Tomorrow - do better
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
| blabla |
|
|
Mvh. Katja Pikeur Epsom stævnejakke, st. 76, farve navy sælges. Se annonce på profil
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Klassiker |
|
|
Jeg er måske mere til  Jo, det er en klassiker, men jeg synes faktisk ikke den er særlig god..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Rystet i min grundvold |
|
|
Hvordan kan du overhoved spørge  Den er jo kult
Hilsen Nana -Der aldrig bliver dygtig nok, til at kunne vise ridebilleder af min hest på HN
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Så den for et par år siden |
|
|
for det var jo bare verdens bedste film... Jeg giver den et , det var da noget af det mest kedelige jeg længe har set 
Sorry The lifestyle you orderd is currently out of stock.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Takker... |
|
|
for alle jeres bidrag - jeg har ved siden af mig et stk. temmelig hoverende, storsmilende mand med en kæmpe "I told you so" attitude....og jeg vidste det jo godt... ...altså at "folk" er så vilde med den film, forstå det hvem der kan... Jeg synes simpelthen den er kedelig og træls, den siger mig absolut intet. Er glad for at jeg har nogle få artsfæller trods alt 
Elsk mig mest når jeg fortjener det mindst - det er der jeg har allermest brug for det!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Trala... |
|
|
Jeg har set lidt bidder fra den, men blev vist aldrig fanget... Ved min far har den på dvd og han er vild med den 
Camilse
De rigtige beslutninger er altid de svære beslutninger at tage. De svære beslutninger er altid de vigtige at tage. De vigtige beslutninger er altid de rigtige at tage. Sokke og Lukas, jeg savner jer
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bjergkøbing |
|
|
Jeg har også computerspillet med Bjergkøbing Grand Prix  Jeg er 18. På mit efterskoleår 10/11, var vi nogle stykker som fandt ud af at ret mange aldrig havde set den Vi bedømte bare i spøj at det var mangel på opdragelse.
- Pernille Jeg er landmenneske, kommer fra fri- og efterskole, og er fortaler for disse og 10. klasse. Jeg har min egen mening, men spørger for at blive klogere. | Twitter | Blog |
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tumle tum |
|
|
Sådan tror jeg det er med alle "kult" film. Jeg er jo på den båd der mener at de tre første Star Wars film er Must see og Must have, manden har aldrig set dem  Lige som ham og hans danske film, der står jeg også af
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bjergkøbing |
|
|
Træk mig nu baglæns ind i fuglekassen - det er da den ULTIMATIVE kultfilm!  Hilsen Annelise
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bjergkøping Grand prix |
|
|
 Ikke kultfilm for mig....
/Tina Of all the animals, man is the only one that is cruel. He is the only one that inflicts pain for the pleasure of doing it ... /Mark Twain
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Fed film |
|
|
Iøvrigt omdøbte køberen af min første hest (skimmel lidt varm fuldblod/oldenborg) hende til at hedde "Il Tempo Gigante". Ret pudsigt når man nu er fan af filmen og navnet passede udmærket til hende. Jeg citerer stadig jævnligt fra Bjergkøbing Grand Prix "Træk mig nu baglæns ind i fuglekassen" er da en klassikker. Mvh Tina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| blodstrupmose |
| Forfatter:  |
julie (og Idamusen) |
| Dato:  |
09-07-2012 16:39 |
|
Herfra viiii knus elsker den film her i huset.. Og af og til kalder jeg mandens racerdyt for EL TEMPO GIGANTE, selvom den ikke ligner:) Jeg har altid elsket ludvig det stakkels bange og nervøse dyr.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|