Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Tenerife
Forfatter: 
Dato:  05-07-2012 17:26

Hejsa.

Kæresten og jeg skal til Tenerife inden længe, og vil derfor gerne høre om der er nogen der har anbefalinger til hvad man bare skal se :-)

Vi har bil til rådighed, så at komme rundt er ikke noget problem :-)

Venlig hilsen Cathrine

0
0
Svar på denne tråd

tenerife <3
Forfatter: 
Dato:  05-07-2012 18:31

Kig evt her for ture:

http://tenerifeudflugter.dk/

Vi var afsted i oktober, mig og min mor, og jeg vil så gerne tilbage - helt unik natur og stemning!!

Nu ved jeg ikke hvor I skal bo, men jeg ville til hver en tid vælge en by udenfor turistområderne.

Vi boede heldigvis ikke i en turistpræget by. Vi kom en gang til Los Christianos og blev da helt skræmt væk af alt det turist-gejl, restauranter, musik, lys, og mennesker.

Vi boede i Puerto de Santiago tæt ved Los Gigantes (de store klipper, som er virkelig imponerende), og det er en skøn havneby, med lige tilpas ro til os, og en dejlig familie-ejet restaurant nede ved stranden, hvor min mor fik lov til at købe en karaffel :b

Nå, nu til ting I skal se!!

- Vandretur i Mascadalen - helt fantastisk dal, og en virkelig hård gåtur!! Vi tog med tenerifeudflugter, og havde en guide med, på en skandinavisk guidet tur.

- Teide - et must see ;)

- Gåture ved vandet, sidde på café og kigge over til naboøerne

- Besøge naboøen La Gomera med dens fantastiske natur, bl.a. laurbærskov.

- Hvis I er til have, blomster, planter osv. er der en flot botanisk have i Puerto de la Cruz www.tenerife.panoshot.com/en/ tenerife-specials/jardin-botanico/

- Derudover har min mors kusine anbefalet dyreparken Loro Parque i Puerto de la Cruz. Det skulle vist være ret dyrt, men pengene værd og der er meget at se!

Pssst ellers er det også rimelig nemt at komme rundt med bus ;)

Håber du kunne bruge det til noget!

Isabella Vivi
- Kalø Økologisk Landbrugsskole -
0
0
Svar på denne tråd

Bummelum
Forfatter: 
Dato:  05-07-2012 18:52

Hejsa.

Tak for dit svar :-)

Vi skal heldigvis bo udenfor byen i Callao Salvaje. Når jeg først er på hotellet vil jeg have fred og ro, og vil kunne sove om natten, uden at skulle hidse mig op over diverse diskoteker ;-)

Vi glæder os helt vildt til at se naturen dernede.

Vi skal op på Teide og overnatte, så vi kan komme helt til toppen når solen står op :-)

Vil klart overveje den botaniske have.

Masca dalen er også allerede noteret, men tror vi gør det på egen hånd. Vi er ikke så meget til de guidede ture, da tingene skal foregå i vores tempo.

Vi har bil alt tiden vi er dernede, så bus bliver ikke aktuelt :-)

Venlig hilsen Cathrine

0
0
Svar på denne tråd

tenerife <3
Forfatter: 
Dato:  05-07-2012 19:07

Callao Salveje virker også som en meget stille og fredelig by - det var der vi tog bussen til og blev hentet af Frank fra Tenerifeudflugter ;)

Masca: Der blev også sendt et ældre par hjem af guiden, da han ikke mente de kunne følge med og klare turen, da det går ned ad mange trapper og stejlt op, så det var bare med at følge med.

Det var dog rart at han kunne hjælpe os over de mest vanskelige steder fra sten til sten.

Det er en rigtig god idé at have en solid vandrestav/pind med, til at kunne støtte sig til!

Ej er slet ikke misundelig på jer

Isabella Vivi
- Kalø Økologisk Landbrugsskole -
0
0
Svar på denne tråd

Bummelum
Forfatter: 
Dato:  05-07-2012 19:30

Vi glæder os også rigtig meget :-D

Venlig hilsen Cathrine

0
0
Svar på denne tråd

ferie..
Forfatter: 
Dato:  05-07-2012 21:19
Loro park det er vildt flot :)
det er et sted jeg kan ta igen og igen..

og så restaurant rodeo MUMS det er vildt lækkert .. da jeg var yngre sagde jeg altid til mine forældre at der ville jeg holde min konfirmation.. :D

Gessies Donna & Hamlet skønager <3

Man skal ikke nøjes med mindre end ægte kærlighed

0
0
Svar på denne tråd

Bummelum
Forfatter: 
Dato:  06-07-2012 10:38

Er denne restaurent i Loro Park?

Venlig hilsen Cathrine

0
0
Svar på denne tråd

ferie..
Forfatter: 
Dato:  06-07-2012 11:16
nej det er den ikke .. den ligger ved motorvejen .. så man skal nok ha taxa derud og jeg mener nok for er lukket om mandagen .. men den er virkelig et besøg værd ..

0
0
Svar på denne tråd

Bummelum
Forfatter: 
Dato:  06-07-2012 12:28

Hvorhenne ved motorvejen? :-)

Venlig hilsen Cathrine

0
0
Svar på denne tråd

ferie..
Forfatter: 
Dato:  06-07-2012 13:15
Orgh det kan jeg så ikke lige huske..

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider