Det er så trist når den slags sker, men det VAR jo et uheld, der er vel ikke nogen som gør den slags med vilje?!
Jeg selv fik min første påkørsel for en uges tid siden 
Havde meget gerne været den foruden...
Kom kørende på arbejde langs skoven som altdi, kører 70-75km/t fordi jeg tidligere har været oppe på bremsen pga rådyr!
Den dag var det så bare et lille egern 
Det kommer hoppende ud fra skoven (min side) næsten foran bilen, når ud midt på min kørebane hvor det stopper op!
Lige inden det forsvinde under bilen ser jeg at det vender om for at hoppe tilbage i skoven, det undgår forhjulene men rammer baghjulet

Det er helt fladt og bliver oven i købet også ramt af bagvedkørende bil, så indrømmer gerne at jeg ikke stopper og kigger...
Regner virkelig ikke med at >1kg egern kan hamle op med 2x 1tons biler

Men ØV hvor gjorde det ondt inden i, og bare det med at være helt uhjælpsom/intet kunne gøre for at undvige... Øv
......................
For at det ikke skal være løgn var jeg så også et par dage efter ½mm fra at snuppe en kat!
Jeg kom kørende ude på landet op af en bakke, kørte (heldigvis!) kun ca 60km pga. store vandpytter.
Nåmen kommer op over bakken og ser med det samme en kat i højre rabat, som vælger at løbe over vejen!
Jeg knalder bremsen i (ingen bagved) Og kan se hvordan den smutter videre og kommer ud/over på den anden side, men jeg siger dig! Den var MAX ½mm fra at få kørt halen/bagkroppen over!!!
Pyyyyyyh