Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Signatur ..
Forfatter: 
Dato:  25-06-2012 14:26

Hvor tid skifter i andre signatur, og hvad mener i selv er "nødvendigt" at der står i jeres signatur??

- Anne Mikkelsen -

Heste er ikke mere skrøbelige end vi gør dem!

Stamtavlen afgører ikke hestens potentiale

- det gør rytterens dygtighed!

0
0
Svar på denne tråd

Signatur
Forfatter: 
Dato:  25-06-2012 14:28

Skifter aldrig signatur :)

Hilsen Sif

Det er sjovt at tage fjordheste alvorligt

www.sadelrummet.dk

0
0
Svar på denne tråd

Jeg opdaterer
Forfatter: 
Dato:  25-06-2012 15:06

Jeg opdaterer min en gang om året :-)

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  25-06-2012 15:14

Min signatur har været den samme siden november 2008. Den har ind i mellem være ændret, eller noget har været tilføjet, hvis jeg f.eks. har haft en annonce eller andet, jeg gerne ville gøre opmærksom på.

Jeg mener ikke, der er noget specielt, der er nødvendigt at have i en signatur. Den er jo personlig, og man kan bruge den til, hvad man føler. Min egen signatur udtrykker, hvad der pt har betydet mest for mig i mit hesteliv - tabet af Alexia. Derudover viser den, hvilken hesterace, jeg har min primære interesse i.

"Mvh. Julie" er skrevet, da jeg blev træt af hele tiden at tilføje det alle indlæg :)

Jeg forventer ikke at ændre signatur før den dag, jeg får egen hest. Og der kan gå mange mange år.

Mvh. Julie

---

Dansk Oldenborg Avl

Alexia af Vodagergård 28.03.2002-10.11.2008 -Du er savnet!

0
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  25-06-2012 15:24

Min har været den samme i et par år tror jeg efterhånden det må være.

Jeg synes bare man skal have det stående man har lyst til. Jeg har fx et af mine yndlings Peter Plys citater og så navnet Atten'zion.

Han var min drømmehest som jeg havde haft siden han var helt nyfødt. Havde desværre ikke råd til at beholde ham, da jeg grundet længere varende sygdom mistede mit job. Savner ham hver dag selvom det var i 2010 jeg solgte ham går der ikke en dag hvor ikke er ked af at have mistet ham. Har hans navn stående fordi han betød/betyder så meget for mig.

Mvh Anja.

"Halløj!" råbte Tigerdyret, og det lød pludseligt så nær ved, at Grislingen ville være sprunget op, hvis Plys ikke rent tilfældigt havde siddet på det meste af ham.

ATTEN'ZION

0
0
Svar på denne tråd

Ja, signaturen
Forfatter: 
Dato:  25-06-2012 15:45

kan man jo personliggøre eller lade være

Min indeholder en bid af en sangtekst, som jeg syntes passede fint som budskab på et debatforum, hvor bølgerne sommetider går højt

Anden del er bare så folk kan se, at jeg ikke er i Danmark, når jeg svarer på indlæg. Ellers kan nogle af mine svar nok godt være forvirrende ind imellem

Opinions ain't facts, take 'em in and let 'em go.

Udlandsdansker siden 2009.

0
0
Svar på denne tråd

Opdatering
Forfatter: 
Dato:  25-06-2012 16:28

Min signatur er blevet ændret for ikke så længe siden, dog er budskabet det samme nemlig at avl drejer sig om langsigtet tænkning/planlægning.

Mvh. Charlotte

Avl er som en bustur,
ingen ved hvem der står af ved næste stoppested.

Sælges:

Lille allround-vallak

0
0
Svar på denne tråd

Qwerty
Forfatter: 
Dato:  25-06-2012 18:08

Jeg startede med en signatur om hesten. Da jeg inviterede til hestekaffe stod det i signaturen.

Og lige nu spekulerer jeg stadig på hvad der skal stå. Så svaret: jeg ændrer efter behov. Men jeg skriver jo nok noget hesterelateret når jeg en gang ved hvad der skal stå ;)

Mvh. Sanne

Overvejer pt. min nye signatur ;o)

0
0
Svar på denne tråd

Signatur.
Forfatter: 
Dato:  26-06-2012 20:20

Jeg opdatere den efter behov.

Part søges.

Velgående 3års sælges. Tilridning påbegyndt.

Bolig på landet søges i Helsingør/omegnen. Evt. Hillerød. Med mulighed for leje af lille stald el. opstaldning.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider