Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Kan man det?
Forfatter: 
Dato:  22-06-2012 16:02

Jeg havde bestilt nogle varer et sted fra hvor jeg tit har bestilt fra før. Jeg kunne dog ikke forstå jeg ikke havde modtaget noget endnu, så jeg loggede på for at se under mine bestillinger, da det jo kunne være noget var i restordre...

Her går det pinlige så op for mig. Jeg har simpelthen ikke fået betalt for det jeg sidst bestilte hos dem

Undskyldninger kan der være nok af, men jeg har lige haft et meget turbulent halvår, hvor jeg først ikke fik udbetalt min løn i 2½ måneder og så var på dagpenge... jeg troede faktisk at jeg havde styr på alle mine regninger, men der er åbenbart glemt en her.

Jeg vil gerne have det ud af verdenen, og jeg er ret sikker på at jeg ikke for nylig har modtaget en rykker fra dem. Kan man skrive til dem og undskylde mange gange for forglemmelsen og spørge om man kan få en regning tilsendt, evt. om det kunne klares hurtigt over netbank?

Dammm, det er altså pinligt. Nu har jeg ellers gået med god samvittighed og har været overbevist om at alle regninger var ude af verdenen... Det skal lige siges at det er en meget gammel regning, og der er derfor ikke tale om noget jeg har købt mens jeg har været ude i mit livs største økonomiske rutchetur. Der er simpelthen tale om en forglemmelse...

Camilse

De rigtige beslutninger er altid de svære beslutninger at tage.

De svære beslutninger er altid de vigtige at tage.

De vigtige beslutninger er altid de rigtige at tage.

Sokke og Lukas, jeg savner jer

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  22-06-2012 16:09

Selvfølgelig kan du det.

Så slipper du sikkert også fra rykkergebyr.

Søg altid sandheden, men hold dig langt væk fra dem, der siger de har fundet den.

0
0
Svar på denne tråd

Sagtens
Forfatter: 
Dato:  22-06-2012 16:10

Jeg har arbejdet steder, hvor vi modtog den slags henvendelser, og som "den i den anden ende" er ens første tanke (min og mine kollegaers var i hvert fald), at det kan jo ske for selv den bedste, og mange af os har jo prøvet noget lignende.

Der er aldrig problemer, når man ringer og er ærlig - det er i hvert fald min erfaring. Du viser jo, at du gerne vil betale. De sætter såmænd nok bare systemet til at udskrive dig en ny regning og ønsker dig en god weekend.

Og jeg vil også ønske dig en god weekend :)

Mvh Jean

0
0
Svar på denne tråd

det er
Forfatter: 
Dato:  22-06-2012 16:19

Det er jo lige netop sådan du skal tackle sagen.

Jeg har selv været ude for noget af det samme. Jeg sidder ved computeren og indbetaler så over netbank samtidigmed at jeg taler med en medarbejer.

Mvh Tina

R.I.P

Turpin 20.05.1996 - 28.07.2002

Calle 28.04.1998 - 02.04.2010

"When a loved one becomes a memory,

memory becomes a treasure."

0
0
Svar på denne tråd

Ja....
Forfatter: 
Dato:  22-06-2012 16:22

det er jo nok i den her slags situationer hvor man ikke risikerer et nej...

Nu er der i hvert fald skrevet til dem og så er det hængeparti formentlig snart ude af verden...

Camilse

De rigtige beslutninger er altid de svære beslutninger at tage.

De svære beslutninger er altid de vigtige at tage.

De vigtige beslutninger er altid de rigtige at tage.

Sokke og Lukas, jeg savner jer

0
0
Svar på denne tråd

Den slags...
Forfatter: 
Dato:  22-06-2012 16:33

... henvendelser får jeg dagligt fra kunder, og jeg ved jo at det kan ske for enhver at man glemmer eller overser noget - eller simpelthen tror at man HAR betalt, og så opdager at det har man ikke.

Så længe jeg kan se på kontoen at det ikke er hver gang der skal betales at de er bagud, sletter jeg gladeligt rykkergebyr, og jeg har fuld forståelse for at det kan ske.

£isbeth & Baloo

Politicians are like diapers.
They need to be changed often - and for the same reason.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider