Jeg havde bestilt nogle varer et sted fra hvor jeg tit har bestilt fra før. Jeg kunne dog ikke forstå jeg ikke havde modtaget noget endnu, så jeg loggede på for at se under mine bestillinger, da det jo kunne være noget var i restordre...
Her går det pinlige så op for mig. Jeg har simpelthen ikke fået betalt for det jeg sidst bestilte hos dem 
Undskyldninger kan der være nok af, men jeg har lige haft et meget turbulent halvår, hvor jeg først ikke fik udbetalt min løn i 2½ måneder og så var på dagpenge... jeg troede faktisk at jeg havde styr på alle mine regninger, men der er åbenbart glemt en her.
Jeg vil gerne have det ud af verdenen, og jeg er ret sikker på at jeg ikke for nylig har modtaget en rykker fra dem. Kan man skrive til dem og undskylde mange gange for forglemmelsen og spørge om man kan få en regning tilsendt, evt. om det kunne klares hurtigt over netbank?
Dammm, det er altså pinligt. Nu har jeg ellers gået med god samvittighed og har været overbevist om at alle regninger var ude af verdenen... Det skal lige siges at det er en meget gammel regning, og der er derfor ikke tale om noget jeg har købt mens jeg har været ude i mit livs største økonomiske rutchetur. Der er simpelthen tale om en forglemmelse...