Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Bestemt sjov bryllupssang søges
Forfatter: 
Dato:  22-06-2012 11:27

Hej ænder

 

Jeg leder med lys og lygte efter en bestemt sang, som jeg sidst så, da den blev brugt til et bryllup for 8 år siden.

 

Sangen skal se ud som om, den er skrevet i sidste øjeblik og der er streget nogle ord over og med håndskrift skrevet noget andet i stedet. Bl.a. skal navnene være streget over og brudeparrets navne er hurtigt kradset ned i stedet. Det samme gælder deres interesser osv. Dette er gennemgående for hele sangen, så det ligner en sang, så det ligner genbrug eller at sangen er stjålet fra en anden festlig lejlighed.

 

Jeg har været inde på diverse fest-sange-sider på nettet, men kan ikke finde den.

 

Please help!!

 

På forhånd tak


 

Hilsen Iben
...
Der findes 3 slags mennesker:
dem der kan tælle og dem der ikke kan tælle.

 

..............


Mor til Oscar - født 1. juni 2008

... desværre hesteløs pt.

 

Carpe Diem - Grib karpen!

0
0
Svar på denne tråd
 
 måske denne..
Forfatter: 
Dato:  22-06-2012 13:22

Til mine forældres sølvbryllup havde min moster lavet en, der minder om. Den var lavet på Svantes lykkelige dag. Så havde hun streget navne ud og over skrevet det rigtige. På samme måde havde hun ændret lidt her og der. Sangen havde også en eller anden titel som hun havde kradset ud og i stedet skrevet en ny. Til sidst havde hun krøllet alle sangene sammen og smidt dem i en sort sæk.

 

Hun havde selv valgt hvad hun ville ændre, og altså ikke fulgt en "færdig" opskrift. Så, hvis det er den samme sang du tænker på, skal du jo bare begynde at rette :)

 

 


Mvh Sofie

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  22-06-2012 13:30

Sofie: Ja det minder utrolig meget om det, du skriver. Men det er jo ikke "bare" at begynde at rette. Man skal jo lige have en tekst at rette i først. Og jeg er altså ikke den store digter.

 

Men ved du hvad det var for en sang, hun rettede i? Eller havde din moster helt selv lavet den?


 

Hilsen Iben
...
Der findes 3 slags mennesker:
dem der kan tælle og dem der ikke kan tælle.

 

..............


Mor til Oscar - født 1. juni 2008

... desværre hesteløs pt.

 

Carpe Diem - Grib karpen!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Svantes lykkelig dag
Forfatter: 
Dato:  22-06-2012 15:15

Hun havde brugt Svantes lykkelig dag, og så havde hun rettet i den :)


Mvh Sofie

0
0
Svar på denne tråd
 
 Sang efterlyst
Forfatter: 
Dato:  09-04-2018 13:10

Hej Iben,

På en meget gammel tråd, fandt jeg, at du ledte efter en sjov sang med overstregninger - og som skulle se ud, som om den blev lavet i sidste øjeblik. Fandt du den ? - jeg har nemlig også set den tidligere men har ikke kunnet finde frem til den, så nu håber jeg at du har en kopi ?

På forhånd tak.

Venlig hilsen

Lene

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider