Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Berlin og Amsterdam, hvas skal man se?
Forfatter: 
Dato:  20-06-2012 12:37

Jeg og en veninde skal på camping til Berlin og Amsterdam..

Vi kører lørdag morgen, og vi har ikke rigtig planlagt hvor vi skal hen.. Kun at vi skal forbi Berlin og Amsterdam Zoo, vi er tilbage søndag i næste uge..

Har i nogle gode ideer?

Holly Dolly

Hvil i fred Melando 20. maj 1994 - 14. april 2010

Du er elsket og savnet

Miniaturehoppe udlånes! 6 år gammel, evt til avl, børn eller kørsel!

0
0
Svar på denne tråd

amsterdam
Forfatter: 
Dato:  20-06-2012 12:52

i amsterdam er der anne franks hus, heineken experience, diamant museum, et stort marked tæt på heineken. og en masse museum, så der er lidt af hvert alt efter hvad man er til

part søges til nicolai...

0
0
Svar på denne tråd

I Berlin
Forfatter: 
Dato:  20-06-2012 15:50

kan jeg anbefale en sejltur på Spree, så får I set rigtig meget af Berlins seværdigheder ( læs, de gamle historiske bygninger, men også andet sjovt ). I skal også forbi deres " folketing " Reichstag, og en tur ned ad Unter den Linden og Kurfürstendamm..... Hop på U-bahn og S-tog, stå af på vilkårlige stationer og udforsk byen, stå af ved bla. Kreuzberg. Bydelen er gammelt aktivist område , et dynamisk og ungdommeligt kvarter.....

Men personligt er min favorit Prenzlauer Berg.... Var en del af det kedelige Østberlin, et typisk arbejderkvarter, og i dag summer bydelen af kunstnere, genbrugsbutikker, cafeer, børnefamilier osv. En landsby i storbyen.....

Jeg kan anbefale jer Turen går til Berlin fra Politiken og Min by Berlin af Sissel Jo Gazan, udgivet af Momondo.....

Rigtig go ferie....

Livet er aldrig for sent til en hestepige.....

<3 Anglo Arabere , det er sagen.... <3

Hvad skal man med en Guldmedaljehoppe, når man kan eje en Perle.....(0:

0
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  20-06-2012 17:44

I Berlin er der en masse spændende museer og seværdigheder! Bl.a. gamle rester af muren, hvor man har mulighed for at gå i ingenmandsland, ml de to murer.

Så er der den smukke Alexander Platz, med et rigt byliv og et helt specielt verdensur.

Kreuzberg er et super fedt område, her er mange alternative folk, punks osv, og det er utroligt rigt på kunst og musik.

Holland har jeg desværre aldrig været i :)

0
0
Svar på denne tråd

Amsterdam
Forfatter: 
Dato:  21-06-2012 08:39

I amsterdam vil jeg da klart anbefale at gå på deres Nationalmuseum og se det store maleri af Rembrandt der hedder Nattevagten. Det er det maleri de er kendt for i hele verden at have. Og det svare til at have været i Paris uden at have set Mona Lisa. Det er et fantastisk flot maleri, og kan tåle at blive set af alle, også uden nogen forudgående viden om kunst - som mig fx. Og det er muligt at gå lige derhen, uden at skulle trevle igennem hele samlingen.

Michelle L.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider