Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Hvad kan min drøm betyde?(lidt makaber)
Forfatter: 
Dato:  16-06-2012 22:18

Jeg drømte i nat en drøm, som på den ene side var frygtelig, men samtidig også god.

I drømmen var jeg netop kørt ud til mit opstaldningssted, og da jeg ankom var stalden helt sort og forkuldet (jeg husker ikke om der var ild i da jeg ankom ) fordi den var brændt.

Jeg havde ingenting fået at vide, men jeg mødte min staldvært da jeg kom der ud, og hun fortalte at stalden var brændt og alle hestene var døde (her får jeg i drømmen,

et billede af en helt forkuldet og ødelagt hest, som hænger med hovedet hen over boks fronten, og får umiddelbart følelsen af at det er min egen hest (ham som jeg har nu)).

Kort tid efter kommer der i drømmen lys og jeg kommer trækkende med min gamle (nu afdøde) hoppe (Min nuværende hests mor, som døde ret brutalt for nogle år tilbage)

Så jeg har i drømmen mistet min nuværende hest, men samtidig fået min gamle hest, som var død tilbage.

Hvad kan det betyde?

Nogle der kan drømmetyde?

*Winnie & Falcon*

Købes: Easyboot Glove str. 1,5

0
0
Svar på denne tråd

vildt....
Forfatter: 
Dato:  16-06-2012 22:37

Kun et vildt gæt. At du bekymrer dig om din hest, og det kan godt føre til "vilde" symboler i drømmeverden. :) Sindet kan sq løbe helt af med en til tider. Og at du stadig tænker på din forrige hest, føler for den.

Jeg kunne også finde på at drømme den slags, min drømme plejer at være ret afslørende på den måde. :) Men også utrolig logiske.

Drømte om min eks-kæreste, hvor en bedemand kørte rundt, jeg så kisten etc., og drejede væk. Og så var forholdet slut med kæresten.

Massage briks, tarsus, til salg.

0
0
Svar på denne tråd

Du bør tænke på
Forfatter: 
Dato:  16-06-2012 22:42

hvordan stemningen er i din drøm.

Er den rolig og afbalanceret? Urolig og stressende? Eller noget helt tredie?

Stemningen afgører en del af fortolkningen.

Umiddelbart vil jeg se det som en transformering af din nuværende hest til noget højere og mere klart, som din gamle hest...

Jeg drømmetyder kun af intution

Mvh Gitte

• Smuk broget bred type, stg. 159 tilbyder bedækning Sjælland.
0
0
Svar på denne tråd

Prøv netspirit
Forfatter: 
Dato:  16-06-2012 22:45

Jeg vil varmt anbefale at poste dit spørgsmål på netspirit.dk i forummet for drømmetydning (husk VIRKELIG at sørge for at få den postet i det rigtige forum). Der er en virkelig dygtig drømmetyder, som stiller dig nogle spørgsmål og så tyder din drøm.

Medlem af Bullerklubben

0
0
Svar på denne tråd

Drømme
Forfatter: 
Dato:  17-06-2012 05:28

Drømme kan virke, som om de BØR have en betydning - men dybest set, tror jeg ikke, man skal tillægge dem for meget..

Men det er noget med, at jo yngre og raskere den døde er i drømmen jo længere er du, i din heling af sorgen! Fik jeg at vide engang af en drømmetyder.

Jeg har aldrig oplevet en stald i brand - men det er da en tanke, der strejfer mig nu og da, når jeg kører fra stalden.

Lige som, grunden til jeg sidder på HN på dette ukristelige tidspunkt er, at jeg har været på rideskolen og sammen med et par flinke betjente har indfanget 8 heste, som var rendt ud af hegnet....

Den tanke har jeg da også ind i mellem; puha, hvad hvis de render ud om natten og gør frygtelig skade på sig selv, eller andre??

En sådan tanke om brand og ulykke uløser en følelse i kroppen og selvom den er kortvarig og væk, når du går i seng - kan dit sind bearbejde eller brygge videre, på den følelse, mens du sover.

Det kan så igen give en sammenkobling med en anden tidligere følelse - god eller dårlig, som så også optræder i drømmen.

DET ER MIN TEORI - min helt egen lille hjemme-gjorte lommefilosofi :-)

0
0
Svar på denne tråd

Nu skal man.
Forfatter: 
Dato:  17-06-2012 09:11

Huske at død står for fornyelse eller forandring.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider