Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Fedeste oplevelse!!!
Forfatter: 
Dato:  16-06-2012 16:00

Hej alle

Jeg har simpelthen haft den vildeste oplevelse, som jeg bliver nødt til at dele med nogen heste mennesker!

Jeg var en skridt tur i skoven på min pony igår sammen med en veninde.

Det var smader hyggeligt og han gik så fint!

Da vi så er næsten ude af skoven rider jeg selv turen igen i trav, ingen problemer han går bare

Så kommer vi ned til en laaang sti, hvor han kommer i den fineste højre galop! YES!!!!!
(det skal lige siges, jeg har haft SINDSYG mange problemer med den skide højre galop)

Jeg når lige at tænke, F... hvor er det bare fedt det her, også ud af øjenkrogen kan jeg se noget komme flyvende!

En ørn kommer flyvende forbi os!!! WOW

(eller falk, ørn lyder bedre) ;-)

Denne her ørn følges så med os hele vejen indtil stien slutter, for tilsidst at flyve ind foran os og væk ud i skoven!

Det var helt specielt at ride side om side med sådan et smukt dyr!

Hold da op for en på opleveren!! fedt fedt fedt

Er der andre der har haft lign. oplevelser??

Hilsen Katja Otte

Alle har ret til en chance til..!

Søger transport til 8620 Kjellerup fra

3660 Stenløse i start uge29

0
0
Svar på denne tråd

rtyuio
Forfatter: 
Dato:  16-06-2012 16:49

dejligt at hører du har haft en super oplevelse :) jeg bor selv nær dollerup bakker så jeg har rådyr ved siden af mig når jeg rider, samt får og geder og fasaner og det er bare nogle skønne oplevelser man kan have :)

JEG ER NY TILFLYTTER TIL KARUP/DOLLERUP OMRÅDET OG SØGER RIDEVENINDER I ALDEREN 20-? ÅR JEG HAR EVT HEST TIL RÅDIGHED ( ISLÆNDER) HVIS DU IKKE HAR, ER SELV 26 ÅR

0
0
Svar på denne tråd

Wauw...
Forfatter: 
Dato:  17-06-2012 19:13

Jeg deler din glæde. Wauww det må have været en fantastisk og intens oplevelse at ørnen fulge jer på stien, til den sluttede.

Hvis du var indianer ville jeg fortælle dig, at det var et tegn fra Den Store Ånd. Symbolsk repræsenterer ørnen overblik, vision, magt og healing. Tillykke. :-)

denandenvirkelighed.dk/?page_id=112

KH Esma

Healing

hest og rytter

Psykoterapi

Vil du lære at rumme hele dig?

Afbalancering og harmoni til din hest og dig

Dear past, thanks for all the lessons.

Dear NOW, I'm ready.

0
0
Svar på denne tråd

Fed oplevelse.
Forfatter: 
Dato:  17-06-2012 19:25

I sidste uge sprang et rådyr lige ud på den skovvej hvor Menja og jeg kom gallopperende. Vi blev noget forskrækkede, både Menja og jeg, men selvfølgelig også rådyret. Jeg ser temmelig tit rådyr og harer, der hvor jeg rider. For år tilbage havde jeg også en fed "natur" oplevelse. Jeg kom ridende gennem skoven, og oppe på en bakke, kunne jeg gennem træerne se, 5-6 halvstore ræveunger der legede med hinanden. De ænsede slet ikke at jeg kom ridende, de var så optagede af hinanden og deres leg.

Med venlig hilsen Tina

Gør livet til en fest - rid islandsk hest !

0
0
Svar på denne tråd

overskrift.
Forfatter: 
Dato:  25-06-2012 22:11

Bombur: Dejligt med rådyr! De er også nogen fantastiske dyr!

LivsKilde: Ja det var en meget speciel oplevelse! Sjovt du lige nævner indianeren, jeg tror meget på naturens kræfter og at der er en mening med alt man støder ind i på sin vej!

zobbe ?ishest?: Dejlige oplevelser du også har fået dig! Fedt med ræveungerne :-)

Hilsen Katja Otte

Alle har ret til en chance til..!

Søger transport til 8620 Kjellerup fra

3660 Stenløse i start uge29

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider