|
|
| Udtaget til landsskuet i Herning, MEN!:( |
|
|
Hej alle! Tja, bare et lille "ærgelses" indlæg herfra. Fik i dag en mail fra Landssdyreskuet i Herning hvor de skrev og spurgte om jeg havde mulighed for at komme til Herning der i juli med Dixie for at vise en "live" optræden. (Har deltaget i deres konkurrece) Men det var for sjov, fordi jeg godt vidste at jeg ikke ville blive en af de 12 der blev udtaget. Men hvad er Dixie og jeg blevet??? EN AF DE 12! Men men men... Det er selvfølgelig rigtig fedt, og jeg er meget overrasket, men jeg kan bare ikke komme til Herning  Der er 230 km. derover, og Dixie har kun kørt i trailer i 20 minutter + jeg aner ikke om hun ville kunne koncentrere sig foran et stort publikum. Det tror jeg næppe.. Synes ellers at det kunne være vildt fedt. Men jeg må bare glæde mig over at jeg blev udtaget.. Men altså lidt trist alligevel, kunne være en fantastisk chance for at møde nogle mennesker der kunne hjælpe mig videre med træningen af Dixie 
Sagde Freja med den lille plettede pony Dixie 3 HANKANINUNGER GIVES VÆK!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Et lille rumpespark |
|
|
Herfra..... Det er da flot at du vandt! Ja det er langt, men det vil da også være en oplevelse. Jeg er sikker på at Dixie kan klare turen og at I vil lave en kanon opvisning. Jeg LOVER at komme og se jer hvis jeg overhovedet kan.
Mvh. Sanne Overvejer pt. min nye signatur ;o)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Øv øv øv |
|
|
Jeg kan ikke komme og se jer  Er det alle 3 dage? For det vil være langt hvis det kun er en enkelt dag. Og hvad med transport og overnatning?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrit.. |
|
|
Ja, det ville være en oplevelse! Men der er 230 km. Alle de andre ting er så til gengæld gratis. Der står at det er fra d. 5-7 juli. Men jeg ved ikke, tror ikke at det kan lade sig gøre.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Det stod jo i reglerne... |
|
|
... for deltagelse: "Hvis hesten eller ponyen har et særligt talent, er det dog et krav, at man kan få den til at vise det 'live' i løbet af tre minutter foran publikum og dommere på Heste for Alle." Så det kan vel ikke komme som nogen overraskelse, og at deltage fordi man alligevel ikke vinder - den holder jo netop ikke i retten, som du lige har fundet ud af  Nå, men tillykke med udvælgelsen, så mangler du bare at finde ud af, hvordan du lever op til det, som du har valgt at deltage i. Det kan jo ikke andet end blive en fantastisk oplevelse. Havde du nu ikke deltaget, så var der en anden pige eller dreng, der kunne være blevet lige så glad for at blive udvalgt mellem de 12 istedet for at komme med på et afbud - hvis dette altså sker... Men tillykke i hvertfald, I er jo gode sammen I to - men deltagelsen her var vist ikke helt gennemtænkt.
Venlig hilsen Susanne Hvitfeldt Hvitfeldt Foto The love of horses knows not its own depth til the hour of separation.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Go for it! |
|
|
Tillykke! Det vil gå godt. Planlægning! Nu er du kommet så langt, så GØR DET!! Tag det fx. som ferie. Sæt budget og tid af til det. Få en fragtmand til at hente/bringe din hest dagen før. Så er der ro på og du har god tid. Tag dig tiden til det. Det skal nok lykkes dig!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Glæder |
|
|
mig da til at se jer!  Ved du hvilken dag? Jeg skal i forvejen ind og se Mai-Britt Carter fredag formiddag, så fedt hvis det var der, ellers må jeg afsted en ekstra gang - hehe  På med vanten og igang med træningen foran publikum - måske kan du træne til miniputternes fodboldkampe - så er der da lidt publikum  Kh. Mina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift.. |
|
|
Det var fordi jeg misforstod reglerne da jeg havde deltaget. Jeg troede man kunne deltage og så stadig vinde, men uden at skulle komme til Herning. OG! Hvis jeg melder fra, er der jo en anden der får chancen, men PT. prøver jeg at finde en løsning så vi kan komme derover.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Video?? |
|
|
Har du ikke noget video med det i er blevet optaget på kunne godt tænke mig at se hvad i kan for jeg skal ikke til Herning 
//Hatter. >o< Hellere såres af sandheden end glædes af løgnen.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| go for it |
|
|
Hej Freja Gør det, se det som en sjov og unik oplevelse, hvis Dixie så ikke vil performe foran et stort publikum så S.... værd med det, hav en god og sjov tur. Mvh Heidi. Der ikke kommer, men hepper på jer fra Nordjylland.
I have CDO, its like OCD. Only the letters are in alphabetical order. like they should be.....
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift.. |
|
|
Hvor er i søde alle sammen  Men har i nogle gode råd til hvordan man kan træne hesten i at køre nogle længere ture, eller i hvert fald forberede den på det?  Videoen er her: www.facebook.com/#!/ photo.php?v=3607976955441
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tralalala |
|
|
230 km. er ikke så langt. Det har vi kørt med føl Som aldrig har set en trailer før. Bare sørg for at din hest får rigeligt at drikke. Oftest vil de ikke drikke vand. Men hvis du blander noget meget våd mash til den eller evt. roepiller Så får den væske den vej også.
Jeg håber du kommer til Herning. Det vil da være en super oplevelse for både dig og din hest 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg syntes da også |
|
|
at du skulle forsøge at komme til Herning. Ville da glæde mig til at se jer. Der er en der spørger hvilken dag I er der! Din hest vil skulle være der alle tre dage. Ingen heste (dyr) kommer ind eller ud i det tidsrum Landsskuet varer (uden at dyrlægen har vurderet at hesten må ud fra pladsen) Frederven
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
- Aina & Ziko - Verdens vakreste Nanga Parbat - Du vil alltid bli husket...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift.. . |
|
|
Jeg gør det! Vi siger ja til det, og hvis det ser ud til at det slet ikke går, må vi melde fra  På søndag køre vi en tur med hende 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Døøøøgtiiiiig |
|
|
Klik klik klik klik .....
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Træning |
|
|
Tillykke med det  Som en del af trailertræningen kan du jo evt. tage ponyen med til et sted, hvor de afholder stævne, og så øve lidt 'opmærksomhedstræning' - du behøver jo ikke gå i vejen for nogen, fordi du går lidt rundt og træner nogle simple øvelser, mens der sker nye ting omkring jer. Det skal nok gå fint 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift.. . |
|
|
Hihi Sanne  Kirstine: Tak, ja på søndag regner jeg med at vi starter med en tur til stranden. Prøver at tage hende ned og træne der. Efterfølgende prøver vi nogle mere udfordrende steder 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|