ja var jo på hjallerupmarked lørdag og satte mig til at se springkonkurrencerne med ponyerne og hold da op det var pæn ridning de små piger presterede
og glade ponyer der tonsede rundt, ja ok der røg en bom hos mange men de gik op i det med liv og sjæl og at styre en pony rundt på en bane på en markedesplads syntes jeg er flot af ryttere på max 13 år 
lige som jeg have sagt til min veninde at hold da op det er pæn ridning ingen slag og spark fra rytterne, ja så kommer tøsen her ind på en brun pony hun var nem at kende med hendes knaldrøde ridestøvler, hun rider på en pony som nåe ja måske ik har det største spring talent på de ca 1 meter høje spring, og man kan tydelig se konfliktadfærd og at ponyen flere gange stopper fordi den simpelthen er usikker.
dette resulterer selvfølgelig i at hun blir disset, hun forlader banen og ved siden af på opvarmningsbanen så skal jeg da sige og skrive at den pony blir revet i munden sparket og pisket den blir stoppet så pisket og sparket og så blir der ellers savet i tøjlen på kræet, dette gør hun et par min. så kommer en der nok er ungens mor hen til hende og jeg tænker ok hun beder hende nok stoppe men nej, tøsen fortsætter med og tæve på hesten, jeg siger flere gange højlydt mellem pubikum, føj for satan en møgtøs og have min veninde ik været der ja så var jeg gået ind have taget pisken og klappet hende en på låret og sagt, syntes du det her er rart ???
går i stedet hen ved siden af hende på banen og da hun rider forbi siger jeg højt til hende føj for satan en grim ridning du har håber godtnok du skammer dig, ville aldrig have en møgtøs som dig nær mine heste puha.
har det sgu godt med jeg sagde noget til hende, syntes ikke det var ok men forstår ikke at andre ikke sagde noget, men sådan er denne stille tiende verden nok
sku lige have luft