|
|
| Heartland ? |
|
|
Hvor kan jeg gense Heartland sæsoner og episoderne på nettet? Jeg ser dem et sted hvor der kun er gorillavid og daclips - og de loader bare SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ langsomt. Min tålmodighed er ved at være GODT opbrugt. Grrr.. Nogle som kan hjælpe med et sted hvor der er andre videotyper at prøve (og som virker) hvor den loader hurtigere. Desværre var hele sæson 1 kun på youtube - resten af sæonerne kan jeg ikke finde på youtube, desværre  Man bliver lidt træt. Jeg er nået til Slut sæson 2.
"Det er kun de dygtige ryttere der bør bruge hjælpetøjler. - Problemet er bare at de dygtige ryttere jo ikke behøver dem.. " ? McLean
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| gggggggg |
|
|
Ingen som kan hjælpe 
"Det er kun de dygtige ryttere der bør bruge hjælpetøjler. - Problemet er bare at de dygtige ryttere jo ikke behøver dem.. " ? McLean
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hhhhhoo |
|
|
Jeg ved der sidder nogen herinde som er mestre i de der videoafspillere på nettet. Frit frem  Jeg har problemer sidst på dagen med at afspille fra gorillavid og daclips :S Om morgen hvis jeg ser nogle afsnit der er der intet. Der loader de lidt i starten og så tænder jeg den. Så loader den med imens jeg ser den. Men her om aften; Grrr. Så tager det en time for den at loade bare 10 min af filmen. Og hvis den får lov til at loade færdig inden jeg starter den så går den pludselig ud og vil ingenting. Der udover virker det jo ellers fint. Det er mere som om at den ikke kan loade hurtigere - men jeg har jo set (om morgen) at det kan den sagtens. Er det noget med afspillerne eller min computer ? Har prøvet at genstarte min computer, men det virker ski ikke helt.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| google |
|
|
google watch series så kommer der en hjemmeside op der hedder det.. Den er genial. man kan se ALLE serier hertland med og de linker bare til daclips osv. men man kan vælge nogle forskellige der så forhåbentligt er der en af dem der loader hurtigere for dig.. Alle sæsonerne er derinde håber det lykkedes for dig..
De bedste heste i verdenen er i mit liv <3 Le fleur, Gaston og Rexton I LOVE YOU <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dddddddddddd |
|
|
Øv øv Sabrina, det er allerede derinde jeg ser Heartland serien. (og alle andre serier for den sags skyld) De eneste som er inde under hele Heartland serien er Daclips og Gorillavid og de loader LANGSOMT om aften !!! Jeg ved ikke hvad der sker. I morges kørte de perfekt, men om aften så - BAAAH  Men tak for tippet, synes ellers også siden er god og overskuelig. Ser også The Vampire Diaries derinde, der plejer bare at være mange flere video-muligheder.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Gorillavid loader ellers hurtigt nok for mig, der er ingen problemer der, heller ikke afhængig af tidspunkt på dagen. Har du prøvet at søge noget i stil med: "Watch heartland online free" "Watch heartland season x episode xx online free" "watch tv-series online" der er MANGE hjemmesider med links til streaming af diverse videoer. Det er ikke kun googles, der er en jeg meget godt kan lide at bruge, dog kan jeg kun huske at deres design er orange, haha, men de har rigtig rigtig rigtig meget.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg så dem |
|
|
Jeg har set dem på youtube - er ikke så teknisk, og det fungerer fint.
Look up into heaven You'll see them above The horses we lost The horses we loved
R.I.P. SILLE
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg har også set |
|
|
dem på youtube... kom til sæson 8 afsnit 5 og så var de ikk kommet længere med serien i udlandet og først nu du skriver det, kom jeg i tanke om jeg mangler resten, ved ikk hvor langt de er i udlandet nu..
MVH Mie *Der har sine elskede Guldheste* Stald Wede *Tania Bambini* * GULDLOK* / Welsh Cob *Søndergårds Figaro*/ Shetlænder.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| fffffffffff |
|
|
Tak for forslagene. Men youtube har ikke klippende mere. Der er ikke op til Sæson 8 i Heartland Men til Sæson 5. Lige nu er de færdige med Sæson 5 og Sæson 6 er de igang med at filme nu i Canada Bør starte igen omkring September  K Nygaard: Tak for linket, dét prøver jeg nrå det andet går i udu igen Super fedt. Men det mærkeligt, lige pt (her fra morgen) virker Gorilavid og daclips perfekt igen. Det er først efter kl. 18-19 stykker så vil den ikke loade. Det er ski da total mærkeligt.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| samme problem |
|
|
Jeg har samme problem Sandra. Min treori er, at mit internet er mere belastet om aftenen når folk har fri end om dagen. Jeg aner ikke om det er rigtigt, men det er min treori 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Samme problem her, så jeg holder faktisk pause med at se Heartland. Måske jeg skulle prøve igen, bare om morgenen  Faktisk er det Sandras skyld, jeg overhovedet ser Heartland Du kommenterede på serien herinde for... måske et år siden?? Kan ikke helt huske det. Jeg har aldrig læst bøgerne, men synes serien lød god. Og blev da også helt bidt af det Er vist nået til starten af sæson 3.
Mvh. Julie --- Dansk Oldenborg Avl Alexia af Vodagergård 28.03.2002-10.11.2008 -Du er savnet!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fffffffffffff |
|
|
Jeg er SÅ glad for at høre at det ikke kun er MIN computer der ikke vil uploade videoerne om aften. Men her om morgen/formiddag og eftermiddagen virker de altså PERFEKT. Jeg har prøvet at slette alt jeg har lavet samme dag på computeren (dvs slettet filer og sider jeg har været inde på) samt genstartet computeren. Så hvis det var fordi det var computeren der var mere belastet bør den kunne køre dem om aften efter sletning og genstart. Men det kan den stadig ikke. Jeg tror måske det har noget med tiden at gøre ovre i USA og så her? Det er jo en udlandsk webside. Haha - jeg er startet forfra igen med Heartland siden sidst Jeg venter spændt på Sæson 6 kommer ud til September. Og indtil videre er jeg nået til Sæson 3 - episode 8  Bøgerne er en smule mere sukkersøde - lidt for sukkersøde til mig og lidt for "ungt" skrevet til mig. Men bøgerne er også til teenagere Så kan jeg bedre lide serien. Fordi det ikke kun handler om heste, heste og heste. Men også om alt muligt andet  Og den loader og viser det perfekt nu. Må nok give op i aften som jeg plejer..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| blabla |
|
|
Jeg har to teorier:
1) Belastning. På de tv-sider med chatfunktion også eller lign., virker der til at være mest gang i den om aftenen. En logisk konklusion ville derfor være, at der også er flere, der ser film på dette tidspunkt 2) Arbejde på serveren. Nogle sider er gode til at skrive, når de er nede fordi der "arbejdes på serveren". Dette foregår som regel om natten, men kan også ses i aftentimerne, især de sene. Det er altid værst på "ældre afsnit" (måske de ryder mere op i de sektioner?). Det vil så sige, at de ældre sæsoner af fx Heartland ofte vil have nede-tid. Min løsning (udover at se dem, når de kan loades) er, at lade den stå og køre på mute, mens jeg laver noget andet på computeren. Når den har spillet færdig, starter jeg den så forfra = mit afsnit uden ventetid. Dette virker ikke på novamov og lign. playere - på dem skal man genstarte hvert 10. minut ca., for at det virker, og så køre derhen til, hvor man var kommet. Den bliver langsom, jo mere den henter.
Mvh. Katja Pikeur Epsom stævnejakke, st. 76, farve navy sælges. Se annonce på profil
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| blabla |
|
|
Har du i øvrigt set, at den nye sæson af PPL er startet?
Mvh. Katja Pikeur Epsom stævnejakke, st. 76, farve navy sælges. Se annonce på profil
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ddddddddddddd |
|
|
Katja: Det med at lade den loade færdig - det virker ikke på gorila og daclips Det har jeg prøvet - det tog lidt over en halv time om aften at lade den gøre det. Så ville jeg starte den, så gik den to minutter ind i den og sagde "fil eksisterer ikke" :S Og så stoppede den. Hvis jeg prøvede igen, var det dét samme. Ja, jeg så godt lige at de havde lagt et nyt afsnit ud. Jeg skal SÅ meget se det i aften Uhhhhhhh... Total psykopat serie, men man sidder virkelig og bider negle nogen gange 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| blabla |
|
|
Ok, den fejl har jeg aldrig mødt efter, at den har kørt lidt - kun i starten, inden den er begyndt. Gør den det hver gang hos dig? Lige netop gorillavid er nemlig en af dem, jeg tit lader køre i baggrunden, så ved jo at det kan virke.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ffffffffffffff |
|
|
Øv på www.1channel.ch/watch-2723057- Heartland-2007 eksisterer ingen af filerne længere på nogen af linksne  Og nu begynder videoen at kører langsomt igen og nu kan man ikke se dem mere. Har ellers kunne se dem fra kl. 11 i formiddags og til nu. Nej ikke hver gang. Men her om aften gør den. Der vil den absolut INTET, jeg prøvede alt i går. At vente, at køre den i trin til den opladede mere og mere. Intet virker nu her når den kører langsomt 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| PPL....? |
|
|
hvad er det for en serie? 
De bedste heste i verdenen er i mit liv <3 Le fleur, Gaston og Rexton I LOVE YOU <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| blabla |
|
|
PPL er kort for Pretty Little Liars, den startede på sin 3. sæson her den anden dag..
Det er da irriterende, at du ikke kan få det til at virke Sandra.. Jeg ville ønske, at der var et sted, hvor man kunne betale for det, og det så bare.... virkede!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ddddddddd |
|
|
Katja: Ohh yeah - ville hellere give en 100 kr om mdr og så det virker end ellers. Men det har faktisk virket her igen fra kl. 20 til nu så nåede at se to afsnit mere. Men nu skriver den Video is encording now - Conversion stage? Hvad betyder det? Så nu vil den absolut intet igen.. Mmm. Kan nok ikke se mere for idag, må jeg jo nok leve med. Bare ærgeligt når man har læseferie og masser af tid  Må se om jeg kan få Pretty Little Liars til at kører, så ser jeg sku det nye afsnit af det Jubi.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ddddddddddddd |
|
|
En lille god nyheds update: Jeg har snakket med Laserdisken.dk som har været meget hjælpsomme over mail da jeg skrev alle mine spg omkring dvd spilelre, regioner osv. De har nu alle 4 Heartland sæsoner liggende på lager som jeg kan bestille på dvd 
WEEEEE.. Længe leve dvd'er og ikke mere internet . GRRR 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|