Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Rid for velgørenhed.
Forfatter: 
Dato:  02-06-2012 16:29

Hej heste piger.

Jeg leger med tanken om at få et velgørenheds ridt på benene.

Tanken skulle være at finde sponsore der ville give 1-2 kr. for hver km. Man red. Det ville være gratis at deltage og man ville ride en times tid i skridt. Hva ville i sige til et sådan arrangement? ville i putte hesten i traileren, og tag med selv om det kun er skridt, og det ikke er en konkurrencen hvor man kan vinde noget.

Tanken var at støtte dyr i nød. Altså jeres dyr der har det godt, hjælper andre dyr der lider.

Hva siger i? evt nogen input??

Mange Hilsner Merete

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  02-06-2012 16:56

Det lyder da som en god ide, jeg ville gerne støtte det hvis det kom til århus området :)

0
0
Svar på denne tråd

1234567
Forfatter: 
Dato:  02-06-2012 17:12

Hejsa...

det lydet da som en go ide, og en go måde at komme ud på. jeg kunne godt være frisk på at tage med hvis det er i en afstand, hvor det er overkommeligt at køre hesten hen!!!

Man kunne måske finde nogle med heste vogn, så der også var folk uden hest, der havde mulighed for at komme med ud i det fri, de kunne jo så evt give et lille beløb for køreturen, og pengene går jo selvfølgelig til velgørenhed...

Go fornøjelse med planlægningen...

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  02-06-2012 17:14

hvis det var i nærheden af os, ville jeg meget gerne deltage :)

0
0
Svar på denne tråd

Lå det i nærheden...
Forfatter: 
Dato:  02-06-2012 17:28

... og jeg kunne arrangere transport, kunne jeg godt finde på at være med.

Jeg har i forvejen overvejet om jeg kunne finde nogen (med en trailer) der kunne lokkes med til det årlige ride-a-ton der støtter kræftens bekæmpelse.

www.svenstrup.dk/dk/ default.asp?filnavn=/dk/ walkaton_paa_svenstrup.asp

£isbeth & Baloo

Politicians are like diapers.
They need to be changed often - and for the same reason.

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  02-06-2012 17:30

Enig med de andre :)

Jeg synes det lyder som en rigtig god ide, og noget jeg gerne ville deltage i, hvis det er inden for overkommelig afstand.

Super skøn 2'er pony vallak sælges 3 år gammel. Tilridning påbegyndt.

Hø 18 kr og halm 8 kr sælges i små baller. 6230 Rødekro

0
0
Svar på denne tråd

000000
Forfatter: 
Dato:  02-06-2012 17:55

For mit vedkommende ville det være på fyn... Men kunne være dejligt hvis andre også ville gøre noget ligende rundt om i landet...:0)

0
0
Svar på denne tråd

God ide!!
Forfatter: 
Dato:  02-06-2012 20:12

Jeg var engang til et dressurstævne hvor der blev givet 1-2 kr. Pr point man opnåede, det blev hurtigt til en del penge som så gik til klubben.

Med Venlig Hilsen

Nanna

0
0
Svar på denne tråd

hejza..
Forfatter: 
Dato:  04-06-2012 20:20

hvis det var i overkommelig afstand.. kunne jeg godt tænke mig at være med.. hvis det var muligt at få transport til hesten :-)

Stine nu med Frontiers Chico

R.I.P Klodshans 15/01/2001 - 05/09/2011

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  04-06-2012 22:43

jeg kunne også godt tænke mig og være med sammen med datteren min...

og jeg tror endda godt jeg kunne finde en del der ville dukke op med vogne og heste der kunne tag passagere med

kanon god ide

knus loui

0
0
Svar på denne tråd

svarsvarsvar
Forfatter: 
Dato:  05-06-2012 00:31

Fed ide!

DISTRIKTSMESTER 2011 FOR JUNIOR I D14

Chopali du er og bliver den bedste!

Vi er røde vi er hvide
- Vi står sammen for at ride!

0
0
Svar på denne tråd

Dyr i nød....
Forfatter: 
Dato:  05-06-2012 11:38

Tror ikke at det vanskelige består i at finde ryttere som vil deltage, tror at det bliver sværere at finde en sponsor og at få defineret hvem som skal have pengene.

Fin ide ellers

Guldhår & Sigøjnerhestene

www.Lehmanns-Rideudstyr.dk

-shop bedre online

...........Bedst til Bucas

0
0
Svar på denne tråd

Velgørenhed
Forfatter: 
Dato:  05-06-2012 12:36

Hej

Det er en fantastisk ide!

Jeg har de sidste 2 år redet med mod betaling til et velgørenhedsridt der hedder Ride-a-ton til fordel for kræftens bekæmpelse og det har været en rigtig god oplevelse

Jeg synes at det er noget man burde lave oftere for der har været ret stor opbakning blandt ryttere her på midtsjælland.

Jeg støtter gerne op om det, hvis dder er nogen der laver noget der ligger indenfor en times kørsel fra mig her på midtsjælland

Jeg tror desværre dog det er svært at finde sponsorer

Venlig hilsen

Kathrine

En god rytter kan høre hesten hviske - En dårlig rytter kan ikke høre hesten råbe!

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  06-06-2012 23:49

tænkte når så mange nævner at det er svært at finde sponser tænker jeg...

hvad med at lave et helt alm stævne hvor man betaler på alm vis, men der kun er en roset til 1 og anden placering

rest går til formålet

sørger for at få budskabet ud at der er et velgørenhedsstævne og at det koster et lille symbolsk beløb at komme at se, (5-10kr)

deltager, tilskuer osv kan tilmelde sig til at bage kage, pølsehorn og andet godt som så sælges og går ubeskåret til formålet,

sikker på der godt vil være nogle dommer der vil domme i velgørenhedsøje og ikke tag betaling.

muligvis kunne købmænd lokkes til at sponsore sodavand som ligeledes sælges???

ja bare lige en ide :-)

måske kunne der lokkes andre til, har et par stykker jeg godt kunne finde på at spørge hvis det ligger i overkommelig afstand til vejle, såsom opvisning med amerikanske minature ponyer, voltigering som jeg bestemt tror kunne trække folk til et par western ryttere??

dette projekt vil jo da kræve rigtig mange frivillige og et stort sted at holde stævnet men mon ikke det kunne lykkedes hvis vi hestemennesker og dyreelskere står sammen???

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider