Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Så er jeg snart hesteløs
Forfatter: 
Dato:  31-05-2012 16:10

Ja nu er det lige om lidt at det sker... jeg bliver hesteløs

Det er godt nok en underlig fornemmelse at sidde og lave kontrakten, og blot vente på minutterne går til de kommer og henter ham.

Dog glæder jeg mig også til at Romeo kommer til det rigtige hjem, og han endelig kan få lidt udfordringer og være nogens øjesten der har tid og overskud til ham :)

Nu må vi så se hvad tiden bringer for mig og heste i fremtiden :)

Mvh

Janni

Med Tinkeren Romeo

0
0
Svar på denne tråd

hesteløs.
Forfatter: 
Dato:  31-05-2012 16:48

Hej

Jeg har stået i den nøjagtige samme situation for ikke så længe siden. Efter at jeg har haft et styrt og ikke kan ride så meget mere, fået nyt arbejde og flyttet til en ny by synes jeg ikke at overskudet og lysten var det samme som før. Det var svært at skulle af med ham, da jeg selv har avlet ham. Men jeg ved at han har det rigtig godt hvor han er kommet hen.

Mvh

Britta

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  01-06-2012 10:13

Puh ha det er ikke sjovt. Men inderst inde ved man godt at det er det rigtige valg. For en 4 år siden måtte jeg også sælge min hest. Hun fik heldigvis et rigtig godt hjem og har også været ovre og besøge hende en enkelt gang.

Var derefter uden hest i 3 ½ år ca. og nu står der to nye dejlige heste ude på marken.

Så fremtiden kan bringe hvad som helst af gode ting

Mvh. Pernille

Raashan APN OX & Majjar APN OX

samt lånehesten Egelunds Chess DV

0
0
Svar på denne tråd

123465
Forfatter: 
Dato:  01-06-2012 10:27

Så blev han afhentet, og kom godt afsted til sit nye hjem, hvor jeg er sikker på han får det som blommen i et æg og bliver knus elsket :)

Bestemt ikke sjovt, men pga. min operation har jeg ikke haft med ham at gøre rigtig de sidste 6 måneder, så jeg havde vænnet mig lidt til tanken om ikke at have hest.

Derfor også det eneste rigtige at sørge for han fik en ny familie.

Men det er sqisme lidt sejt at vænne sig til, når man har haft heste i så mange år

Dejligt det er kommet liv på folden igen Pernille :)

Mvh

Janni

Med Tinkeren Romeo

0
0
Svar på denne tråd

Skal man sige tillykke
Forfatter: 
Dato:  01-06-2012 12:18

Hej Janni

Godt at du fik fundet et godt hjem til Romeo. .

Jeg håber at du kommer godt videre og finder lige præcis det du vil og kan med heste som gør dig glad, uanset om det er at kikke på "naboens hest", være herinde på HN eller bliver hel eller halv hesteejer igen en dag.

Siden jeg mistede min ridehest i Nov. har jeg ikke redet ret meget, så et sted kan jeg sagtens følge dig. Her er bare gamle og små krikker som ikke er til så meget, selvom de har det hele undtagen størrelsen, men det skal altså også være slut nu!

Håber at du fortsat vil surfe herind omkring!

~ Anette

Intet er umuligt, for den der bærer viljen i hjertet!

Mangler en ridehest!

Jeg er ikke perkekt; Men det er også min eneste fejl!

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider