he he, jeg gik på handelsskolen af den simple årsag at jeg ikke anede hvad jeg ville, så tog jeg 2 år der, men fandt imens ud af at butik og kontor ikke er vejen frem for mig, så derfor tog jeg på teknisk skole og fik et grundforløb, så det er den jeg leder efter læreplads til, som vognmaler, og det er nemmere sagt end gjort som pige ;o/ det skal så siges at jeg ikke har ledt siden jeg færdiggjore grundforløbet, for da det ikke lykkedes efter 6 mdr, besluttede min dengang kæreste og jeg os for at vi skulle have nogle børn sat i verden, så det er der jo gået lang tid med ;O)
jeg har aldrig haft ret travlt med det uddannelse, da jeg altid har haft svært ved at bestemme mig til hvad jeg ville, men nu leder jeg jo så igen efter den læreplads, jeg skal starte arbejde om 2 mdr efter planen, men det kan på ingen måder hænge sammen med børnene om morgenen, så jeg er nødt til at sige jobbet op, det betyder jo selvsagt også at jeg ikke kan arbejde mig op der, og helt ærligt har jeg heller ikke lyst til at få uddannelse osv gennem postdk...
skulle det give lidt mendre end 20.000 går det nok også, men ikke meget mindre, så kan det ikke betale sig frem for dagpenge...
men jeg er helt enig, det er uddannelse det handler om nu, men ikke hvad som helst..