Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Redningsaktion Rømø
Forfatter: 
Dato:  28-05-2012 10:39

www.jv.dk/artikel/1343715:Toender-- Redningsaktion-paa-Roemoe--Hest- reddet-fra-tidevandet

Puha stakkels heste og ryttere, det ser dog umiddelbart ud til, at hestene er sluppet billigt.

I øvrigt flotte heste :-)

0
0
Svar på denne tråd

Godt det endte godt
Forfatter: 
Dato:  28-05-2012 10:43

Det var godt, at hestene ikke kom til skade

Venlig hilsen

M

Jeg troede ikke, at moderskab var noget særligt. Jeg tog fuldstændig fejl! :)

0
0
Svar på denne tråd

1111111111111
Forfatter: 
Dato:  28-05-2012 12:04

kan fortælle at hestene har det godt efter omstændighederne og pigerne er godt rystede, men har det også godt

de fik en kanon hjælp fra tyske turister til at hjælpe med at finde deres heste da de er blevet smidt af nede på stranden og hestene er løbet 10 km til havne by.

da de kom til havne by sidder den ene fast mellem sten og er begravet i mudder og er ved at være træt, men folk gav ikke op de har virkelig hjulpet de piger samt deres heste.

hestene blev kørt op til sigurd hvor en dyrlæge tilså dem med det samme og de blev behandlet for deres skader

lige pt står de hjemme i stalden og tykker hø men om der kommer efter følger er der ingen der ved endnu

da jeg så hesten( den fra stenene og de skader den havde )efter at de var kommet hjem var min eneste kommentar HOLD DA OP i har været heldige der har vilet en stjerne over jer i dag og heldigvis for det

tak til redningsholdet og de tyske turister som hjalp pigerne og hestene

anette

0
0
Svar på denne tråd

Dejligt med insiderviden
Forfatter: 
Dato:  28-05-2012 12:08

Tak for en mere detaljeret beretning. Hvad fik dog hestene til at rende 10 km.? De må da være blevet grundigt forskrækkede.

Godt at høre at hestene har det godt. Den ene så godt nok noget skrammet ud, hvilket der jo ikke er noget at sige til hvis den har siddet fast i sten, vand og mudder.

Medlem af Bullerklubben

0
0
Svar på denne tråd

111111111111
Forfatter: 
Dato:  28-05-2012 12:20

det gik så stærkt at pigerne ikke opfattede noget før de lå i vandet og hestene svømmede ud af men i panik var de. der er siden blev fortalt at hestene både har været i vandet og på stranden på vej til havne by.

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  28-05-2012 14:35

Ja mange tak for update. Dejligt at de har det godt. Jeg ville godt nok også være rystet som rytter, sikke en grim oplevelse, som ikke bliver nemmere af ikke at vide hvorfor (synes jeg).

Jeg håber, der ikke kommer eftervirkninger.

Og så er det da fantastisk, at så mange gerne ville hjælpe, formentlig uden overhovedet at have kendskab til heste :-)

0
0
Svar på denne tråd

Hold da op
Forfatter: 
Dato:  29-05-2012 10:28

Det er godt at både piger og heste slap fra oplevelsen.
Håber de er medlem af Falck, for kan tænke mig der kommer en ordentlig regning for redningsaktionen, og byens rækværk.

Team Rahmberg

På hestens vilkår
Opstaldning ~ Sommergræs

* *
Fantastisk DV med dressur potientale sælges

* * *

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider