Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Endelig fri
Forfatter: 
Dato:  17-05-2012 20:40

17 mdr og 18 dage blev det til....

Jeg ville egentlig have lavet et lallegladt billedindlæg om forandringen fra en skærmet psykiatrisk afdeling til egen lejlighed.

Men desværre nægter min computer og nettet på stedet at samarbejde om at uploade billeder.

Så det må vente. Så kan jeg istedet kombinerer dette med en jubeltråd om at Baby er ankommet og vi begge to skal i gang med det der stramsur halløj igen puh det bliver hårdt.

Nogle har fulgt mine indlæg igennem længere tid og i fortjener da en opdatering.

Jeg skrev for nylig at jeg skulle udskrives d. 16 maj - det var igår.

To af hospitalts ansatte kørte mig op til bostedet og vi fik sagt pænt farvel. Min skønne mor har indrettet mine 24 m2 super og jeg sidder nu i min sovesofa og nyder at have mit eget.

Jeg kan virkelig glæde mig over de små ting lige for tiden. Alt er et lille mirakel.

For at nævne nogle eksempler. Frokosten blev serveret på en porcelænstallerken - blev lige nødt til at slå kniven mod den et par gange bare for at tjekke at den ikke var af plastik. Vand og te kan drikkes af glas og porcelænskrus.

Syrenen er sprunget ud.

Jeg kan gå og komme som jeg vil. Ingen tjekker op på mig.

Et helt nyt liv om man vil.

OG for at sætte kronen på værket. Jeg har fået pension - og inden koret begynder at rejse sig. Så vil jeg fortælle hvordan jeg ser på denne mulighed jeg har fået. Pensionen giver mig en økonomisk stabilitet og frihed i en meget svær periode i mit liv og jeg vil derfor modtage den så længe, jeg har det så svært som jeg har det nu.

Jeg har intet ønske om at tilbringe resten af mit liv på en pension, for jeg har nemlig meget svært ved at finde mening med tingene, hvis der ikke er noget at stå op til.

Når jeg forhåbentlig om nogle år får det bedre og bliver klar til at flytte for mig selv, er min klare ambition (med kommunens hjælp satser jeg på) at begynde at arbejde igen og med tiden klare mig selv på ny.

Baby bliver flyttet fra Sønderjylland til Horsens d. 1 juni og behøver jeg sige at jeg glæder mig helt ekstremt til daglig omgang med heste igen. D

Det har nok været noget af det sværeste her de sidste måneder af min indlæggelse, hvor foråret var begyndt at røre på sig. At jeg ikke kunne ride regelmæssigt.

Heldigvis har jeg haft skønne veninder til at hjælpe mig. En, der har taget vare på Babys ve og vel under min indlæggelse og en, der har hentet mig med jævne mellemrum fra afdelingen, så jeg kunne komme ud og ride.

Men nu er jeg forhåbentlig helt klar til livet igen. Vi ses derude

Det var en lille rapport herfra. Fortsættelse følger hen ad vejen.

R.I.P Fighter, den smukkeste stjerne på himlen

R.I.P Oxana, du var solen i mit liv

0
0
Svar på denne tråd

Tillykke..
Forfatter: 
Dato:  17-05-2012 20:43

du fortjener det virkelig.. Også pensionen

0
0
Svar på denne tråd

Dejligt...
Forfatter: 
Dato:  17-05-2012 21:08

.. at høre at du nu er parat til at komme videre og kan nyde tilværelsen i dit nye hjem.

Med din sygehistorie synes jeg det lyder som en god løsning med pension, så du kan få den ro og den tid det tager at finde dig selv igen efter din langvarige indlæggelse. Så godt at det er kommet på plads, så du ikke skal spekulere over økonomi

£isbeth & Baloo

Politicians are like diapers.
They need to be changed often - and for the same reason.

0
0
Svar på denne tråd

xxxxxxxxx
Forfatter: 
Dato:  17-05-2012 21:10

Uanset at jeg ikke har fulgt med i dine indlæg, så lyder det rigtig dejligt for dig!! Så godt at du nu får/giver dig selv muligheden for at starte et nyt og godt liv!!

Tillykke med sejren!!

Maria, som ikke kunne drømmeom at få ondt i r*ven over tildeling af pension!

Sælges : Jack Russell Terrier hanhvalp.

Salgsklar 20/6. Stambogsført i DJRTK.

Hvis din hest er død,- så stå af!

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  17-05-2012 21:30

*krammer*

Har fulgt lidt med og under dig virkelig al den ro og medgang du har og kan få. :)

Du har jo fået din pension af en grund ;) og under dig den virkelig.

Glæder mig enorm meget til at følge flere af dine tråde her inde.

*krammer*

(Mirella) Brun III hoppes fortid søges..

Se billeder på præsentation.

Købt på Djursland.

0
0
Svar på denne tråd

Dejligt!!!
Forfatter: 
Dato:  17-05-2012 21:42

Jeg er også en af dem der har fulgt med i dine indlæg, og jeg vil bare sige, at jeg er rigtig glad på dine vegne fordi du nu er kommet ud og bo i din helt egen lejlighed, og så endda snart kan begynde med hest igen!

Rigtig meget held og lykke med det hele! :-)

Lene

P.S. Ja, som de andre har jeg heller ingenting at sige mod at du får pension. Men det er godt at du har mod på at ville noget mere en dag.

- Home is where the heart is -

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  17-05-2012 22:02

Hvor er det super dejligt at høre

Vakse Viggo og Charlotte

0
0
Svar på denne tråd

Bumbum
Forfatter: 
Dato:  19-05-2012 18:38
Tusind tak alle sammen.

R.I.P Fighter, den smukkeste stjerne på himlen

R.I.P Oxana, du var solen i mit liv

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  19-05-2012 23:02

Kæmpestort tillykke med den vellykkede flytning, og pensionen, den kan give dig ro til at komme helt ovenpå uden press og spekulationer over din økonomi.

Jeg er så glad på dine vegne.

Knus Naja

springponier til salg, begge max kat. 2

hhv en lærepony kapacitet til LA og en

b-pony med stor kapacitet, send en

besked hvis det har interesse:-)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider