Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Hårfjerning. Hvad gør i?
Forfatter: 
Dato:  10-05-2012 14:11

Største delen af os, render vel og fjerner hår fra ben, armhule og intime steder ;)

 

Indtil videre har jeg kun brugt skraber, hvilket også fungere - men er træt af der går 2 dage, så er stubbene fremme igen. Specielt ved intimbarbering, hvor jeg desværre lider af røde knopper :(

 

Jeg har nu overvejet at prøve at vokse. Men men men.. Hvordan, hvilket mærke og hvorfor osv.... :)

 

Hvad gør i og hvad er den bedste løsning til at fjerne uønsket hårvækst? Der findes jo også maskiner, epilator eller hvad de nu hedder ;)

 

Harvester


"Man is least himself when he talks in his own person. Give him a mask, and he will tell you the truth." - Oscar Wilde



0
0
Svar på denne tråd
 
 gfig9g9g
Forfatter: 
Dato:  10-05-2012 14:42

jamen jeg bruger veets voksstrimler og syntes ikke engang det gør ondt, jo bevars det kan da mærkes det sek du hiver dem af men det er så kort så det er snilt til at leve med.

de voksstrimler du får skal varmes op med hånden og så bare på og riv af det er nemt effektivt og hurtigt, men husk der er to typer en til intim og en til ben,



JEG ER NY TILFLYTTER TIL KARUP/DOLLERUP OMRÅDET OG SØGER RIDEVENINDER I ALDEREN 20-? ÅR JEG HAR EVT HEST TIL RÅDIGHED ( ISLÆNDER) HVIS DU IKKE HAR, ER SELV 26 ÅR

0
0
Svar på denne tråd
 
 Lidt forskelligt
Forfatter: 
Dato:  10-05-2012 15:16

Jeg er absolut ikke til barbering. Intime steder bruger jeg veet hårfjerning (ætsende stads I know) og under armene bruger jeg epilator ot par sæber fra Lush til at forebygge knopper.


Medlem af Bullerklubben


0
0
Svar på denne tråd
 
 bla bla
Forfatter: 
Dato:  10-05-2012 16:06

Jeg bruger skraber under armene, og ladyshaver de andre steder. Er dog ikke tilfreds med den shaver jeg har nu. Men min søsters er eminent! Den fjerner virkelig alt, hurtigt

 

Kan desuden anbefale at blive vokset, trods det gør lidt av lige når man gør det. Har dog ikke et mrk. jeg kan anbefale. Ville i hvertfald ikke bruge veet, det noget ret krads noget...


Sagde Louise - med Filuren

 

 

Juuls Hestetræning

 

- Forstå din hest

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 xxxxxxxxxx
Forfatter: 
Dato:  10-05-2012 16:08


Hvis man har tørre ben så duer veets striber vel ikke?


We are at war with terrorism, racism,
but most of all we at war with ourselves
.

.

0
0
Svar på denne tråd
 
 fdghjklæ
Forfatter: 
Dato:  10-05-2012 19:51

jo der er veet strips til tør hud og til normal hud osv jeg bruger dem til tør hud og får flotte fugtige bløde ben bagefter



JEG ER NY TILFLYTTER TIL KARUP/DOLLERUP OMRÅDET OG SØGER RIDEVENINDER I ALDEREN 20-? ÅR JEG HAR EVT HEST TIL RÅDIGHED ( ISLÆNDER) HVIS DU IKKE HAR, ER SELV 26 ÅR

0
0
Svar på denne tråd
 
 Vokser
Forfatter: 
Dato:  10-05-2012 20:13

Min veninde er kosmetolog så hun vokser alt for mig... dejlig nemt ;)


Med venlig hilsen

Zooropa - Anne




*** Impossible as they may seem
You've got to fight for every dream
'Cause who's to know which one you let go
Would have made you complete ***

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  10-05-2012 21:13

Til intim vil jeg nok anbefale dig at gå til proff. vox istedet for at rode med det selv..

 

Jeg bruger skraber under armene og på benene, da jeg ikke har problemer der. Men intimt har jeg haft store problemer med folloculitis (betændelse i huden) efter et møde med en skraber der har været for sløv.

 

Men efter jeg er begyndt at blive vokset proff, har jeg slet ikke set noget til problemet :) Og det bliver et ret pænt holdbart resultat (men det gør NULLERNALLER første gang!!)

 

 


Mvh Mie

-Med supermulen Surprise

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  10-05-2012 21:28

Bruger en epilator.. Det er også billigere i længden Bruger dog skraber under armene, da jeg ikke har turde kaste mig ud i andet..

 


Ejer af hoppedyret Shannon og pølsehunden Emma

0
0
Svar på denne tråd
 
 Vokser....
Forfatter: 
Dato:  10-05-2012 21:55

Jeg vokser selv og får kæresten til at hjælpe, der hvor jeg ikke kan nå.

 

se - http://www.vokskabinettet.dk


www.basichorse.dk

- back to basic horsetraining...

"lykkelig er den hest, der er så lydig at den gives stor frihed..."








0
0
Svar på denne tråd
 
 gneisti...
Forfatter: 
Dato:  10-05-2012 22:13

Hvis nu man bliver fristet til at få noget fra den hjemmeside du henviser til hvad vil så være godt. Det gælder til hele kroppen og ingen skrappe midler som veet (tænkt hvis pilfingre fik fat i sådan noget)

Håber du kunne give lidt fif til en der altid kun bruger skraberen konstant.

 

Mvh

Sandra C


Dygtig rytter og rideveninde søges & FULDopstaldning tilbydes

Ryttervant 5 års allround trakhenerhoppe e.Chopin m. Chopstik til farfar.

Hjem før pris el. Udlånes

- Forsvunden pony efterlyses-

0
0
Svar på denne tråd
 
 12345½
Forfatter: 
Dato:  10-05-2012 23:31

He he - nu er der jo nok igen af jer der skraber jer så meget i hovedet. Men uanset hvad, så kan jeg anbefale at køb en flaske mandelolie.

 

Det fugter huden op og virker imod knopper.

Der skal bruges meget lidt. I perioder kan jeg godt have lidt problemer med knopper i hovedbunden, særligt hvis det er meget varmt. Så "dutter" jeg lige et par fingere med olien og gnubber issen over. Så selvom det er herredyrt, så holder det umådeligt langt.

Det er et fif jeg så omkring intimbabering, så jeg går ud fra at det virker til det hele :-)

 

Nogen der ved om man kan få vokset issen?


Hilsen

Jens

Mere grydelåg, MERE GRYDELÅG OG HOLD TEMPOET!

 

FÅ DIN EGEN KNABSTRUPPER - KLIK HER

0
0
Svar på denne tråd
 
 Glat isse
Forfatter: 
Dato:  11-05-2012 09:14

Tjha - hvorfor skulle man ikke kunne vokse issen??

 

 


www.basichorse.dk

- back to basic horsetraining...

"lykkelig er den hest, der er så lydig at den gives stor frihed..."








0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider