Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

wordfeud resign, hvorfor??!!?
Forfatter: 
Dato:  10-05-2012 08:53
For tiden spiller jeg rigtig meget wf og så spiller jeg bla mod tilfældige modspillere. Men jeg oplever gang på gang at dé efter to, ét eller slet ingen ord trækker sig fra spillet. Hvorfor?????? Det irriterer mig ualmindeligt meget. Har prøvet at spørge et par gange men svar får man ikke.

til at starte med troede jeg det hang sammen med hvis jeg eks for en gangs skyld lagde ud med et ord til høje point, at det simpelthen var dårlige tabere. Men selv når jeg spiller det første ord til 5 point, så kan folk finde på at resigne. Hvorfor?

har du gjort det? Og hvorfor?

Mvh Bonnie

Don't be sad that the world lost Steve Irwin. Be sad that the animals did

Fotografering tilbydes:

www.bonniejensen.dk / foto@bonniejensen.dk

0
0
Svar på denne tråd

mænd der vil i kontakt
Forfatter: 
Dato:  10-05-2012 08:58

Jeg har en ret stærk fornemmelse af, at det at "resigne" hænger sammen med det man hedder i spillet...

Er mange gange blevet kontaktet i spillet af mænd, der vil i kontakt med mig.. Hedder Tina i spillet, så det giver jo lige pludselig sig selv, at jeg er kvinde...og så er det vist blevet sådan på wordfeud, at man godt må prøve at score medspilleren.

Så det er vist bare nemmere at spille i mandens navn

Når jeg så ikke gider kontakten på wordfeud, så " resigner" de ret hurtig...

0
0
Svar på denne tråd

wordfeud..
Forfatter: 
Dato:  10-05-2012 09:13

Ja det gad jeg også godt at vide. Ellers er det hvis jeg starter og spiller et ord, så resigner de kort tid efter. Hvorfor så overhovedet acceptere spilanmodningen!?

Sådan er det også i flere spil jeg spiller - Rumble og DrawSomething.

Og jeg synes det er MEGET irriterende!

.. Trine ..

Nu med part

Halvpart på holstener/knapstrubberblandingen Codiak
Helpart på lippizaneren Asterix

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  10-05-2012 09:19
Er da glad for at det ikke kun er mig der er generet af det :)

Hmmm Tina den med navnet osv havde jeg ikke luret.. Så er det nok derfor bla der bliver hurtigt resignet, jeg hedder nemlig ammehjerne 2012 ;D

Mvh Bonnie

Fotografering tilbydes:

0
0
Svar på denne tråd

bob-bob
Forfatter: 
Dato:  10-05-2012 10:12

jeg har også undret mig

hanjep

jeg er vild med det spil og jeg er lige glad med om jeg taber med 1 ell. 500p jeg bliver kun dygtigere til spillet

blær blær lidt fik 226 p for pilk alle 4 bokstaver på 4 tw

sagde Hanne

-

-

- pasning af hunde tilbydes i nordsjælland- - rigtige dejlige forhold hvor hunde er meget lidt alene hjemme, ingen hunde i bur, men sammen med os i vores hjem og hegnede have - hunde skov til ...

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  10-05-2012 11:27
Godt gået Hanne!!!! (Y)

Mvh Bonnie

Fotografering tilbydes:

0
0
Svar på denne tråd

salviabrunlok
Forfatter: 
Dato:  10-05-2012 11:43

salviabrunlok er brugernavnet.

Jeg trækker mig ikke - medmindre det er små børn, folk der vil chatte (hvad hedder du, hvor gammel er du, hvor bor du ), har obskure brugernavne/billeder. Og jeg er ligeglad med, om jeg vinder eller taber. Udfordringen, for mig, er ikke at vinde, men at slippe af med alle mine bogstaver, så vidt muligt uden at skifte dem ud undervejs i spillet. :-)

Salvia

The past is over. The future hasn't happened yet. The only time is now.

0
0
Svar på denne tråd

Min teori...
Forfatter: 
Dato:  10-05-2012 17:56

Jeg har afprøvet en teori i nogle dage...

Jeg hedder majgaard1710 altså ikke noget der umiddelbart afslører mit køn.

Men har dog efterhånden opdaget af der kommer meget mere chat de dage jeg har et billed af mine lakerede negle, end de dage hvor billedet er af min hest eller en af vores katte.

Min konklusion er altså:

Mange mandlige woedfeudere vil kun spille med kvinder.

I har slet ikke fantasi til, at gætte hvad folk kan få sig selv til at skrive, så snart de ser et billede af pænt lakerede negle....

Anne Mette

Sov sødt lille Arta, vi ses forhåbenlig igen engang
Glemte at vågne 25-10-09

Nu med Markus, Olde med snert af Fjord

amnegle.blogspot.com

En blog om neglelak.

0
0
Svar på denne tråd

Bonnie
Forfatter: 
Dato:  10-05-2012 18:44

du velkommen til at sende en invitation jeg hedder Mac_89. jeg resigner ikke gider ikke alle de der men hvad hedder du hvor du fra er du single osv. og når man så ikke svare smutter de.

spillede med en på et tidspunkt kaldte sig vinderen troede faktisk det var en pige på måden der blev skrevet på, han endte med at sige at nu var han blevet single og om han måtte besøge mig. det er den eneste gang jeg har resignet.

***Frk-Maluie***

Gør livet til en fest,

rid islandsk hest.

I regn, slud, sne og blæst, har vi det alle bedst på en Islandsk hest!

Div. ganverbure sælges skriv pb.

0
0
Svar på denne tråd

bla bla
Forfatter: 
Dato:  10-05-2012 21:40

Må indrømme at jeg godt kan finde på at resigne, men aldrig uden en årsag.

1. Personen er altid flere dage om at svare - Så gider jeg altså ikke spilde min tid.

2. Personen vil chatte om ligegyldige ting.

3. Personen 'tuder' eller skrive grimme ord fordi jeg fik mange point.

4. Der er tydelige tegn på at vedkommen snyder, idet ordene altid giver mange point, er ord som enten slet ikke eksisterer eller som i hvert fald er så specielt at de færreste burde kende det. - Selvfølgelig er det ikke bare hvis en person pludselig for 200 point for et godt ord, det er hvis dette bliver ved med at gentage sig.

5. Spillepladen er kørt af sporet, og det er overhovedet ikke muligt at skrive noget uanset hvad bogstaver man har. - i dette tilfælde skriver jeg det altid til modspilleren, og inviterer til at nyt spil.

Ellers er jeg som sådan ligeglad, elsker selvfølgelig er vinde, men kan sagtens leve med at jeg taber..

0
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  11-05-2012 06:18

c b h: Jeg tager det også som et tegn på at modstanderen snyder hvis denne gentagne gange får en masse høje point for at komme foran, derefter slapper lidt af med de høje point, og når jeg så her heldig at få høje point, så giver de den gas med at få høje point :p ..

I de tilfælde har jeg altså bare givet igen med at snyde.. ellers er det ikke noget jeg gør normalt .. Nu er jeg så så heldig at jeg slet ikke kan snyde længere, da min ene knap på mobilen er gået i stykker, så jeg kan ikke tage prt screen af min skærm ..

Men for at komme tilbage til det med at resigne - så gør den det også hvis man glemmer at svare når det er ens tur (mener det er efter 48 timer, måske).. Jeg har ikke været så meget i spillemode på det sidste, så der er nok blevet resignet en del gange fordi min tid udløb.

{Gitte R}

Alt, hvad der er dejligt, er enten umoralsk, ulovligt, eller også feder det.

0
0
Svar på denne tråd

Jeg oplever aldrig
Forfatter: 
Dato:  11-05-2012 11:22

at folk "resigner", men jeg spiller også kun med dem på vennelisten.

Der er et par stykker jeg tror snyder, men så er tilfredsheden meget højere hvis jeg alligevel vinder :)

Sorry
The lifestyle you orderd
is currently out of stock.
0
0
Svar på denne tråd

Ordspil
Forfatter: 
Dato:  11-05-2012 13:31

Jeg mener da først at det er, når der er gået 72 timer inden man svarer, at spillet automatisk resigner?!

Jeg kan faktisk også godt finde på at resigne, hvis jeg føler at det er helt håbløst at følge med.

Jeg gider simpelthen ikke et spil hvor jeg har F.eks. 134 point og modstanderen 489 point...

Resigner dog kun mod random spillere. Hvis jeg kender modspilleren så bliver jeg ved til den bitre ende.

Til jer der snyder:

Hvordan fungerer de der snydeapps egenlig??

Jeg vil ikke dunke jer i hovedet eller kalde jer dumme.

Jeg er bare nysgerrig ang. hvordan det egenlig foregår??

Anne Mette

Glemte at vågne 25-10-09

amnegle.blogspot.com

En blog om neglelak.

0
0
Svar på denne tråd

fatter det
Forfatter: 
Dato:  11-05-2012 17:16

heller ikke:-( Nu er jeg så også den type som spiller spillet færdig selvom jeg er langt bagefter, jeg lærer meget af at se hvad ord andre skriver.

Spiller både Rumble og wordfeud under navnet: buusrikke hvis nogen skulle have lyst til at dyste.

draw something blev jeg hurtigt træt af, men nu er jeg heller ikke god til at tegne.

Hilsen Rikke Buus Pedersen

r.i.p Fru Lotte Jensen d. 4. feb. 2007 (hils amadeus)

0
0
Svar på denne tråd

Aner ikke hvordan
Forfatter: 
Dato:  11-05-2012 17:23

man snyder, men du kan sikkert downloade en app.

Noget helt andet, jeg spiller mod min svigerindes datter, jeghar fra starten synes der var noget underligt ved spillet.

1. Der er w med, det har jeg undret mig over ikke er med i spillene normalt.

2. Bogstavpointsne er anderledes, normalt giver o 2 points, men i dette spil giver det kun 1 point.

3. Der er ord jeg normalt har brugt (simple ord, jeg er jo ikke hjerteløs og spiller slapt når jeg ved jeg spiller mod en 10årig) som den simpelthen ikke vil godtage.

Hvad kan det være, findes der en app der gør modstanderen svagere eller???

Sorry
The lifestyle you orderd
0
0
Svar på denne tråd

Golda...
Forfatter: 
Dato:  11-05-2012 17:27

Er det så ikke fordi den er sat til Engelsk i stedet for dansk?

0
0
Svar på denne tråd

Nej, det er dansk
Forfatter: 
Dato:  11-05-2012 17:28

jeg spiller mod en 10årig dansk pige og bruger danske ord ;) Vi er halvvejs gennem spillet :)

Sorry
The lifestyle you orderd
0
0
Svar på denne tråd

Så kan...
Forfatter: 
Dato:  11-05-2012 17:32

jeg ikke forklare det, hmmm... lyder mystisk.

0
0
Svar på denne tråd

snydeapps
Forfatter: 
Dato:  11-05-2012 20:33

Snyde apps fungerer sådan at du taget et screenshot af spillepladen og de bogstaver du har - derefter åbner du app'en, overfører billedet til app'en og derefter fortæller den dig hvilke ord du kan lave og til hvor mange point.

Hvis man betaler penge for det kan man få længere ord til flere point.

.. Trine ..

Nu med part

Halvpart på holstener/knapstrubberblandingen Codiak
Helpart på lippizaneren Asterix

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  12-05-2012 09:23
Jeg synes det er smadder dårligt taberværk at trække sig fordi den anden har flere points... I skrivende stund har jeg scoret 432 point på ét ord, 'klikker' ikke noget der sker jævnligt skal jeg lige sige.. Men dét fik da ikke min modstander til at resigne. Dog spurgte han/hun om jeg snød, hvilket jeg så kunne sige stort nej til. Men superærgeligt at man ikke kan være sikker på om modstanderen snyder eller ej.

Da jeg begyndte at spille søgte jeg efter en random opponent for at snyde mig igennem med én af dé her apps hvor man skriver hvilke bogstaver man har og så kommer den med ordforslag. Jeg tabte alligevel stort ;) jeg ville bare se hvordan det fungerede og snyder ellers ikke ;) jeg kan dog godt være lang tid om at svare, også flere dage. Men dét er enten fordi jeg har andet at lave eller fordi det irriterer mig at jeg ikke kan komme på ét ord, så går jeg i tænkeboks ;-) kaldes det stædighed?...

Mvh Bonnie

Fotografering tilbydes:

0
0
Svar på denne tråd

At resigne
Forfatter: 
Dato:  12-05-2012 14:59

Måske det er "smadder dårlig taberværk" at trække sig bare fordi at modstanderen har rigtig mange point...

Men helt ærligt, wordfeud er jo sådan set bare et spil og der står trods alt ikke nogen steder, at man bare har at fuldføre alle spil

Jeg spiller wordfeud for at hygge mig og jeg synes egenlig ikke det er pokkers hyggeligt, hvis man ikke har en chance for at følge med.

Tror det vildeste jeg har scoret på et ord var 198 point og ellers så får jeg som regle alt fra 4-60 point for mine ord.

Dog så resigner jeg aldrig de spil, hvor jeg kender modstanderen.

Jeg spiller tit mod Salvia som også har deltaget i tråden.

Nøj hun jorder mig... Men jeg giver ikke op

Anne Mette

Glemte at vågne 25-10-09

amnegle.blogspot.com/

En blog om neglelak.

0
0
Svar på denne tråd

Golda Showers
Forfatter: 
Dato:  12-05-2012 23:17

Jeg er ret sikker på, at det spil du har gang i mod din niece, er på et andet sprog end dansk - selvom I bruger danske ord. Mange danske ord og forkortelser benyttes jo også i andre lande.

Andre sprog har en anden bogstavsfordeling - og andre point, end den danske.

Den danske udgave: www2.feud.dk/bogstaverne-i-wordfeud- dansk/

Øvrige sprog: feud.dk/bogstaverne-i-wordfeud- dansk/bogstaverne-i-wordfeud-andre- sprog/

Siden I kan benytte mange danske ord, vil jeg gætte på, at det spil I spiller, er norsk.

Salvia

The past is over. The future hasn't happened yet. The only time is now.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider