Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Liiige nogle spg - Sims 3?
Forfatter: 
Dato:  08-05-2012 22:52

Lige et par spg til jer Sims 3 spillere:

- Kan man ikke skifte hingstene der tilbydes til bedækning - ud, på det der Hestecenter?

- Kan man få parret sin hun-hund uden at selv have en han-hund? Og kan man parrer dem selvom det ikke er samme race?

- Kan man ikke placerer en dyreshop i byen (og hvor finder man denne) hvor man kan købe hunde/katte uden at skulle adopterer dem på som "brugte" over telefonen/computeren?

(hvis man nu ønsker en bestemt race, så det jo ikke sikkert de er der i den race, alder, køn man jo gerne ønsker - eller skal de laves fra start når man starter sim familien?)

Håber i kan hjælpe med mine spg :D

"Det er kun de dygtige ryttere der bør bruge hjælpetøjler. - Problemet er bare at de dygtige ryttere jo ikke behøver dem.. " ?

McLean

0
0
Svar på denne tråd

1234567
Forfatter: 
Dato:  09-05-2012 08:24

Uh.. Jeg ved det ikke, men følger lige med :b

0
0
Svar på denne tråd

fffffffffff
Forfatter: 
Dato:  09-05-2012 10:15

Julie: Så håber vi der en klog der kommer på banen snart så kan jag komme videre i mit spil :D

"Det er kun de dygtige ryttere der bør bruge hjælpetøjler. - Problemet er bare at de dygtige ryttere jo ikke behøver dem.. " ?

McLean

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  09-05-2012 10:30

Du kan godt få parret en hunhund uden selv at have en hanhund, men det kræver at der er en anden i nabolaget der har en.

Du kan også sagtens lave blandinger, men du kan ikke blande små og store hunde. Det skal være stor hund med stor hund eller lille hund med lille hund.

Det med hingstene, der skulle de vist automatisk blive skiftet ud med tiden.

Hilsen Sofie
Du skal ikke tale grimt om vores mangel på intelligens. Vi er stolte af den.

0
0
Svar på denne tråd

ddddddddd
Forfatter: 
Dato:  09-05-2012 10:46

Jeg har snart spillet mit Sims i mange mdr nu og det er stadig de samme hingste der står under bedækningerne :( Kan man slet ikke gøre noget for at få dem skiftet hurtigtere - evt så man kan smide race rene heste ind? :)

Tak for svaret.

Dvs jeg skal ud og ringe på døre i nabolaget og se om de har en hanhund til at parrer min hunhund ?

McLean

0
0
Svar på denne tråd

sims 3 heste
Forfatter: 
Dato:  11-05-2012 16:55

I forhold til hingste, kan du tilbyde din egen til avl? :) Jeg ved ikke med hingstene, men salgshestene skifter ok tit? :)

0
0
Svar på denne tråd

ffffffffffff
Forfatter: 
Dato:  11-05-2012 16:56

Men jeg har kun en hoppe :)

McLean

0
0
Svar på denne tråd

1234567
Forfatter: 
Dato:  11-05-2012 17:02

Ja, så er det ikke nemt :D.
Jeg plejer at have begge køn, det er sjovest.

0
0
Svar på denne tråd

ffffffffffffff
Forfatter: 
Dato:  11-05-2012 21:50

Har normalt kun en hoppe og så avler jeg på hende og får føllet og beholder så det første føl normalt.

For når simmere også skal have børn osv - synes jeg det bliver lidt for meget at styrer os med hingst indimellem :Df

McLean

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider