Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Hypercard - alle zoner..
Forfatter: 
Dato:  06-05-2012 22:57

Hej HN :)

Jeg har et Hypercard med alle zoner og bor i Frederikssund.

Nu har jeg kigget lidt på et zonekort over sjælland, og der ligner det at jeg også kan komme til Gilleleje med mit alle zoners kort, men er det rigtigt eller har jeg kigget forkert?

Jeg skal nemlig dertil på Fredag og vil jo helst ikke have en bøde :/

På forhånd tak :)

Mvh Rikke

Du kan hvad du vil. Nogle gange skal du bare kæmpe ekstra hårdt for det :)

0
0
Svar på denne tråd

Hypercard
Forfatter: 
Dato:  06-05-2012 23:06

Da jeg hade mit HyperCard (dog i Nordjylland - nærmere betegnet Aalborg) kunne jeg køre hele Nordjylland tynd på mit kort. :-) så mon ikke det er det samme for dit vedkommende. Mener man kan se det på hjemmesiden for HyperCard

0
0
Svar på denne tråd

1234657
Forfatter: 
Dato:  06-05-2012 23:31

Ok. Ja, så må det jo være det samme med sjælland :)

Tak for svar :)

Du kan hvad du vil. Nogle gange skal du bare kæmpe ekstra hårdt for det :)

0
0
Svar på denne tråd

Bumbum..
Forfatter: 
Dato:  07-05-2012 06:14

Du kan bruge dit hypercard og køre "gratis" i alle zoner INDEN for dit eget takstområde. Samt få en masse rejser billigere udenfor. Men husk at tage en form for dokumentation med, fx. det brev man får med hver gang ens hypercard bliver fornyet, da de fleste kontrollører faktisk ikke kender reglerne.

Mvh. Sally

0
0
Svar på denne tråd

Fredrikssund og Gilleleje
Forfatter: 
Dato:  07-05-2012 08:09

Frederikssund og Gilleleje ligger i samme takstområde, og du kan dermed benytte dit Hypercard til turen.

Når du bor i Frederikssund, bor du i det takstområde, der hedder Hovedstadsområdet. Når du har kort til alle zoner, kan du fuldstændig frit køre med bus, tog, metro og lokalbaner i HELE det område, der linkes til her: www.dsb.dk/global/pdf/zonekort/ dsb%20zoner%20neutralt%2012.pdf - hvilket også er det kort, du ser ved busstoppestederne og på stationerne.

Salvia

The past is over. The future hasn't happened yet. The only time is now.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider