Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Cimber Sterling - så skete det igen
Forfatter: 
Dato:  03-05-2012 10:16

Fik lige et opkald fra min mor, der spurgte, hvilket selskab jeg skal flyve hjem med på weekend til juni, da Cimber Sterling i morges gik konkurs. Så er jeg da nok lige glad for, at jeg har Air France-billetter til Billund liggende!

Nogen herinde, der er kommet i klemme? Jeg kan se, at man faktisk kunne tilkøbe konkursforsikring hos dem - håber jeg så, at de fleste har gjort...

Opinions ain't facts, take 'em in and let 'em go.

Udlandsdansker siden 2009.

0
0
Svar på denne tråd

111111111
Forfatter: 
Dato:  03-05-2012 11:48

Jeg melder mig under fanen som en af de uheldige

Men 1 time efter de var meld konkurs, havde vi købt nye billetter. for afsted vil vi. og man skal nok være hurtig med at få nye biletter, for jeg tror der bliver press på i eftermiddag, når folk har fri fra arbejdet, og har opdaget hvad der er sket.

Men så kommer det spænden, om vi for vores pengne tilbage fra de billetter vi havde købt hos Cimber.

Vi har rejst med Cimber og deres gamle selskab, igennem 14 år, uden problemer, så dette er lidt ØV.

:O)

0
0
Svar på denne tråd

dumme cimber
Forfatter: 
Dato:  03-05-2012 11:57

Jeg har bevidst undgået Cimber det sidste år, da min tidligere arbejdsplads meldte ud, at de regnede med at cimber ville gå konkurs inden længe. Jeg var faktisk begyndt at tro, at de havde taget fejl, men desværre ikke! Det er super ærgeligt!

Stephanie...

Lidt om mig: http://www.stepher.dk

0
0
Svar på denne tråd

Ramt....
Forfatter: 
Dato:  03-05-2012 12:06

Jep hos os blev vi ramt da vi har booket hjemrejse fra bryllupsrejse med Cimber S.

Jeg var hurtig i morges og bestilte nogle andre billeter hos Norvegian så vi kan komme hjem uden mellemlandinger og ikke skal bruge flere tusind kroner ekstra.

Vi har betalt rejsen med Mastercard, da vi i 2009 oplevede det samme men havde betalt med Dankort. Den gang lærte vi lektien og alt med rejser bliver derfor nu betalt med Mastercard så vi kan få pengene refundereret.

www.mia-haugsted.dk

Dale Chavez Showsadel sælges. En sadel som alle drømmer om! Masser af sølv og flot tooling. galleri.mia-haugsted.dk/#13.0

0
0
Svar på denne tråd

cimber >.<
Forfatter: 
Dato:  03-05-2012 12:28

Jeg skal have hentet min mormor hjem idag, hun skulle flyve fra københavn til billund med cimber - men det er booket gennem sas. ligenu forsøger jeg bare at få fat på SAS, så jeg ved om hun er ombooket til senere idag - kan hun først komme hjem imorgen, så vil jeg tage turen fra Vestjylland til København for at hente hende.

Er træt af at man ikke får mere information....

Pauline & Krastrup's Impulz

"Perhaps they are not stars, but rather openings in heaven where the love of our lost ones pours through and shines down upon us to let us know they are happy."

0
0
Svar på denne tråd

Cimber
Forfatter: 
Dato:  04-05-2012 10:41

Det er glädeligt at nogen har lärt lektien med at betale med det rigtige kort. Ja, surt er det ikke at kunne komme på ferie. Men jeg tänker også på alle de arbejdspladser. Man af dem er folk der har prövet konsurs för. Men jeg syntes ikke at de har väret nävnt overhovedet. SAS tog alle strandede de kunne med fra forskellige steder igår. Folk skulle bare betale afgiften, ikke andet. Men det er nok sidste gang de er flinke. Besätningen var blevet svinet til af folk, til at bräkke sig over!

0
0
Svar på denne tråd

1234567
Forfatter: 
Dato:  04-05-2012 10:52

Er heldigvis ikke ramt - skal til Alanya på tirsdag, men gudskelov med et andet flyselskab. "Godt" konkursen ikke kom for 2 måneder siden - så havde jeg været i klemme, for der rejste vi med Cimber til Málaga.

Med venlig hilsen Cecilie :-)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider