Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Platinblond
Forfatter: 
Dato:  27-04-2012 10:05

Hej

Lig spørgsmål

Hvor lyst skal håret være før man kan farve det platinblond. håret er forholdsvis kort og blond i bunden (afbleget) og lidt lys orange. tænkte om en aftblegning mere og så farve det.

Hvad siger i?

Kan ik lige vise et billed

0
0
Svar på denne tråd

1234567890
Forfatter: 
Dato:  27-04-2012 10:30

det er super forskelligt.

har lavet mit pandehår platin fra sort og lilla med 4 gange blegning.

da jeg så prøvede med resten af håret så øh ja det gik ikke helt ;D det er blevet meget lyst. men stadig for gult til at lilla shampoo kan tage det sidste. og så er det ødelagt som bare fanden.

skulle jeg gøre det om havde jeg fået en frisør til at ordne det :)

men hvis det stadig er orange, og du vil gøre det selv, så er en gang mere ikke nok.

og så husk at start ude fra spidserne, når det ikke er dine udgroninger der skal lysnes mere :)

..... .............LOUISE.

Hále Bob & Perle de Phantomic

0
0
Svar på denne tråd

gå til frisør
Forfatter: 
Dato:  27-04-2012 11:18
Jeg vil råde dig til at gå til en frisør . Specielt med blonde farver og afblegning får man aldrig det resultat man ønsker med købe farver .

-hellere ofre de ekstra penge og at det bliver gjort ordentligt . Husk at investere i en shampoo beregnet til platinblond hår . Jeg kan selv anbefale HH Simonsens silvershampoo og farvebomben i platinblond fra revlon .
0
0
Svar på denne tråd

jjjooovvvvvv
Forfatter: 
Dato:  27-04-2012 11:34

hvis der stadig er gult orange skær i dit hår så køb en xtra lys askeblond så ska du se hvor flot det bliver

askeblond tar gult og orange farve

køb den fra loreal

allround hest købes ,,,,

på hestens præmisser

0
0
Svar på denne tråd

halløj
Forfatter: 
Dato:  27-04-2012 13:44

pt har jeg købt en ekstra afblegning blonde maximun fra loreal og en platin blond perlemorsagtig farve der sku tag det gule. blir nød til at gøre noget da jeg skal til fødselsdag og ik kan få tid hos min frisør. håret virker stadig stærkt og slet ik påvirket af afblegning. bruger olier og hårkur meget ofte da jeg har krøller:-)

0
0
Svar på denne tråd

øøøhhhhhhh
Forfatter: 
Dato:  27-04-2012 13:50

istedet alt det afblegning

og som måske ikk tar det gule

så køb en askeblond

allround hest købes ,,,,

på hestens præmisser

0
0
Svar på denne tråd

askeblond
Forfatter: 
Dato:  27-04-2012 14:54

Jeg har oplevet problemer med at bruge askeblond farve. Om det er mit hår der er specielt skal jeg ikke kunne sige :-)

Jeg har oplevet at den askeblonde farve simpelthen går håret for gråt.

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  27-04-2012 15:02

Pas meget på med at afblege for tit og for mange gange! Jeg havde det smukkeste lange sorte hår til ned over brysterne.. Så ville jeg være platinblond og afblegede og farvede med askeblond plus brugte l'oreals silver shampoo.. Farven er blevet super flot og grålig, som jeg ville have det, men!!! Mit hår faldt af.. Så nu har jeg hår til både lidt over skuldrene OG over ørerne.. Jeg har heldigvis fået sat extensions i..

Men pas på med alt det afblegning!

0
0
Svar på denne tråd

Platinblond
Forfatter: 
Dato:  27-04-2012 19:27

MajaL - jeg er sikker på du ikke er den eneste :) jeg spurgte min frisør, og hun sagde at man skulle passe på med aske, fordi når håret er afbleget er hårstråene så åbne, at de tager imod ALT.

Sab

0
0
Svar på denne tråd

søndag
Forfatter: 
Dato:  29-04-2012 13:02

håret er nu nået til gult så nu må jeg lige overleve en uge indtil frisøren.ærgeligt man ik må ha kasket på på arbejde hehe

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider