Godaften HN, her sidder en noget rystet Sophie.
Først og fremmest, hvis man har været vidne til noget kriminelt, hvordan kontakter man så politiet?
Hjernedødt spørgsmål, men er faktisk en anelse ved siden af mig selv lige nu.
Jeg går ud fra 114 er til 'vigtige' ting, har de et normalt nummer?
I kan få historien, her er hvad jeg overværede:
politiken.dk/indland/ECE1606661/ rockere-slaas-med-koeller-i- hvidovre/
Jeg kom gående hjem fra Rødovre station, og var næsten nået hen til kollegiet, da jeg hørte råben over fra den tankstation, der er på den anden side. Jeg stoppede op for at se hvad der skete (var i sikkerhed på den anden side af vejen).
Jeg husker ikke præcist hvordan de så ud, men der var ret mange af dem! Unge Brian-typer (undskyld til jer der hedder Brian, men i ved hvad jeg mener) med deres kasketter og smarte biler, de stod og skændtes. Der er en lav hæk mellem foran vejen, så jeg kunne ikke se alt der skete, kun fra deres overkroppe og op efter + det var et lille stykke væk jo.
Det hele gik så hurtigt, jeg nåede ikke at se de omtalte køller - men lige pludselig så jeg bare en bil komme tonsende og kørte direkte ind i en af de andre personer!! Fuldt bevidst påkørsel!
Jeg har aldrig set nogen blive kørt ned før, hold kæft det var skrækkeligt, jeg stod som lammet! 
Jeg så ham flyve op på køleren og hen over taget, og lande bag ved bilen! I mellem tiden kunne man høre sirener i baggrunden, og politiet kom fræsende lige som fyrene havde sat sig ind i deres biler og drønet afsted med hjulspin, Politiet var hurtige til at vende og følge efter dem!
Men altså, som der står i artiklen har politiet ikke fået bekræftet om nogen blev påkørt, men jeg + flere andre fra kollegiet stod og så det! Og jeg synes det er meget relevant, det var simpelthen fuld påkørsel af ren og skær ondskab!
Nå men på hvad der virkede som få sekunder var det hele overstået, og både politi og bøller var væk. Det er først nu hvor jeg læser artiklen at jeg kan forstå at det må have været rockere, fra min afstand lignede de bare almindelige "Brianer".
Nå men vi forduftede jo alle stille op på vores værelser, da jeg kom op ringede jeg straks til min kæreste som lige måtte berolige mig
puh jeg havde det faktisk rigtig skidt, det der billede af ham der bliver kørt ned for fulde drøn har simpelthen sat sig fast på min nethinde, det er virkelig ubehageligt.
Jeg fik senere at vide af en af de andre beboere her, at han nærmest var 1½ meter over bilens tag, så hårdt var han blevet ramt.
Det skal siges at ham der blev kørt ned var væk, højst sandsynligt smidt ind i en af de biler der flygtede (hvis i undrede jer over hvorfor jeg ikke gik derover bagefter for at hjælpe. Da politiet var kørt lignede det der aldrig var sket noget).
Det er først nu det ligesom begynder at lægge sig og jeg tænker på, at jeg nok burde fortælle hvad jeg så.
Tak fordi jeg måtte dele denne historie med jer, det havde jeg virkelig brug for :/
Og er der nogen der ved hvordan man kontakter politiet hvis man vil bekræfte dem i personpåkørslen?