Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Har du fået lavet en brystoperation?
Forfatter: 
Dato:  21-04-2012 20:10

Ja som overskriften siger,

Har du fået lavet en brystoperation?

Hvor henne?

Hvad har du fået lavet?

Hvorfor?

Hvordan blev resultatet?

Er du tilfreds?

Hvor gammel var/er du?

Jeg spørg da jeg selv skal have lavet en, og gerne vil hører om erfaringer.

Håber i vil dele :)

Sisse

0
0
Svar på denne tråd

hferohforf
Forfatter: 
Dato:  21-04-2012 21:27

er det en forstørrende eller en reducerende for jeg fik for snart 4 år siden lavet en reducerende på ålborg kirurgisk ) super godt arbejde og smertefrit

JEG ER NY TILFLYTTER TIL KARUP/DOLLERUP OMRÅDET OG SØGER RIDEVENINDER I ALDEREN 20-? ÅR JEG HAR EVT HEST TIL RÅDIGHED ( ISLÆNDER) HVIS DU IKKE HAR, ER SELV 26 ÅR

0
0
Svar på denne tråd

Hejsa hejsa
Forfatter: 
Dato:  21-04-2012 21:29

Hej Sussie

Jeg var MEDET tæt på at få en bryst op. for et par år siden.

Da jeg fik en GBY for ca. 4år siden har jeg tabt mig 55kg, og tja brystet er bestemt ikke pænt mere..

Jeg var hele møllen igennem, men da de i Give syntes mit bryst var for pænt , blev jeg afvist..

Det kunne jeg bestemt ikke leve med, så jeg kontaktede et svensk privathospital. Fik et møde planlagt og tog da også HELE vejen til sverie..

Jeg blev også godkendt, samt fik en god lang snak med den læge som skulle operere mig, og vi blev enige om hva der skulle laves.. Puttes i osv..

MEN MEN, så på vejen hjem kom jeg til at sætte sammen med en ung pige som havde fået sine bryster lavet (ikke samme sted), hun havde mange problemer og vi snakkede meget frem og tilbage..

Et par dage efter fik jeg min opererings dato osv, men allerede der var jeg begyndt at trække lidt i land..

Så mødte jeg tilfældig en pige som havde fået nye bryster for ca 1år siden og hun kunne desværrer også vise mig et meget grimt bryst.. og en meget grim historie..

Samt hun havde en veninde (hun havde fået hele brystet lavet om, lige som jeg skulle) hendes ene brystvorte var "visnet" væk, så hun skulle igennem en meget kopliceret opration, men vorten var VÆK og kommer aldrig tilbage igen, samt hun har fået en masse andre problemer..

TJA der gik jeg i HIG og fik en meget lang snak med min mand og en god veninde..

Jeg valgte IKKE at blive opereret.. Og har IKKE fortrudt.. Har fundet nogle helt fantastiske BHer, som kan hjælpe mig..

Jeg skriver ikke det her for at få dig til at ombestemme dig - SLET IKKE..

Men jeg troede ikke sådan noget kunne gå galt, eller blive grimt..

Men syntes lige jeg ville fortelle min oplevelse..

Jeg ønsker dig held og lykke med din nye barm...

Hilsen Bitten

Ejer af Møltrup Odin & Luna

R:I:P Egelund Kaifas

ALT i Hestevogns kørsel udføres

se mere på www.hestevognene.dk

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  21-04-2012 21:55

Jeg fik det lavet i 2003 og jeg er stadig meget glad for det. Jeg var 22 da det blev gjort og hvis jeg skal se tilbage nu, ville jeg stadig have fået det gjort, men jeg ville have ventet et par år. I hvertfald til jeg var 25.

Jeg fik det lavet ved danclinic ved århus og de var super professionelle.

Jeg havde absolut ingenting foran og fik lavet en b-c skål. Den passer rigtig godt til min kropsbygning og jeg er glad for at jeg ikke fik dem lavet større. Synes det er virkelig grimt med kæmpe store fake bryster.

Jeg har aldrig haft problemer med dem og har ammet 1 barn uden problemer. Jeg fik dem lagt bag brystmuskelhinden da det var den måde man mindst kan se og mærke at det ikke er mine egne. Derudover fik jeg det gjort gennem armhulen så jeg har ingen grimme ar. Og så er det saltvand.

Håber du kan bruge mit svar, ellers så skriv!!

0
0
Svar på denne tråd

ja jeg
Forfatter: 
Dato:  21-04-2012 22:03

har fået lavet en bryst OP. Efter 2 børn var jeg mindre end en A-skål og gik rundt i kæmpe bluser, (jeg havde tilnavnet "strygebrættet"). Min mand måtte hverken se eller røre og jeg var bare så ked af dem.

Jeg fik lagt 240 ml. i, så de nu er en lille C-skål. De ser helt naturlige ud og jeg føler mig helt naturlig. Det er nu 11 år siden og jeg har ikke fortrudt et eneste sekund, jeg glæder mig over min beslutning hver dag. Jeg ville dog aldrig få dem lavet så store at alle bare kan se at de er uægte, men sådan er jeg bare. Der er ingen der ser på mig der gætter at det ikke er mine "egne" bryster og sådan synes jeg det skal være.

Der er dog ulemper, f.eks. fryser jeg om vinteren ret meget på dem og de kræver lidt ekstra varme. Og de er blevet mere følsomme, så de skal behandles derefter

Med venlig hilsen

Lene

0
0
Svar på denne tråd

Bryster
Forfatter: 
Dato:  22-04-2012 00:55

Hvor henne?

HC Andersen klinikken i Odense..

Hvad har du fået lavet?

Brystforstørrende operation med 350 ml..

Hvorfor?

Fordi jeg følte jeg intet havde..

Hvordan blev resultatet?

Godt nok, dog ikke helt som jeg ønskede det..

Er du tilfreds?

Ikke helt..

Hvor gammel var/er du?

21 år..

Fik i 2009 lavet bryster på HC Andersen klinikken i Odense.. Fik lagt 350 ml highprofil ind.. Og er idag endt ud med en G skål.. Det lyder noget større end det der, da silikonebryster fylder mere i en BH end ægte bryster gør..

Dog er jeg ikke helt tilfreds med resultatet..

Og d 24 maj skal jeg til forundersøgelse på Citadell klinikken i Sverige med henblik på at få dem lavet om og få flere ml i..

Jeg har altid været vild med store kunstige bryster og nu må vi se hvad kirurgen siger..

Operationsdatoen er allerede fastlagt til d 20 august og glæder mig som et lille barn til juleaften.. :D

(Og sender en sød tanke til min dejlige kæreste der gør dette økonomisk muligt)

Ejer af Fiat Tempra 2.0IE, Audi A4 1.8,

Mazda MX3 1.8I V6 WIDEBODY og

Porsche 944 2.0 Turbo!!

It took a hole lot to get where I'm at,

but still ain't got sh*t but tats on my back!!

0
0
Svar på denne tråd

Bommelum
Forfatter: 
Dato:  22-04-2012 14:07

Tusind tak for jeres svar :)

Jeg skal have gjort dem mindre, da jeg simpelthen får ondt i ryggen og nakken af dem.

Sisse

0
0
Svar på denne tråd

Min mor har
Forfatter: 
Dato:  22-04-2012 18:17

Fået dem reduceret to gange, hun har været tilfreds hver gang. Første gang var efter jeg kom. Så ammede hun 3 til og fik dem lavet igen. Nu efter et stort vægttab går hun den anden vej og vil have lavet dem større. Jeg ved desværre ikke hvor de er ordner de to gange. Men kan få hørt af. Fornemmer det var i Jylland og ikke Sjælland/Fyn.

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  22-04-2012 20:35

Min veninde har fået reduceret på Mølholm ved Vejle og er rigtig glad for det. Hun har anbefalet dem til flere!!

0
0
Svar på denne tråd

GBør det
Forfatter: 
Dato:  22-04-2012 20:47

Kender to som har fået lavet dem mindre - begge er gået fra en G til en C/D skål og er meget glad for det.

Nu ved jeg ikke i hvilken str. du godt vil have dem i, men det vil nok være en idé at få dem lavet et nr. mindre end du forestiller dig, for det kan nok ikke undgå at de vil vokse lidt med tiden.

0
0
Svar på denne tråd

Reducering
Forfatter: 
Dato:  23-04-2012 08:48

Min veninde fik en fyldning efter barn nummer 1 på HC Andersen klinikken i Odense. Hun har altid haft en rigtig pæn barm, men efter amning, var der ikke meget tilbage. VIRKELIG flot resultat og hun er meget glad for arbejdet. Hold op jeg er misundelig.

Jeg skal på samme klinik næste år når jeg er færdig med vægttab og amning af barn nr.2 - dog skal jeg ligesom dig have en reducering + løft og måske (alt efter hvad de anbefaler) også have lagt lidt i.

Jeg ved udemærket at der ved løft/reducering er en større risiko for mindre tilfredshed og knap så pænt resultat, men jeg er virkelig træt af mine bryster og har været det i mange år. Har altid haft en meget stor barm (70E) og efter barn nummer 1 er de bare vokset i alle retninger og nu hvor jeg venter barn nummer 2 går jeg rundt med en 75H og hold nu k#ft de vejer et ondt år.

Efter barn nummer 1 var det jo umuligt at ride uden at få dem i hovedet og få smerter i skulder, nakke, ryg og tro mig - ingen andre i nærheden kunne koncentrere sig om deres ridning.

Herunder graviditeten er huden under brystet følelsesløst, jeg har påbegyndt tantepukkel i nakken, jeg har udviklet tyrenakke og jeg har kroniske hakker i skuldrene efter bh-stropperne, så jeg er nået dertil hvor de bare skal VÆK! Og så er jeg efterhånden ved at være træt at af gå under navnet Nora Malkeko og hende med kæmpe patterne...

Jeg vil rigtig gerne ned i en 70C/D og de må meget gerne være selvsiddende (jo mindre - jo bedre) Jeg vil på det tidspunkt være 32 år og skal ikke have flere børn.

Nogle mener jeg kan få det dækket af staten, men jeg gider ikke møllen igennem, så har valgt selv at betale, for på den måde selv at have indflydelse på HVAD der skal laves og HVOR det skal laves.

Ar har jeg masser af i forvejen, efter 7 operationer i det ene ben, kradsen efter 700 myggestik, en rygoperation og diverse strækmærker....Så det med ar, kan vel umuligt blive værre!

Det vigtigste for mig er heller ikke prisen, men at stedet har et godt omdømme og laver et godt stykke arbejde.

Held og lykke med dit bryst-projekt

Den heldige ejer af Milancio S & Lille Karlshøj's Manon & 2 føl i vente

Samt mor til en Noah 20.09.2009 & ny i vente 05.07.2012

"Vær nøgtern og gør altid det, som du sagde, at du ville, da du var fuld. Det burde lære dig at holde kæft"-Citat: Ernest Hemmingway

0
0
Svar på denne tråd

ang. operation
Forfatter: 
Dato:  23-04-2012 10:07

Hvor henne? Viborg Privathospital

Hvad har du fået lavet? Brystforstørrende operation :)

Hvorfor? fordi jeg nærmest intet havde i forvejen :)

Hvordan blev resultatet? det ved jeg først om 1½ måned, men indtil videre pænt :)

Er du tilfreds? Ja.

Hvor gammel var/er du? 22.

Trine Pilgaard
med Chester

0
0
Svar på denne tråd

brystoperation
Forfatter: 
Dato:  23-04-2012 12:44

Der er efterhånden kommet en tendens til at alle skal have lavet deres bryster og helt unge piger får det også gjort, hvilket lå meget fjernt for mig, da jeg var 18-20 år. Så jeg kunne egentlig godt tænke mig at høre, hvorfor man vælger at få lavet bryster inden kroppen er færdigudviklet? Jeg undrer mig virkelig over det, men er samtidig også nysgerrig efter at høre det fra nogen, der har fået det gjort.

Stephanie...

Lidt om mig: http://www.stepher.dk

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  23-04-2012 19:37

Stephanie; for mit vedkommende fik jeg det lavet da jeg var 22. Jeg har aldrig haft noget som helst og det var et stort problem for mig. Jeg ønskede at få bare lidt så jeg kunne komme til stranden, købe en trøje der faktisk sad pænt og jeg ville rigtig gerne kunne købe en BH. Jeg havde overvejet det længe inden jeg sprang ud i det. Var meget i tvivl da jeg jo stadig ønskede at de pludselig var der en dag jeg vågnede!! Måtte jo bare indse at det ikke ville ske. Jeg forsøgte med flere p-piller da lægen troede at det måske kunne hjælpe. Til sidst sagde han at jeg bare måtte lære at leve med det. Derfor tog jeg beslutningen om operation.

Men som jeg skrev i mit svar tidligere synes jeg nu (i en alder af 30) at det var for tidligt jeg fik det gjort. Jeg ville gerne have ventet et par år hvis jeg skal se tilbage. Netop fordi der er mange fordomme omkring at få det lavet i den alder. Har nu aldrig mødt dem selv, men kan høre det omkring andre.

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  23-04-2012 19:39

Stephanie; for mit vedkommende fik jeg det lavet da jeg var 22. Jeg har aldrig haft noget som helst og det var et stort problem for mig. Jeg ønskede at få bare lidt så jeg kunne komme til stranden, købe en trøje der faktisk sad pænt og jeg ville rigtig gerne kunne købe en BH. Jeg havde overvejet det længe inden jeg sprang ud i det. Var meget i tvivl da jeg jo stadig ønskede at de pludselig var der en dag jeg vågnede!! Måtte jo bare indse at det ikke ville ske. Jeg forsøgte med flere p-piller da lægen troede at det måske kunne hjælpe. Til sidst sagde han at jeg bare måtte lære at leve med det. Derfor tog jeg beslutningen om operation.

Men som jeg skrev i mit svar tidligere synes jeg nu (i en alder af 30) at det var for tidligt jeg fik det gjort. Jeg ville gerne have ventet et par år hvis jeg skal se tilbage. Netop fordi der er mange fordomme omkring at få det lavet i den alder. Har nu aldrig mødt dem selv, men kan høre det omkring andre.

0
0
Svar på denne tråd

Bommelum
Forfatter: 
Dato:  23-04-2012 20:31

Tusind tak for alle jeres svar :) Jeg er ikke i tvivl om at det er det jeg gør :)

Stephanie

Hvorfor jeg vil have lavet dem?

Fordi jeg har dårlig ryg i forvejen, + dårlige skuldre.

En g h´er er meget at bare på.

Så for at jeg ikke ødelagger min ryg i en tidlig alder, er dette mit valg :)

Sisse

0
0
Svar på denne tråd

nye bryster
Forfatter: 
Dato:  23-04-2012 23:34

Tante: Tak for dit svar. Jeg kan godt forstå at man som 22 årig tager den beslutning, hvis man intet har. For i den alder kommer der ikke mere. Det undre mig bare at piger, der har noget, vil have mere, eller have rettet på det de har.

Sisse: I dit tilfælde forstår jeg det fuldt ud. At få dem lavet mindre er en helt anden sag, da det, som du selv siger, kan give rygproblemer.

Stephanie...

Lidt om mig: http://www.stepher.dk

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  04-05-2012 21:05

jeg fik lavet for ca 9år siden

hvorfor: fordi jeg fra start havde en meget meget lille a skål og efter 5 amninger ja så kunne jeg ikke engang fylde en a skål ud, bedste jeg har ghort for mig selv hele mit liv, fortryder aldrig

hvor meget: 450 ml og 500 i den anden, da der var en anele forskel

resultat : D skål og meget glad for det

alder 25år

Jeg havde da fået de børn jeg regnede med at skulle have da silicone bryster jo tit og ofte ændre sig ved aminin

fik dog for 4 år siden en lille efter nøler om jeg også har ammet uden problemer, at jeg så lige i amme tiden lignede dolly parton måtte jeg jo så tag med :-)

reultatet er stadig godt

aldrig haft problemer med det

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider