Hej Sussie
Jeg var MEDET tæt på at få en bryst op. for et par år siden.
Da jeg fik en GBY for ca. 4år siden har jeg tabt mig 55kg, og tja brystet er bestemt ikke pænt mere..
Jeg var hele møllen igennem, men da de i Give syntes mit bryst var for pænt
, blev jeg afvist..
Det kunne jeg bestemt ikke leve med, så jeg kontaktede et svensk privathospital. Fik et møde planlagt og tog da også HELE vejen til sverie..
Jeg blev også godkendt, samt fik en god lang snak med den læge som skulle operere mig, og vi blev enige om hva der skulle laves.. Puttes i osv..
MEN MEN, så på vejen hjem kom jeg til at sætte sammen med en ung pige som havde fået sine bryster lavet (ikke samme sted), hun havde mange problemer og vi snakkede meget frem og tilbage..
Et par dage efter fik jeg min opererings dato osv, men allerede der var jeg begyndt at trække lidt i land..
Så mødte jeg tilfældig en pige som havde fået nye bryster for ca 1år siden og hun kunne desværrer også vise mig et meget grimt bryst.. og en meget grim historie..
Samt hun havde en veninde (hun havde fået hele brystet lavet om, lige som jeg skulle) hendes ene brystvorte var "visnet" væk, så hun skulle igennem en meget kopliceret opration, men vorten var VÆK og kommer aldrig tilbage igen, samt hun har fået en masse andre problemer..
TJA der gik jeg i HIG og fik en meget lang snak med min mand og en god veninde..
Jeg valgte IKKE at blive opereret.. Og har IKKE fortrudt.. Har fundet nogle helt fantastiske BHer, som kan hjælpe mig.. 
Jeg skriver ikke det her for at få dig til at ombestemme dig - SLET IKKE..
Men jeg troede ikke sådan noget kunne gå galt, eller blive grimt.. 
Men syntes lige jeg ville fortelle min oplevelse..
Jeg ønsker dig held og lykke med din nye barm...