Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Tegn på alderdom
Forfatter: 
Dato:  14-04-2012 21:56

Gud, jeg er blevet gammel - at høre på.

Synes pludselig, jeg kan sammenligne mig med de gamle mænd, der synes, verden er af lave, og mit nye motto er "tag ikke krykken fra en gammel mand".

Mit største problem i hverdagen er at få tilranet mig handicap-trillebøren, hente min letvægts-greb, og se, hvor mange gange jeg kan trille frem og tilbage med den ski** trillebør for at hente diverse tunge ting og sager.

Kommentarer er der nok af, og når man kan blive irriteret over, at folk også gerne vil have den GODE trillebør, så er man vist blevet for gammel - at høre på.

Når hesten skal strigles, skal hånden vende rigtigt, da jeg ellers mister følelsen i den. Muger jeg for hurtigt, mister jeg følelsen i benet, og bliver så svimmel, at jeg ikke kan se ud af øjnene.

Heldigvis er det kun en gang indtil videre, jeg ikke har kunnet komme ned fra hesten.

Hvorfor er det mon, vi har hest, i sådan en situation? Man burde nok erkende, man ikke burde have hest - eller i al fald i løsdrift, og ride skovtur engang om ugen.

Hvorfor er du stædig og bliver ved?

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  14-04-2012 21:59

kort og klart: fordi det er smadder hyggeligt når man sidder på ryggen af mulen og nyder en skøn skøn tur, eller kigger ind i de smukkeste sorte øjne, der lyser af tillid og varme

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  14-04-2012 22:02

det gør ondt at kravle på hesten, det gør endnu mere ondt at hoppe af kræet igen og man kan ikke gå normalt de første 30 min indtil knæ, ankler og lænd er rettet ud igen

EN rigtig mudret hest der skal strigles er = ømme hænder og håndled, hove der skal renses er = en smadret lænd. osv

Så jo jeg kender det bestemt godt

0
0
Svar på denne tråd

Hmmmmmm
Forfatter: 
Dato:  15-04-2012 11:59

- men det er da i høj grad et spørgsmål om, hvorvidt man er i dårlig eller god form, ikke? Medmindre, selvfølgelig, I er oppe i 90'erne - for så er det vist meget naturligt, at kroppen begynder at sige fra af sig selv.

Hanne, der ikke selv er i for god kondition, men kender årsagen :-)

0
0
Svar på denne tråd

tije *Fylkir*
Forfatter: 
Dato:  15-04-2012 12:24

Jeg synes, at du skal prøve at finde de stigbøjler, der er fjedre i (eks. Herman Sprenger). De kan nemlig sagtens tage en del af presset fra dine ankler og knæ (y)

Venlig hilsen Camilla

0
0
Svar på denne tråd

Alders tegn
Forfatter: 
Dato:  15-04-2012 16:21

Bliver nysgerrig....Hvor gammel er du?

Jeg kan også mærke alderen, mest i hofter og lænd og så når foden skal op og fange bøjlen, den rykker altså højere og højere op

Guldhår & Sigøjnerhestene

www.Lehmanns-Rideudstyr.dk

-shop bedre online

...........Bedst til Bucas

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider