Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Epic Rap Battles
Forfatter: 
Dato:  09-04-2012 17:11

Jeg kan vel umuligt være den eneste herinde der har stiftet bekendtskab med Epic Rap Battles of History på Youtube?

Man skal nok have en go' portion humor, have kendskab til de to parter der nu engang rapper, og så ikke være alt for snerpet. Men så er flere af dem tilgengæld altså også HERRE go' underholdning!

Favoritten her i huset er stadig Darth Vader vs. Hitler - vi quoter især denne på livet løs. Folk har da også gloet mærkeligt i køen i Netto når en af os har sagt noget allá "You stink Vader, your style smells something sour. You need to wash up dog, here step into my shower"

www.youtube.com/watch?v=AFA- rOls8YA&feature=relmfu

Derudover er jeg meget glad for Lincoln vs Chuck Norris - men jeg har så altid haft et eller andet for Chuck Norris jokes, så det kan god bare være mig (For I invented rap music when my heart started beating)

www.youtube.com/ watch?feature=endscree...j2Zf9tlg2Y

Derforuden kan Darth Vader vs. Hitler part 2, Michael Jackson vs Elvis samt Einstein vs Stephen Hawking også foreslås hvis i har tid.

Please, sig jeg ikke er den eneste der hygger sig gevaldigt med ERB?!

*Anne*

~ Hestens fejl er rytterens fejl ~

Verden ændres af kendsgerninger - VÆR en kendsgerning

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  09-04-2012 17:38

Har aldrig set det før, og skal vidst også kede mig gevaldigt før det er noget jeg vil bruge tid på

RegitzeReenberg

Mor til Oliver - 15/9-09

<3 Calvados J & Perfect Poseidon <3

Man kan ikke lave omelet - uden at slå et æg i stykker!

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  09-04-2012 17:39

De er mega grinernnnnnnnnnnnn!!!

Justin Bieber mod Beethoven er også ret skæg... men det er de jo sådan set alle sammen :P

0
0
Svar på denne tråd

Epic rap battles!!!
Forfatter: 
Dato:  09-04-2012 19:58

Åh jeg har brugt meget tid på dem En af de der Youtube ting, man bare aldrig bliver træt af.

Intet har dog, hidtil, overgået Darth versus Hitler, v.1 + 2 Med 2´eren som toppen!

Humor når det er bedst - og sortest!!!

Jeg hader når folk sammenligner Clint Eastwood med Gud. Forstå mig ret, jeg synes da at han er fuldstændigt fantastisk - men han er altså ingen Clint Eastwood!!!

0
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  09-04-2012 21:00

Jeg kender dem ikke, men hold KÆFT det er sjove!

Min kæreste og jeg ELSKER platte YT-videoer, og vi går ALTID og citerer dem, folk kigger så mærkeligt!

Lige nu synger vi meget "I love cats" :D lidt ude af kontekst, men det er lavet på en rigtig video, som en pige har lavet. Hun har filmet sig selv hvor hun snakker om hvem hun er og hvad hun kan lide, det var meningen videoen skulle uploades på en dating-side. Men hun begynder at snakke om hvor meget hun elsker katte, og så tuder hun fordi de er såå søde, og hun vil have alle dem der er hjemløse! Og hun tuder bare!

Nå, der var så nogen der fik fat på den video og lavede det der songify og autotune på (det er et program som laver almindelig lyd om til musik, dvs det autotuner stemmen så det bliver en melodi, og sætter beat på osv).

Og det gjorde de så ved den video, og klippede det sammen til en MEGA!!!! fed sang, vi går og synger den konstant! Det er så @!#$ sjovt

I love cats, I love every kind og cat, I just wanna hug all of them, but I can't, can't hug every cat... *cat band*

Ej i får et link:

www.youtube.com/watch?v=sP4NMoJcFd4

Hvis man kan lide rap battles, så har man også humor til den anden her :D

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  09-04-2012 21:27

Jeg har for lang tid siden set den med Chuck Norris og Lincoln, den er bare genial. Må se af få set nogle af de andre.

If at first you don't succeed, then skydiving is definitely not for you.

0
0
Svar på denne tråd

bummelum
Forfatter: 
Dato:  09-04-2012 21:31

Pew, så er jeg (og kæresten) ikke de eneste med herre sort humor - TAK!

Netop dem med Hitler og Darth Vader kan jeg hører på repeat. De er SÅ sjove, og syntes størstedelen af deres raps en sindssygt sjove. Der er nogen der er bedre end andre, og enkelte hvor man virkelig skal kende de karakterer de spiller for at fange alle deres jokes. Men det syntes jeg så bare er charmen ved det!

Sophie: NO! Det gjorde du bare ike - postede det klip, that is. Den skal SÅ meget præsenteres for kæresten når han kommer hjem fra arbejde her om snart. Jeg grinte så højt at tårerne begyndte at trille ned af kinderne! Og så er den forresten hermed delt på min FB væg

Columbus vs. Captain Kirk er også ret morsm hvis man kan sit StarTrek... (Og neeeeej da, der er sleeeeet ikke en nørd gemt inde i mig )

*Anne*

~ Hestens fejl er rytterens fejl ~

Verden ændres af kendsgerninger - VÆR en kendsgerning

0
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  09-04-2012 23:55

Anne: det er jeg glad for at høre! Jeg var bange for at i ville tænke "ej hold nu kæft man, hun er tosset!" :P

Jeg er også bare glad for, at min kæreste og jeg ikke er de eneste, der har sådan en form for humor :P har set et par af de der videoer, den med Justin Bieber og Bethoven er mega god!!

0
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  10-04-2012 00:02

Okay SORRY, men der er TO gode Songify-sange på youtube! Den ene er can't hug every cat, og siden du kunne lide den, så er jeg altså nødt til at linke til den anden gode :) åh jeg griner hver gang jeg ser den!

Jeg ved ikke om du har hørt om Charlie Sheen, men han er skuespiller (han var med i nogle kendte amerikanske serier).

Nå, men man fandt ud af han var totalt ude i noget snavs med kokain og hvad ved jeg. Der blev lavet et interview hvor han snakkede åbent om det.. Åh gud, de ting han får sagt! Det er ikke noget der er lavet, han har seriøst sagt de ting! Fordi han var skæv på alt muligt.

Og folkene bag Songify tog det interview og lavede det til en sang ;)

Ej det er så godt!

Come on bro, I've got tiger blood!

I was banging 7 grams rocks, that's how I roll, winning!

Han siger winning hele tiden :D

Det kan ikke forklares, du er nødt til at se den!

www.youtube.com/ watch?v=9QS0q3mGPGg&feature=relmfu

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider