Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

At sælge en hest. -en ven.
Forfatter: 
Dato:  09-04-2012 10:42

Suk. Bare et luksus klynk herfra.

Har denne skønne ponyhoppe til salg, da min datter ikke har interesse i ridningen længere. Og har nu fundet et godt hjem, som dog byder 2/3 af prisen eller fuld pris ink levering til sjælland (fra jylland) og det overvejer vi så.

Suk. Jeg burde slå til med det samme og få sagerne på plads. Jeg har ingen dårlig mavefornemmelse pt og sådan. Jeg er bare så glad for den lille hoppe, at det er ærgeligt at skulle af med hende.

Total barnligt ikke?

Det er jo svært at lade manden betale for en hest (200 kr/mdr + al foder og strøgelse), opstaldet ude, som datteren ikke vil bruge.

-jeg er vist en samler dybt inde i min sjæl.

Hun er bare så sjov og skøn.

Kilden

Mor til Lea 02.05.06 og Maya Isabel 08.12.08

0
0
Svar på denne tråd

Træls situation
Forfatter: 
Dato:  09-04-2012 11:00

Men omvendt hvis din lille pony kan vinde en anden lille piges hjerte - og det har de jo med at gøre de små "sataner" ja så ville jeg ikke tøve.

Dog ville jeg sikre mig på den måde at HVIS nu pony/pige ikke finder melodien inden for en mdr at du så mod de levere pony tilbage og de får penge retur så alle er glade - ja så kan du vel ikke gøre mere ????

Håber du finder den bedste løsning

R.I.P. Arina 29/4 1996 - 10/12 2009

3 års halvblodshoppe sælges til godt hjem - skriv for mere info.

Evt. bytte med OLH Hoppe 4 år+

Hvor verdens behov og dine talenter mødes, der findes dit kald!

0
0
Svar på denne tråd

Hestebehov
Forfatter: 
Dato:  09-04-2012 11:30

Jeg kan så udemærket følge dig. Min Welsh er i forgårs kommet i udlån med forkøbsret, og på trods af at jeg har haft ham opstaldet ude og kun set ham 1x ugentlig siden efteråret, savner jeg ham frygteligt alligevel. Jeg har lyst til at ringe hver anden time for at høre, om han nu også har det godt, men jeg må jo give slip på et tidspunkt.

Det, jeg trøster mig ved, er at det er det bedst tænkelige hjem, han har fået. En supersød og fornuftig pige, som vil kunne få langt mere fornøjelse ud af ham end jeg, og som kan give ham den nødvendige opmærksomhed, som jeg tydeligt kunne mærke, at han higede efter.

Nogle gange må man tage en hård beslutning og beslutte, at andre kan være ligeså gode eller bedre hesteejer end en selv

Hvis din pony er sød og elskelig, så bliver hun nok også elsket i sit nye hjem uanset prisen. Du har gjort det bedst tænkelige ved at passe pænt på hende, og så kan du sende hende videre i livet med god samvittighed (og måske en aftale om en forkøbsret...).

0
0
Svar på denne tråd

Det er jo
Forfatter: 
Dato:  09-04-2012 15:13

derfor jeg _stadig_ har 4 heste ...

/Trine T =)
What We Do in Life Echoes in Eternity.

If opportunity doesn't knock, then build a door.

5-års kat II pintovallak sælges.

0
0
Svar på denne tråd

Sød lille hest
Forfatter: 
Dato:  09-04-2012 16:55

Jeg er slet ikke enig i, at det er barnligt, at du har svært ved at komme af med din datters hest. Du er glad for den, og den har vist formået at vade ind i dit hjerte med sine 4 hove.

Det kaldes kærlighed, og jeg tror, at du er vild med hesten...

Personligt synes jeg også, at det er mega svært at sige farvel til dyr, jeg har knyttet mig til.

Pøj pøj med at tage den rigtige beslutning.

KH Esma

Healing

hest og rytter

Psykoterapi

Vil du være glad og tilfreds?

Afbalancering og harmoni til din hest og dig

Det er vores lys og kraftfuldhed vi frygter mest

-ikke vores mørke og begrænsninger ...

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  09-04-2012 18:25

Og så er det liiige, at man skal kunne skelne mellem fornuft og følelser

Jeg er sikker på, at ponyen bliver både brugt og knuselsket det nye sted - du knuselsker den helt sikkert, men det er da bedst den bliver brugt og nusset/kælet for hver dag af ny ejer.

Næh, det er aldrig nemt med vores følelser - kan godt forstå dig, men synes samtidig helt sikkert, at det er den rette beslutning at sælge

Sys

Living is - knowing which bridges to cross - and which to burn !!

0
0
Svar på denne tråd

dårlig mavefornemmelse.
Forfatter: 
Dato:  11-04-2012 12:13

Jeg har fået en lidt dårlig mavefornemmelse med køber. Det kan være uberettigt, men heldigvis har jeg ikke lavet nogle aftale med dem.

De har fået 1/6 del afslag og må selv hente. Ellers står hun jo fint her og hygger og er veltilpas i vores flok. Det haster ikke. Bliver hun ikke solgt tilkører jeg hende måske.

Ja jeg er smask hammerende forelsket i hende. Hun er kun 110 men har en stor personlighed og er så sød og sjov.

Tak for jeres tilbagemeldinger. De har fået mig til at reflektere mere over det. Tak, tak, tak.

Kilden

Mor til Lea 02.05.06 og Maya Isabel 08.12.08

0
0
Svar på denne tråd

lyt lyt
Forfatter: 
Dato:  11-04-2012 12:48

Lyt til din mavefornemmelse!!!

Det er det eneste jeg kan sige. Og jeg har lært det på den hårde måde (også med hest)...

Så hvis du har det skidt med køber, så vælg dem fra; den rigtige skal nok dukke op og så er du slet ikke i tvivl.

Held og lykke med det hele.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider