Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Når alt går op i en højere enhed :)
Forfatter: 
Dato:  08-04-2012 20:53

Hejsa allesammen

Må simpelthen dele min glæde med jer herinde :)

Sidste år i juli købte jeg jo Glen, en herlig 5 års, som jeg lige skulle lærer at springe. Desværre blev han ret hurtig halt grundet tabt sko og efterfølgende sømstukket og igen tabt sko.

Heldigvis havde jeg på samme tidspunkt min gamle kriger at ride på. Desværre gik det sådan at efter jeg har redet Glen i 2-3 uger blev min gamle kriger skadet.

Det havde ellers været meningen at de begge skulle gå stævner sammen. Den gamle til de sjove klasser og den unge med ud og give rutine.

Desværre blev det ikke sådan og jeg skulle "nøjes" med Glen.

Vi satsede på 5 års championat og red derfor nogle LAer - men vi var jo ikke helt klar til det, da vores samarbejde stadig var meget nyt.

I oktober måned fik Glen desværre en tandbyld og kom til at stå fra medio oktober til medio november. Grunden til denne lange pause var at medicin ikke hjalp og han derfor blev lagt i fuld narkose og fik hukket to tænder ud.

helt fri havde han dog ikke - han blev holdt igang i skridtmaskine.

Igang vi igen kom og stævnerne begyndte igen i januar 2012. Blot i LB, for at give ham mere rutine og selvtillid.

Jeg var ved at være godt og grundig træt af at den hele tiden rendte med 1-2 bomme. Min træner sagde "Jamen Lene du skal tænke på du ikke har købt en færdig hest, men du skal uddanne denne" Dette er også helt rigtigt, men nogle gange vil man gerne have noget medvind.

Så begyndt vi at ride nul i ULB :D

I går lørdag red jeg så stævne i Viborg. Havde meldt i LB* og LB**. Tog egentlig afsted uden de store forventninger men kom hjem med en 5. og en 8. plads.. Og hvor er jeg bare super STOLT af min lille hest.. Tænk sig at sådan en placering i LB kan give så meget glæde :D :D

D. 1. marts 2012 var jeg jo desværre nød til at aflive min gamle kriger Dino. Og netop stævnet i Viborg blev redet med store føelser. Sidste år på påske lørdag havde jeg mit bedste ridt i MB i et par år på Dino til stævnet i Viborg.. Viborg stævnet var samtidig det sidste gode stævne jeg havde på Dino..

Men jeg er super stolt af Glen - sikke en udvikling han har haft på det sidste. Det ska nok blive rigtig rigtig sjovt når han får meget mere styrke..! :D :D

Ved ikke helt hvad jeg vil med dette - blot lige ud med noget glæde, efter en lang periode med mindre succes..

:D

Når du tjener 2,- så gem den ene :) (Ja, det har en klog mand engang fortalt mig. Vi elsker jo rente penge :) )

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider