Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Hypnose
Forfatter: 
Dato:  07-04-2012 20:23

Hej allesammen :)

Er der nogle der har prøvet hypnose herinde ? og til hvad ? :) Overvejer nemlig at prøve det, meeen er lidt skeptisk, så vil gerne lige høre lidt erfaringer først ..

Også meget gerne hvis I kan anbefale nogen i nærheden af Esbjerg eller Sønderborg ..

Hilsen Sandra

Hilsen Sandra..

Søger part til min dejlige haflingervallak i Esbjerg, hans annonce ligger under min præsentation :)

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  07-04-2012 21:38

Jeg er blevet hypnotiseret for min "angst" imod høje spring, da jeg havde et mål om at ride DM på pony. Om det virkede - ja er du vild! Til træningen efter sprang jeg baner på 135 uden problemer.

Helt fantastisk og det virker stadigvæk!

We must all face the choice between what is right and what is easy

0
0
Svar på denne tråd

jeg blev
Forfatter: 
Dato:  07-04-2012 22:26

hypnotiseret mod mit vanvittige forbrug af nikotintyggegummi, jeg tyggede 24 timer i døgnet og ca. 80 stk. pr. døgn. Jeg har ikke rørt et stykke siden, og det er 1,5 år siden.

Min mand prøvede det mod rygning, han havde en rigtig dum oplevelse med det, og var tydeligt rystet bagefter. Han stoppede med at ryge men begyndte langsomt igen efter nogle måneder. Han er dog stoppet igen, men det skyldes sygdom og ikke hypnosen.

Min datter prøvede det mod hendes meget store trang til kage og andre søde sager, og hun fik nogle værktøjer, der gør at hun kan styre trangen selv nu.

Jeg vil ikke betænke mig med at prøve det igen, hvis/når jeg for brug for det

Med venlig hilsen

Lene

0
0
Svar på denne tråd

Hypnose
Forfatter: 
Dato:  08-04-2012 16:47

Jeg har været i hypnose foran hele gymnasiet en gang :)

Ham fra "Argh det gjorde jeg bare ikke!" var på vores skole på en temadag.

Vi blev ikke hypnotiseret for nogen frygt/dårlig vane, det var mere bare for sjov. Men det var bestemt en god oplevelse! Jeg følte mig tryg hele tiden, det eneste var, at jeg var svimmel og konfus bagefter.

Når du er under hypnose er du stadig til stede, og du ved godt, hvad du laver og gør, så jeg synes ikke på nogen måde, at det er ubehageligt. Go for it! :)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider