Hej HN'er
Jeg har en DV på 5 år som jeg af økonomiske årsager ønsker at låne ud. Jeg har fundet en rigtig sød dame, med erfaring med ungheste der ønsker at låne ham til tur og hyggeridning.
Men...
Hun har så haft over en ½ måned til at komme så meget hun ville og ride/træne med ham og lære ham at kende.
Hun bor kun 10 min kørsel herfra og går dagligt derhjemme, men aligevel har hun i den tid kun været her 4 gange og har kun redet ham 2 gange i skridt og lidt trav.
Det var så planen han skulle hentes d. 1., men det trak ud og han er stadig ikke hentet. Det var så planen han skulle hentes i morges, og det blev så rykket til middag og nu til i aften...
Havde det været mig, havde jeg udnyttet den halve måned til at lære min nye hest at kende mest muligt. Og jeg havde ikke kunne vente på at få hesten hjem.
Så jeg begynder at få lidt kolde fødder, for jeg føler ikke at hun er rigtig interesseret i ham alligevel?
Han er min lille baby, mit første føl af egen avl, så han betyder hele verden for mig, og derfor er det nok også mine følelse der gør mig usikker. Så hvad ville I gøre, hvis det var jer der stod i denne situation?
Er det bare mig der er den nervøse "mor", eller ville I reagere på samme måde?
Mvh Line