Det kommer jo helt an på, hvilken slags hestemenneske man er, hvis du spørger mig. Jeg ønsker mig f.eks. ikke en hel masse opstaldere eller et kæmpe socialt netværk i min stald. Dog kan jeg sagtens se, at det er en stor fordel, at have flere ligesindede omkring sig, hvis man er ambitiøs omkring sin ridning - eller bare er meget socialt anlagt 
Jeg er en af de "forkælede", der også har egen stald, ridehal og skøn natur lige uden for døren, og jeg vil aldrig nogensinde have hest opstaldet ude mere - det er jeg blevet for magelig og for "egen" til.
Jeg elsker, at hestene står lige ovre på den anden side af gården, og at jeg kan ride en tur eller bruge min ridehal, når jeg vil. Jeg elsker også, at det kun er mig og vores to opstaldere, der kommer i stalden og bruger faciliteterne. Den ro, der er i vores stald og på ejendommen i det hele taget er noget af det mest afstressende for mig, og noget af det, jeg sætter allermest pris på.
Så kort sagt tror jeg, det kommer meget an på ens person og hvad man vil med sin ridning/sit hestehold.