|
|
| x factor og licensl |
|
|
Vil lige høre om der er andre end mig, som synes at der fik man da noget for licenspengene i aftenens x factor finale. Kulissen var fantastisk, og lyden var for en gangs skyld super i højtalerne. Arrangementet var i mine øjne wauww, på nær stakkels Basil, som kom på en for stor opgave. Super at se nogle nye danske musikstjerner live, og så lige Blackmann slutte af når han er bedst @!#$ janteloven, og huk til naive forældre og frem med de store visioner Jeg er sku vild med den egocentriker  mvh ps hvorfor kan man ikke skrive f.u.c.k. som det skrives her på sitet ? Nåh nej, det er så sandeligt et grimt ord, føj føj
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| blackmann er bare |
| Forfatter:  |
horse mama |
| Dato:  |
24-03-2012 08:00 |
|
fin han siger hvad han mener det syntes jeg er fedt. men det jeg blev skuffet over igår var da alle forige xfaktor sangere kom ,hvor var martin henne ,han var den største efter min mening ???øv
fjordhingst tilbyder bedægning på falster
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| ikke helt enig |
|
|
hmm, vi sad så med den modsatte følelse her i huset. Lyden hakkede og var "dobbelt" mange gange. Kulissen var da meget flot, men ikke noget vi ikke har set før. Nej, vi var desværre meget skuffet over showet. Vi sad så også at tænkte på om gad vide om det var sidste show - siden de netop havde alle de "gamle" inde (også de ukendte) Mvh. Dorte
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nej puha |
|
|
Jeg sidder og håber på, at det var sidste show - det har godt nok kørt alt for mange gange på kort tid. Og nej, den slags programmer er bestemt ikke licenspengene værd efter min mening - som så mange andre programmer på DR1 og TV2. Hanne
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| enig med Hanne |
|
|
- er hamrende træt af alle de talentshows - talent for alt glider igennem systemet for tiden - sceneoptræden, sang, dans, madlavning, boligindretning osv osv osv osv....ligeledes træt af den tendens der tvinger os til at se en flok amatører kaste sig ud i andre proffessioner end hvor de hører hjemme - hvorfor dog spilde vores tid med sådan noget "bræk"..... Synes det er fordummenende tidsrøverere der pacificerer og gør grin med os - og vores licenspenge.... Blachmann er jeg så til gengæld vild med....dejligt at der er én der vil s**** på hvad familien Danmark bag skærmene synes og tænker.... KH:)Annette
rigtige piger rider hver dag
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Blackmann er x-factor |
|
|
Blackmann bærer X-factor - uden ham var det bare endnu et talentshow og når han holder op, ja så dør X-factor også. Men jeg har ELSKET x-factor (ikke alle de andre tv-udsendelser af samme art) - netop pgs. Blackmann, og så det at de anerledes kunstnere, som jeg kan lide (hader MAINSTREAM Aguilara-wanna-bees) har fået plads til at udfolde sig. Dog har jeg det bedre med dicideret talentshow end alle de andre dødsyge, intetsigende realityprogrammer. Men de holder sgu nok ikke op foreløbig 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg synes... |
|
|
... IKKE at jeg får noget for licenspengene med denslags shows - for jeg gider ikke se dem. Men det er der jo så mange andre der gerne vil - så man må vel lave det flertallet gerne vil se på.
£isbeth & Baloo Politicians are like diapers. They need to be changed often - and for the same reason.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| X Factor |
Kira S-N |
24-03-2012 13:22 |
|
Factor og samtlige af de der realitet - programmer er SPILD af mine licenspenge.. Det er ?&@#%$£¥ unbelievable at man tvinges til at betale til den slags ?&@#%$£¥! Kira
Don't just slide 'em - Trail N' Pleasure Ride 'em! Nu med Rosie - Den smukkeste rødhætte hest i verden! Elsket & savnet - Apache & Thilda
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Kira siger det som jeg føler |
|
|
Synes det er noget pjat, og at det fylder så meget for hvad ... at personen bliver glemt igen eller ikke kommer længere end det ene album de får....
"Just because I don't care doesn't mean I don't understand." --- Homer S
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
AnjaPrice |
24-03-2012 20:03 |
|
Ja mange andre har sagt det, men lige for alle gode ganges skyld skriver jeg det også lige: Spild af mine licens penge!!!! Synes det er fordummende tv uden noget intresant budskab. Blot endnu en måde for de medie-liderlige at få stillet deres lyst til at få 15 minutters berømmelse.
"Halløj!" råbte Tigerdyret, og det lød pludseligt så nær ved, at Grislingen ville være sprunget op, hvis Plys ikke rent tilfældigt havde siddet på det meste af ham.
ATTEN'ZION
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| karma, du |
|
|
Problemet med X Factor er, at de reklamerer med at man netop skal have XFAKTOR(!)... Men i stedet for at gøre det til deltagernes show, er det et show, hvor dommerne dominerer - hvilket er meget tydeligt, især i forhold til Blachmann. Jeg har simpelthen ikke lyst til at se det - jeg synes nemlig ikke dommerne gør andet end at mundhugges, for ikke at forglemme, så synes jeg, at de er virkelig dårlige til at formidle det åbenlyse talent, som mange af deltagerne har - Det synes jeg til gengæld Blachmann er god til. Han kaster sangerne ud i mere ukendte sange, så man bliver helt fri for at sammenligningsgrundlag, som mange af deltagerne alligevel slet ikke kan hamle op med. Øv - hvor jeg hader reality :p For som mange siger, så er det så fordummende, som noget kan være. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hader alle.. |
|
|
de se hvor dårlig jeg er til at synge-danse-hoppe på tungen til kina shows.. Og DR er da den absolut dyreste kanal at se om året (ved godt der er mange og radio også tæller med, men stadig dyrt).. Og så sender de ingen gang noget der er værd at se.. Næh du.. Lav DR til en betalingskanal som TV2 eller fordel licenspengene på flere kanaler, så man faktisk føler man får noget for pengene..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Skråt skod TV2 |
|
|
Skråt TV2 - det er bare hjernedødt skod-tv de sender der og dem der ser den kanal kan lige så godt se alle de andre kommercielle - der er ingen forskel - og man bliver lige dum af det. DR kan så få de licens-penge der nu går til TV2 regioner - det er simpelthen bare SÅÅ elendigt og fordummende tv 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Skuffelse... |
|
|
Uanset om det kommer flere udgaver af X-factor eller ej, så tror jeg dette blev den sidste for mit vedkommende. Jeg har ellers fulgt nogelunde troligt med de sidste par gange og syntes også det tegnede rigtigt lovende i år. For første gang var der rent faktisk en gruppe med, hvor jeg umiddelbart tænkte at der ville jeg sgu godt købe pladen hvis de nogensinde fik lavet en. Det som Blachman havde iscenesat med dem, var intet mindre end en genistreg. Derfor var min skuffelse helt enorm da de selv valgte at trække stikket . Jeg orkede ikke at se resten af programmerne og de der endte i finale var en omgang ligegyldig leverpostej. Der kommer næppe mere ud af nogen af dem. Hvis der kommer flere udgaver af X-factor, så tror jeg desværre det bliver uden Blachman og så kan det hele være lige meget. Jeg gider ikke se på pænhed og pleasing af familien DK i den bedste sendetid, uden der er en eller anden til at trække showet i en anden retning og udfordre normerne en anelse. Sammenlignet med TV2s pendant til X-factor (Voice? hed det vist), så syntes jeg trods alt man får lidt for licenspengene hos DR. Tror jeg så 1½ afsnit af Voice, før jeg fik hovedpine af at der skulle SMS'es fjollede kommentarer og Twittes i showet. Det var efter min mening lige at tage det teknologiske fremskidt en anelse for bogstavligt og "ung-med-de-unge-agtigt"... Desværre tror jeg nok, at Palle Strøm mente det var så stor en seer-succes at sendefladen skal belastes med endnu en omgang... 
It's all for nothing if you don't have freedom...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmmm... |
|
|
Har der været X-factor igen??? Nå, der kan man bare se...
Jeg hader når folk sammenligner Clint Eastwood med Gud. Forstå mig ret, jeg synes da at han er fuldstændigt fantastisk - men han er altså ingen Clint Eastwood!!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ffffffffff |
|
|
Jeg så det sidste år. Valgte bevidst ikke at se det i år. Det er ved at blive for kedeligt og for meget. De kan jo for pokker ikke synge!!
"Det er kun de dygtige ryttere der bør bruge hjælpetøjler. - Problemet er bare at de dygtige ryttere jo ikke behøver dem.. " ? McLean
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Japanerne derimod... |
|
|
... DE kan lave tv. F.eks. dette gameshow, som jeg INGEN anelse har om hvad går ud på, men jeg havde topunderholdning af at se ansigsudtrykket hos en af mine kollegaer da han så det i fredags www.youtube.com/watch?v=B8YVirP9iXY og så er der dette - når man alligevel skal se folk te sig som idioter på fjernsynet, er det da rart at de også selv VED at de er til grin www.youtube.com/ watch?v=nER7JE5SJwU&feature=related
£isbeth & Baloo Politicians are like diapers. They need to be changed often - and for the same reason.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Licenspenge spildt |
|
|
mener de fleste åbenbart. Hvad skal DR så bruge pengene til i stedet, når vi taler om udsendelser fredag/lørdag i primetime om vinteren. ? mvh
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg vil langt.. |
|
|
hellere se en god serie, som DR er rigtig gode til at lave.. Her har de jo blandet andet lavet Krøniken, Rejseholdet og Lykke.. Eller en god film, selv danske film ville gøre at jeg følte at jeg fik mere for mine licenspenge en fre-lørdag aften..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|