chris »97«: Tak for info
Det vidste jeg ikke. Så er der da håb endnu.
LP-mor (Sanne): Jeg takker for dit input, og jeg er helt enig med dig
Planen er bestemt også at færdiggøre mit studie og i gang med arbejde. Men nu har jeg sukket efter "Naturressourcer" siden jeg var 1 år inde i mit nuværende studie, og jeg bliver ved med at ærger mig over, jeg aldrig gjorde noget ved det. Derfor kom jeg til at tænke på, om det måske senere i livet er muligt at komme ind. Ikke nu, men om måske 5-7 år.
Til den tid har jeg sikkert fundet på noget helt andet og/eller gider ikke 5 år på skolebænken igen, men bare det at jeg ved, muligheden er der, giver da lidt ro i sindet, hvis nu jeg slet ikke kan finde tilfredshed med nuværende uddannelse og de jobs, jeg kan få med denne uddannelse.
Derudover er jeg også ved at undersøge private uddannelser, der kunne bruges til at diversificere min uddannelse yderligere, så jeg kunne gå andre vejen end kun økonomien, men ja, nu skal jeg lige være færdig med kandidaten før.
Så indlægget her blev ikke oprettet, fordi jeg overvejer at droppe ud. Slet ikke. Ville bare gerne have en ide om mine fremtidige muligheder