Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Skat har glemt ejendomsværdiskat
Forfatter: 
Dato:  22-03-2012 09:52

Hej HN'ere

Jeg vil bare høre, om der er andre end os, hvor Skat har "glemt" ejendomsværdiskatten? Jeg har lavet en tidlig indbetaling, og så var jeg ret overrasket over at se, at vi nu pludselig skulle have næsten 7000 kr. tilbage i Skat. Jeg kunne så se, at ejendomsværdiskatten ikke stod nogen steder - andet end at der var en beregning af, hvad vores ejendom var værd. Et svar fra Skat er, at der er en systemfejl, og at de ikke ved, hvornår det bliver rettet. Men er der andre end os, hvor de også har "glemt" ejendomsværdiskatten? For os er det da temmelig mange penge, som vi jo nok skal få lov til at betale tilbage på et andet tidspunkt - og mon der er andre, som også troede, at der var glædelige nyheder fra Skat, men som også kan se frem til en regning senere?

... sagde Randi

0
0
Svar på denne tråd

123465
Forfatter: 
Dato:  22-03-2012 10:22

Skat har de sidste 3 år lavet fejl på fejl på fejl i vores forskudsopgørelser og årsopgørelser

Må indrømme vi er ved at være pænt trætte af det!

Så jeg er desværre ikke overrasket...

Mvh

Janni

Med haflingeren Anton Stenbek og Tinkeren Romeo

0
0
Svar på denne tråd

Skat er ikke så gode til..
Forfatter: 
Dato:  22-03-2012 10:28

Sådan tror jeg generelt det er for alle, så man skal huske altid at tjekke både forskuds- og årsopgørelsen for fej. Jeg er ikke så god til alt det med skat selv, men så kan min svigerfar hjælpe.

0
0
Svar på denne tråd

jeg måtte..
Forfatter: 
Dato:  23-03-2012 11:02

da lige ind og checke for en sikkerheds skyld og heldigvis var den beregnet og medtaget i min opgørelse for 2011 frem til 30. november, hvor huset var solgt.

Blev helt nervøs....

Mvh

Line

Gelenegle laves - tæt på Aalborg - skriv PB for yderligere info

Feriehus ved Malaga udlejes, byhus i Torrox i 2 etager med stor tagterrasse.

Skal du have skrevet en sang? - så send en PB ...

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider