go' aften ænder ..
bare lige et lille glædesindlæg herfra 
er jo som nogen læste i mit tidligere indlæg inde på opslag&billeder er jeg igang med en grundig opretning af min krop som indebære:
* kiropraktik
* træning i center, med personlig træner
* fokus på problemer i min krop, og herunder træne og opbygge så det bliver rettet eller forbedret.
derudover er det det samme med hesten, hvilket indebærer:
* kiropraktisk forløb min. 3 gange årligt grundet et højere højre forben (ballerne, hoven stillet højere, og deraf mister han "vakummet" i leddet hvis ikke dette bliver holdt ved lige)
* sadel rettet efter mine skævhedder.
* speciel beslag både for og bag, foran for at kompensere og fordele trykket på hoven grundet niveauforskellen som skrevet overnover.
* træning med tanke på ovenstående.
grundet alt dette, og tabte sko ( gud damn, 3 gange på 1 md.)
har vi ikke rigtigt fået redet den sidste uge ( 1 gang og 1 gang longering) så det var en meget spændt rytter der satte sig på ryggen af dyret i dag, specielt fordi vi skulle ride ude for alvor for første gang i år 
og ved i hvad ??
det var den mest fantastiske tur længe, han var super arbejdsom, arbejdsivrig og tilbød en hel del af sig selv ..
vi fik endda trænet at han ikke skulle bukke under changementer <- synes han er vøldig skægt, så hvorfor vente på rytterens signal, lad os dog bukke i stedet og "glemme" at skifte 
jeg kunne mærke en KÆMPE forskel i min egen krop, og følte mig meget mere fri, og løsgjort, samt mere smidig i min ellers problematiske ryg ..
vi glemte sørme helt tiden, fordi vi blev grebet af det hele, og glemte at jeg skulle nå en bus .. 
men det var SÅ fantastisk at se min veltilpasse og ganske selvfede hest bagefter, der bare lignte en der virkelig nyder livet, og hver en ridetur med mig, selvom jeg kan være lidt streng i ny og næ 
alt i alt en fantasisk tur hos den dejlige basse, kan mærke den der MB kommer snigende.. elsker den dreng 
andre der har haft en god dag ? del endelig