Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Pretty Little Liars ?
Forfatter: 
Dato:  10-03-2012 23:36

Nogen som ved hvornår Sæson 3 begynder i USA ? (Som man så kan se på nettet ligesom de andre to sæsoner?

"Det er kun de dygtige ryttere der bør bruge hjælpetøjler. - Problemet er bare at de dygtige ryttere jo ikke behøver dem.. " ?

McLean

0
0
Svar på denne tråd

omglllll
Forfatter: 
Dato:  10-03-2012 23:43

Søg på IMDB. der kan du finde alt hvad du har mulighed for at få at vide om alt inden for film, serier etc...

FRA BIRGITTE

Med de 3 B'er
Betty, Bailey og Bingo

0
0
Svar på denne tråd

blabla
Forfatter: 
Dato:  11-03-2012 20:26

Er du sikker på, at der er sat en dato for det endnu? De plejer først at komme engang i omkring sommer-sæsonens start, nogle først når efterårssæsonen starter.

Der mangler jo også et par afsnit af sæson 2 at blive sendt endnu.

0
0
Svar på denne tråd

dddddddddddddd
Forfatter: 
Dato:  11-03-2012 20:28

Det ved jeg ikke :D Så bare at der ikke er flere episoder i sæson 2 og og så tænkte jeg om der var ny sæson på vej. Men måske de ikke har sagt det endnu så :D

Nej - er Sæson 2 ikke slut? Dvs der er 22-23 Episoder i sæson 2 ligesom i sæson 1 - eller hvad ?

"Det er kun de dygtige ryttere der bør bruge hjælpetøjler. - Problemet er bare at de dygtige ryttere jo ikke behøver dem.. " ?

McLean

0
0
Svar på denne tråd

blabla
Forfatter: 
Dato:  11-03-2012 20:35

PLL er et af de shows, der plejer at køre i løbet af efteråret fra engang ca. omkring september og så slutte nu her. Modsat fx en serie som True Blood, der altid kører om sommeren. Det hænger tit sammen med, hvem der sender serien - på den måde er de ret forudsigelige.

Vi mangler så vidt jeg ved afsnit 24 og 25, 24 skulle gerne komme imorgen og ligge på internettet tirsdag morgen. De har lovet os, at vi får lov at møde A i sæsonfinalen... Eller, de formulerer det jo altid lidt vagt, så de kan lægge twists ind, men fra omtalen lyder det til, at vi kan få lov at møde A.

0
0
Svar på denne tråd

dddddddddddd
Forfatter: 
Dato:  11-03-2012 20:37

Katja: Virkelig :D Ej hvor fedt. Troede det var sidste afsnit nu nemlig. WEEEEE; glæder mig så meget. Især til at se hvem A dog er. Har du nogen gæt? Hvis de følger bøgerne så er det jo Mona der er A, men har læst at de IKKE følger bøgerne da de så er for forudsigelige.. :D

McLean

0
0
Svar på denne tråd

blabla
Forfatter: 
Dato:  11-03-2012 20:46

Jeg var ret sikker på teorien med en hemmelig søster efter det afsnit, hvor de viste Allison fortælle en historie om en lille pige, som forsøgte at slå sin søster ihjel, men... Jeg synes ikke, der har været mange tegn i den retning siden da, og jeg har virkelig været blank omkring det.

Synes nemlig ikke, at Mona virker som en god mistænkt. På en eller anden måde, synes jeg aldrig rigtig, hun har gjort ordentligt indtryk.. Jeg bliver nok noget skuffet, hvis hun er A.

Jeg følger og diskuterer gerne serien (og nogle andre serier, elsker tv-serier) på Buddytv.com, og deler de det nemlig op i forskellige sæsoner i løbet af året, så vænner man sig til den måde at tænke på. Det er åbenbart typisk amerikansk tv at gøre sådan, det er meget, meget få serier, der ikke slutter og starter omkring sæsonstart - eller evt. det, de kalder "mid-season", dvs start her efter "winter-hiatus", dvs. efter vores juleferie. Du har nok lagt mærke til, at der ofte holdes pause heromkring december.

0
0
Svar på denne tråd

De er jo
Forfatter: 
Dato:  11-03-2012 21:51

Stadigvæk igang med sæson 2, her den 6/03 sendte de episode 23, så der går jo nok lidt tid inden sæson 3 komer.

men den kan ses på ( http://watchseries.eu/)

0
0
Svar på denne tråd

blabla
Forfatter: 
Dato:  19-03-2012 22:24

Iiiih, jeg sad lige og var ved at kigge på recap'en af søndagens finaleafsnit af The Walking Dead, inde på den der side, jeg snakkede om, da en ny artikel popper op: ABC sender de fleste af deres shows hen over sommeren i stedet for som sædvanligt hen over efterår/vinter.

Dvs. at Pretty Little Liars sæson 3 har officiel premiere allerede 5. July - weee Det er LIGE ved at det kan kvæle depressionen over, at jeg er nødt til at vente til oktober med at se flere klamme zombier

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider