Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Temafest, bryllup - jeg skal være brud
Forfatter: 
Dato:  10-03-2012 11:20

Ja jeg er så blevet valgt til at være brud til den kommende fest på mit arbejde. Festen er på fredag d. 16/3. Fik det at vide torsdag aften og er nu lidt i vildrede mht påklædning. Det sjoveste ville jo være at få fat i en rigtig brudekjole i en genbrugsbutik eller lignende. Alternativt en hvid kjole som jeg også ville kunne bruge til sommer. Jeg har surfet rundt for at finde noget passende, men uden held.

Hjælp! Nogen der har prøvet et lignende tema og hvad gjorde I?

Mvh Tine

0
0
Svar på denne tråd

hejhej
Forfatter: 
Dato:  10-03-2012 16:43

Vi havde osse bryllupstema til en fest på vores rustur.

Bruden havde blot en fin kjole på, slør og blomster.

Det var ikke så meget udklædningen vi gik op i, men mere vores måde at opføre os.

Men glæd dig - det er super sjovt, især hvis folk går op i det og lever sig ind i deres roller! :)

0
0
Svar på denne tråd

lav en...
Forfatter: 
Dato:  10-03-2012 22:34

...af toilet papir.. ...ligesom i den der toiletpapirs reklame, det har jeg haft lyst til siden jeg så den

For where your treasure is, your heart will be also.

0
0
Svar på denne tråd

ddddddddddd
Forfatter: 
Dato:  11-03-2012 09:46

Kunne seriøst være så sjovt hvis du tog en hvid kjole på og lavede sløret osv af toilet papir. Ligesom reklamen :D

"Det er kun de dygtige ryttere der bør bruge hjælpetøjler. - Problemet er bare at de dygtige ryttere jo ikke behøver dem.. " ?

McLean

0
0
Svar på denne tråd

så er den fundet
Forfatter: 
Dato:  12-03-2012 18:27

Tak for svar :)

Jeg fandt en brudekjole i genbrugen - 175 kr med det hele. Det var lige til at komme over ;)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider