Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

pas på
Forfatter: 
Dato:  09-03-2012 20:24
----- Original Message -----
From: Paul James
Sent: Friday, March 09, 2012 6:44 PM
Subject: PAYMENT..................Rambo wug tæppe

Hej,

Tak for at komme tilbage til mig. og min klient vil gøre ud af betaling til dig på mine vegne ....

Han vil gøre en check og sende til dig. Beløbet på check, vil være ? 2000, der vil dække shipping, og du trækker dine penge, der er 700Kr ..

Derfor, når du har modtaget check, du vil tage det til din bank og kontanter det, du vil trække dine penge og hjælpe med at sende resten til min speditør, der vil afhente og sende til mig ...

Jeg vil have dig til at kontakte mig følgende informationer nedenfor:

1. Det fulde navn på check
2. Postadresse at sende Cheque
3. Kontakt telefonnummer

Så den check kan skrives ud i dit navn og e-mail til din adresse ..

PS: Jeg vil ønske Dem venligst sætte solgt på annoncen fra at placere stedet .. ok, eller enhver interesseret køber, at mail, du, bare lade dem vide, at det er blevet solgt ... ok, så for at gøre det jeg vil være villige til at kompensere dig med 200kr, så din samlede fradrag vil være 900kr.
Håber dette er klart for dig ..

Kom tilbage til mig ASAP

Hilsen ..

Paul ..

2012/3/9 Lone nielsen <lone99@mail.dk>
Prisen står i annoncen det koster 700 kr + porto hvis det skal sendes
hilsen lone

Subject: Rambo wug tæppe

Hej,

Mit navn er Paul James.I er interesseret i at købe din Item.Let mig vide den pris, du ønsker at sælge det for mig.

Venter.

Paul ..

Hello,

My name is Paul James.I am interested buying your Item.Let me know the price you want to sell it for me.

Waiting.

Paul.. Pas på hvis han skriver på nogle af jeres annoncer

0
0
Svar på denne tråd

pas på
Forfatter: 
Dato:  09-03-2012 21:48

er du blevet snydt af ham??

jeg har før modtaget lignende mails på f.eks. mobil telefoner jeg har haft til salg på dba. jeg svarer dem aldrig, da jeg synes det er ret tydeligt, at det er et fup nummer. sproget er jo helt mærkeligt.

ofte byder de såkaldte "svindelere" også over prisen, hvilket jo ikke er normalt.

What doesn't kill you makes you stronger

0
0
Svar på denne tråd

pas på
Forfatter: 
Dato:  10-03-2012 08:06

Nu er de der snydemails, som er i omløb, jo heldigvis ret nemme at gennemskue... Jeg modtager ca en gang om måneden en mail fra "min bank" med nordea logo og det, men med så latterlig en tekst, at den er gennemskuet inden for 3 sek.

Stephanie...

Lidt om mig: http://www.stepher.dk

0
0
Svar på denne tråd

fupmager
Forfatter: 
Dato:  10-03-2012 12:45

Nej er ikke blevet snydt af ham kunne se med det samme det var fup men ville lige advare andre

0
0
Svar på denne tråd

Ang. snydemails
Forfatter: 
Dato:  10-03-2012 14:10

Er jeg den eneste der modtager mails fra TDC, som siger at jeg ikke har betalt alting eller har betalt for meget og skal opgive mit kontonummer?

Jeg har ingenting ved TDC så har ignoreret mailsene .. Fik noget lign. fra Nordea mener jeg det var som jeg heller ikke har noget emd at gøre ..

Skal man gøre noget ved disse mails?

Hilsen Celia

Sieze the day!

Hellere fortryde noget man gjorde, end noget man aldrig fik gjort.

0
0
Svar på denne tråd

dddddddddddddd
Forfatter: 
Dato:  10-03-2012 14:15

Celia: Windows har advarert mod disse mails. Så slet dem..

"Det er kun de dygtige ryttere der bør bruge hjælpetøjler. - Problemet er bare at de dygtige ryttere jo ikke behøver dem.. " ?

McLean

0
0
Svar på denne tråd

Sandra:
Forfatter: 
Dato:  11-03-2012 13:02

Okay tak :) Dejligt at vide at der er advaret imod det :)

Hilsen Celia

Sieze the day!

Hellere fortryde noget man gjorde, end noget man aldrig fik gjort.

0
0
Svar på denne tråd

jepper
Forfatter: 
Dato:  11-03-2012 15:51

jep, jeg har "rendt" ind i en lign. mail, da jeg ville sælge min sadel, så trak mig hurtigt tilbage uden at svarer... køber kom sigende fra england... har senere hen fået byttet sadlen med en kane, fra en dansker...

og jo, har også fået de der mails fra skat, nordea, visa og alle mulige steder... også mange med spam, hvor det eftersigende skulle komme fra mine venner... venner som ikke har min mail og som vist nok har glemt hvordan man skriver sådan en...

så jo, man skal virkelig være om sig og det er mega træls, men det går jo nok ikke væk igen..

Istedet for at fokuserer på hvad vi ikke har,

burde vi så ikke fokuserer på hvad vi har?

Stolt ejer af de to gule stjerner;

Ågerupgårds Uniqa og Pixi Dúvall

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider