----- Original Message -----
Sent: Friday, March 09, 2012 6:44 PM
Subject: PAYMENT..................Rambo wug tæppe
Hej,
Tak for at komme tilbage til mig. og min klient vil gøre ud af betaling til dig på mine vegne ....
Han vil gøre en check og sende til dig. Beløbet på check, vil være ? 2000, der vil dække shipping, og du trækker dine penge, der er 700Kr ..
Derfor, når du har modtaget check, du vil tage det til din bank og kontanter det, du vil trække dine penge og hjælpe med at sende resten til min speditør, der vil afhente og sende til mig ...
Jeg vil have dig til at kontakte mig følgende informationer nedenfor:
1. Det fulde navn på check
2. Postadresse at sende Cheque
3. Kontakt telefonnummer
Så den check kan skrives ud i dit navn og e-mail til din adresse ..
PS: Jeg vil ønske Dem venligst sætte solgt på annoncen fra at placere stedet .. ok, eller enhver interesseret køber, at mail, du, bare lade dem vide, at det er blevet solgt ... ok, så for at gøre det jeg vil være villige til at kompensere dig med 200kr, så din samlede fradrag vil være 900kr.
Håber dette er klart for dig ..
Kom tilbage til mig ASAP
Hilsen ..
Paul ..
2012/3/9 Lone nielsen
<lone99@mail.dk> Prisen står i annoncen det koster 700 kr + porto hvis det skal sendes
hilsen lone
Subject: Rambo wug tæppe
Hej,
Mit navn er Paul James.I er interesseret i at købe din Item.Let mig vide den pris, du ønsker at sælge det for mig.
Venter.
Paul ..
Hello,
My name is Paul James.I am interested buying your Item.Let me know the price you want to sell it for me.
Waiting.
Paul.. Pas på hvis han skriver på nogle af jeres annoncer