Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

hotskodk? Falske mærker?
Forfatter: 
Dato:  08-03-2012 23:28

Jeg faldt lige over denne side på Facebook, og jeg må indrømme, at alle alarmklokker ringer mht. fusk eller kopivarer.

www.hotskodk.dk

Er jeg den eneste?

I så fald, er det noget man skal informere om til Told og Skat eller andet?

- Krølfrit Silke

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  09-03-2012 02:37

siden virker ikke, og søger man på google på hotsko, så finder den ingenting. Måske siden er taget ned igen :)

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  09-03-2012 02:45

nå har fundet den

http://www.hotskodk.com

Der er ingen tvivl om siden er en fusker side, jeg tvivler på de overhovedte har de sko?? Der er intet der fortæller hvem der står bag siden, ingen adresse, ingen cvr nr, intet. Men tvivler på skat kan gøre noget når det er en .com side, den kan ske at høre til i udlandet, er min tanke.

Se lige deres spørgsmål og svar blanding af dansk og engelsk, ligner en google oversætning

4.What sker der, når jeg placere ordren?
Efter bestillingen vil du modtage en øjeblikkelig ordrebekræftelse sammen med en al ordre information.We vil skibet din bestilling så hurtigt som muligt. Send din track nummer via e-mail. Du kan tjekke din pakker med track nummer ekspres hjemmeside.

5.When får jeg bestilte produkt?
Den gennemsnitlige leveringstid for din ordre er mere eller mindre 7 bankdage på grund af tredjeparts levering udtrykke service.

6.How sikkert er online transaktionen?
100% Sikker Køb garanti, er alle transaktioner foretaget ved hjælp af en SSL-forbindelse (128 bytes), som Verisign. Dataene sendes fra din browser til ChristianlouboutinLondon.com servere er altid krypteret De data, der sendes fra din browser til vores servere er altid krypteret. Alle servere er certificeret Hacker Safe og scannet dagligt af ScanAlert for kendte sårbarheder.

Derudover gemmer ikke nogen kreditkort følsomme information.Shopping online på er statistisk sikrere end at bruge dit kreditkort på en restaurant eller stormagasin.

7.Is mine personlige oplysninger sikre?
Ja, de oplysninger, vil kun blive brugt til fremstilling af juridiske dokumenter i forbindelse med transaktionen og for levering.

8.Is kreditkort data opbevares Servere?
Nej! For kort udstedt i henhold til MasterCard og VISA, kortoplysninger er udfyldt direkte på bankens systemer. For kort udstedt i henhold til andre organisationer, oplagring af disse oplysninger er krypteret med proprietære krypteringsalgoritmer, miljøer er fysisk adskilt fra miljøer med netadgang. Information er bevares kun den størst mulige varighed for at gøre en tilbageførsel af kortindehaveren.

9.Do Jeg er nødt til at betale Custom Skat?
Du behøver ikke at betale Custom Skat.

0
0
Svar på denne tråd

hotskod?
Forfatter: 
Dato:  09-03-2012 10:23

Du får sikkert dine varer når du handler der, men du kan helt sikkert også regne med at de er kopivarer

Toldvæsenet plejer normalt ikke at gøre noget når du kun importerer en enkelt vare til eget forbrug, men du kommer til at betale told og moms af den!

De kunne da godt have brugt lidt tid/penge på at få oversat korrekt hihi... nedenstående er sakset fra Q&A

1. Er dine emner helt nyt?
Alle elementer er garanteret helt ny. Vi sælger ikke brugte redskaber. ---- redskaber, jeg troede de solgte sko..

2. Hvor køber du fra?
Vores kilder er nogle gange de samme som dem, for de store varehuse og butikker. For de ældre, men altid fornemme stilarter, vi udfører, vi køber varer fra autoriserede forhandlere, og sælgerne på udsalg.

Sød voksen skovtursrytter søges - se præsentation

0
0
Svar på denne tråd

Ja falsk
Forfatter: 
Dato:  09-03-2012 11:37

Læs hvad de skriver på trustpilot, og ja der står Brandshoes, men som en nævner så er det samme firma som i nævner + de vist har et firma mere. varen er falsk, dårlig kopi, og man kan ikke regne med størrelsen+ man kan ikke retunere. så i sidste ende et par meget dyre ubruglige sko..

www.trustpilot.dk/review/ www.brandshoes.dk

0
0
Svar på denne tråd

falsk...
Forfatter: 
Dato:  09-03-2012 12:06

Nå ja, men hvis man fjerner k'et - så står der også HOTSKOD - og så er det vel ikke falsk markedsføring det er vel ikke ulovligt at sælge skod varer.

Hilsen

Anne

Sød voksen skovtursrytter søges - se præsentation

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider