nå har fundet den
http://www.hotskodk.com
Der er ingen tvivl om siden er en fusker side, jeg tvivler på de overhovedte har de sko?? Der er intet der fortæller hvem der står bag siden, ingen adresse, ingen cvr nr, intet. Men tvivler på skat kan gøre noget når det er en .com side, den kan ske at høre til i udlandet, er min tanke.
Se lige deres spørgsmål og svar
blanding af dansk og engelsk, ligner en google oversætning
4.What sker der, når jeg placere ordren?
Efter bestillingen vil du modtage en øjeblikkelig ordrebekræftelse sammen med en al ordre information.We vil skibet din bestilling så hurtigt som muligt. Send din track nummer via e-mail. Du kan tjekke din pakker med track nummer ekspres hjemmeside.
5.When får jeg bestilte produkt?
Den gennemsnitlige leveringstid for din ordre er mere eller mindre 7 bankdage på grund af tredjeparts levering udtrykke service.
6.How sikkert er online transaktionen?
100% Sikker Køb garanti, er alle transaktioner foretaget ved hjælp af en SSL-forbindelse (128 bytes), som Verisign. Dataene sendes fra din browser til ChristianlouboutinLondon.com servere er altid krypteret De data, der sendes fra din browser til vores servere er altid krypteret. Alle servere er certificeret Hacker Safe og scannet dagligt af ScanAlert for kendte sårbarheder.
Derudover gemmer ikke nogen kreditkort følsomme information.Shopping online på er statistisk sikrere end at bruge dit kreditkort på en restaurant eller stormagasin.
7.Is mine personlige oplysninger sikre?
Ja, de oplysninger, vil kun blive brugt til fremstilling af juridiske dokumenter i forbindelse med transaktionen og for levering.
8.Is kreditkort data opbevares Servere?
Nej! For kort udstedt i henhold til MasterCard og VISA, kortoplysninger er udfyldt direkte på bankens systemer. For kort udstedt i henhold til andre organisationer, oplagring af disse oplysninger er krypteret med proprietære krypteringsalgoritmer, miljøer er fysisk adskilt fra miljøer med netadgang. Information er bevares kun den størst mulige varighed for at gøre en tilbageførsel af kortindehaveren.
9.Do Jeg er nødt til at betale Custom Skat?
Du behøver ikke at betale Custom Skat.