Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

VUC, værkstedstimer?
Forfatter: 
Dato:  06-03-2012 19:06

På VUC kan man normalt få værkstedstimer som skemalagt undervisning, hvis man f.eks. mangler 1-2 timer for at opnå nok timer til SU.

Det VUC jeg går på nu, siger så at det må de ikke længere, det har de fået af vide af undervisningsministeriet at de ikke må.

Min lillesøster går på et andet VUC, mit gamle VUC, og hun har værkstedstimer, kender flere der har det og kender flere som har fået det som en del af deres skema til næste år.

Dette undrer mig en hel del, - og derfor vil jeg godt spørge, om der er andre som går på VUC der har fået den melding, at de ikke kan få værkstedstimer da det ikke er tilladt mere?

ROLLO

TELL-MANN

West Highland White Terriers

Avlstjeneste

!!! Hvalpe forventes i marts !!!

ROLLOS

Opdræt af teddy og kæledyrs marsvin

Opdræt af satin kaniner

Salg af foder og tilbehør

0
0
Svar på denne tråd

værksted
Forfatter: 
Dato:  06-03-2012 19:47

HF har værkstedundervisning skema-lagt. de er en del af uddannelsen.

Det de gjorde før med at give værkstedstimer for at udfylde skemaer for enkeltfag er det samme som at snyde sig til SU.

0
0
Svar på denne tråd

Birgitteb
Forfatter: 
Dato:  07-03-2012 00:09

Men jeg forstår ikke hvordan det ene VUC kan gøre det på én måde og et andet VUC på en anden måde?

At sige det er at snyde sig til SU synes jeg så ikke, men sådan ser vi alle forskelligt på det jo. Jeg synes det er en god mulighed, specielt fordi mange som kommer til et VUC for at ta' en HF har en eller anden baggrund som gør at man ikke tager en alm. HF eller hvordan man nu vil formulere det.

ROLLO

TELL-MANN

West Highland White Terriers

Avlstjeneste

!!! Hvalpe forventes i marts !!!

ROLLOS

Opdræt af teddy og kæledyrs marsvin

Opdræt af satin kaniner

Salg af foder og tilbehør

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  07-03-2012 08:18

Hvad gik det der værkstedsundervisning ud på du havde på det andet VUC?

Det enkeltfag jeg har gået på (deriblandt VUC) har der ikke været værkstedsundervisning på enkeltfagene.

MEN jeg har VU på min fulde HF, og de bliver sådan set bare brugt som normale fag, hvis læreren mener at der lige er behov til noget ekstra dansk, historie eller andet fx.

Når man så ser hvordan det er på den fulde HF, kan jeg heller ikke se nogen grund til hvorfor der skulle være VU på enkeltfag, enkeltfag har jo i forvejen flere timer end de skal have når semestret starter, så der er da ingen grund til ekstra timer i form af VU.
Og har man ikke timer nok, må man jo tage et ekstra fag.

0
0
Svar på denne tråd

mit vuc...
Forfatter: 
Dato:  07-03-2012 09:21
der hvor jeg går på hel HF er VS som en del af timerne. vi får til at kunne lave lektier og ellers
er der foredrag eller undervisning i forskellige ting. jeg plejer dog at tage hjem og ordne stald i de timer da mine lektier som regel er eller bliver lavet på et andet tidspunkt.

mvh
Sandra C

Dygtig rytter og rideveninde søges & FULDopstaldning tilbydes

Ryttervant 5 års allround trakhenerhoppe e.Chopin m. Chopstik til farfar.

Hjem før pris el. Udlånes

- Forsvunden pony efterlyses-

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  07-03-2012 11:07

Da jeg tog min HF på VUC havde vi også værkstedstimer indlagt i vores skema.

Sascha

Sani Cheval & Halimah Bint Ibriiz OX

Fotografering tilbydes. Se min hjemmeside:

sh-foto.dk

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider