Var oppe imorges og lukke heste ud hvor min hoppe og føl fra sidste år står opstaldet. Da jeg var færdig med det satte jeg mig straks i bilen og kørte ned til min 3 års vallak ca. 40 - 45 km væk; for der kom dyrlæge og skulle ordne tænder på nogle stykker, bla. min.
Min mobiltelefon lå i bilen og jeg tjekkede den først hen på eftermiddagen da dyrlægen var kørt, og kunne se at staldejer havde ringet.
Hun fortalte, at da hun kom hjem fra arbejde stod min hoppe og den 1 års plag ved postkassen ude ved indkørslen og der er altså pænt langt fra deres fold op til den postkasse, ud til en vej hvor der ofte køres hurtigt - gisp. De havde løbet pænt meget.
Blev helt nervøs for om jeg havde glemt at sætte strøm til, men det var heldigvis ikke tilfældet. Hvorfor de er brudt gennem hegnet ( solidt hegn ) vides ikke, men man bliver sgu forskrækket - på hestenes vegne, men i særdeleshed også hvis trafikanter skulle komme til skade pga ens heste - ville være ubærligt.
Havde bare lige brug for at dele det - heldigvis skete der ikke noget i denne omgang hverken med firebenede eller tobenede.