Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

hornhinde betændelse :(
Forfatter: 
Dato:  01-03-2012 11:29

jeg har fået en hornhindebetændelse,yderst smertefyldt må jeg sige.har brug for at høre om jeres erfaringer med det

hvordan gik det dig efter ?

håber der er nogen der vil dele jeres erfaring med mig :)

fjordhingst tilbyder bedægning på falster

0
0
Svar på denne tråd

Hornhindebetændelse
Forfatter: 
Dato:  01-03-2012 12:03

Hej!

Jeg har prøvet at have hornhindebetændelse på begge øjne samtidig! Nøj, det gjorde ondt! Og så i flere omgange... Jeg har heldgigvis ikke haft det siden gymnasiet, men har siden da været lysfølsom, så kører næsten altid bil med solbriller (selv i regnvejr nogle gange ), og så kan jeg ikke ret godt have når noget blæser ind i mit øje, f.eks. klimaanlægget i bilen. Udenfor er det ikke noget problem, men indendøre er det.

Jeg har så siden hen været så 'heldig', at rage adskillige regnbuehindebetændelser til mig. Og tror mig! Det gør bare naller!!! Specielt, hvis du ikke kommer hurtigt i behandling...det har jeg så døjet med de sidste par år, on and off. Senest i januar, og jeg er ikke helt ude af behandlingen endnu. Og når man hader at gå med briller, som jeg gør, så er det en pestilens at få det så tit, for man må selvfølgelig ikke have linserne i så længe man er under behandling. Det er forståeligt, men skide irriterende alligevel!

Så alt efter hvor slemt det er, så kan du nok godt opleve lidt gener senere hen.

Eller...det genere mig nu ikke som sådan, for jeg tager jo bare højde for det.

Men håber du snart er ovre det!!!

Mvh. Gidget

0
0
Svar på denne tråd

øv det kan jeg godt
Forfatter: 
Dato:  01-03-2012 12:19

forstå har gjort ondt :(

jeg syntes også det er lindrene at gå uden for.

jeg har før oplevet som du siger at blive lysfølsom og har også solbriller på når jeg kører

tog du noget smertestillende for jeg kan ikke lige finde noget som virker??

0
0
Svar på denne tråd

Hornhindebetændelse
Forfatter: 
Dato:  01-03-2012 23:08

Jeg fik noget salve, som jeg skulle komme i øjnene et antal gange om dagen. Noget forfærdelig fedtet stads, men det hjalp da. Med min regnbuehindebetændelse hjalp smertestillende i hvert fald ikke. Derimod har Maxidex virket fantastisk! Den tager virkelig toppen af smerterne og mere til - på trods af at der som sådan ikke er noget smertelindrende i.

Får du da ikke noget til det nu?

0
0
Svar på denne tråd

ok tak for jeg
Forfatter: 
Dato:  02-03-2012 07:19

skal til øjenlæge idag ,men det er blevet en smule bedere siden mandag :)

0
0
Svar på denne tråd

bum bum
Forfatter: 
Dato:  02-03-2012 17:39

jeg har det nu, og jeg har fået antibiotika for det, og det hjalp meget, men lysfølsomheden er der også stadig :/

Pernille
Med Masterkova

www.aavang.com

0
0
Svar på denne tråd

har været til øjenlæge
Forfatter: 
Dato:  02-03-2012 19:36

og det begyndt at hjælpe nu klør det også :( men den sol idag har jeg ikke haft det godt med

man må nok venne sig til at gå og kører med solbriller fremover:)

men glæder mig til at få lavet noget med hestene igen

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider