Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Lån/leje af hest(e) - Århus
Forfatter: 
Dato:  23-02-2012 21:51

Hej

Jeg har lovet min kærestes lillesøster en udflugtsdag, bare hende og mig, og jeg vil rigtigt gerne tage hende med ud at ride. Men hvor gør jeg lige det? Det eneste sted jeg umiddelbart har fundet er Seldrup, men synes måske nok at 400 kr for en times ridning (2prs) er lidt meget når man er på su :/ Er der nogen derude der kan hjælpe? Så er i dejlige!

Lærke

0
0
Svar på denne tråd

Tur eller ridehus
Forfatter: 
Dato:  23-02-2012 22:12

Hej :) Jeg kender flere steder jeg tror der låner heste ud til en tur i ridehus, men hvis I vil ud i landskabet bliver det straks svære.
Så er det en tur i naturen eller på bane/hal i søger?
Vh. Julie

0
0
Svar på denne tråd

Isheste
Forfatter: 
Dato:  24-02-2012 09:42

De fleste steder er det ture ud i naturen på isheste. Der er fx nogle med tilhørsforhold til Gjern centret, dem med badeland og feriehytter og skibakke. Og så er der nogle omkring beder/mårslet som også har ture ned på stranden (så vidt jeg husker) og så er fx Mette logan på Djursland. Og tror også Lipo har sådanne ture.

Prøv at Google så skal du finde.

Med venlig hilsen

Lena

0
0
Svar på denne tråd

Mette Logan
Forfatter: 
Dato:  24-02-2012 11:21

Ja, det er da dyrt når man er på SU men jeg tror ikke du finder noget billigere - hverken turridning eller ret mange andre aktiviteter som ville være noget ved..

www.mettelogan.dk/ index.php?option=com_c...;Itemid=51

En tur på Vinkærgaards islændere i det flotteste landskab på Mols koster 260/pers for to timer..

Hvad med pigens forældre - nu tager du hende med, kunne de ikke betale i hvert fald for hendes del af aktiviteten??

VH,

MaggieMay

"Jeg køber aldrig en travhest igen - men jeg elsker hende jeg har over alt på jorden"..

"Gud skabte manden før kvinden. Det er ligesom, når jeg skriver først laver jeg en kladde" Karen Blix ...
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider