Jeg har lovet min kærestes lillesøster en udflugtsdag, bare hende og mig, og jeg vil rigtigt gerne tage hende med ud at ride. Men hvor gør jeg lige det? Det eneste sted jeg umiddelbart har fundet er Seldrup, men synes måske nok at 400 kr for en times ridning (2prs) er lidt meget når man er på su :/ Er der nogen derude der kan hjælpe? Så er i dejlige!
Hej Jeg kender flere steder jeg tror der låner heste ud til en tur i ridehus, men hvis I vil ud i landskabet bliver det straks svære. Så er det en tur i naturen eller på bane/hal i søger? Vh. Julie
De fleste steder er det ture ud i naturen på isheste. Der er fx nogle med tilhørsforhold til Gjern centret, dem med badeland og feriehytter og skibakke. Og så er der nogle omkring beder/mårslet som også har ture ned på stranden (så vidt jeg husker) og så er fx Mette logan på Djursland. Og tror også Lipo har sådanne ture.
Ja, det er da dyrt når man er på SU men jeg tror ikke du finder noget billigere - hverken turridning eller ret mange andre aktiviteter som ville være noget ved..