Min ferie bliver interessant i år 
Jeg er skilsmissebarn, og er derfor vant til 2 ferier. Først med mor + brødre, her tager vi ofte til Tyskland, Østrig, Italien osv.
Og så med far. Han har lidt flere penge så at sige, og vi har været i Los Angeles, Las Vegas, Bangkok, Sydney, Costa Del Sol osv..
Men, nu synes min kæreste, at fordi jeg er så forkælet, så skal jeg på ferie i Danmark - PÅ CAMPING!!!
Ejj jeg ved snart ikke hvad jeg skal tænke
Der er jo koldt om natten, og myg, og hvad LAVER man egentlig? Kan man få en hel dag til at gå med at spille kort?? Dét påstår han, og så skal vi have dåsemad på gas-halløj og vaske hår i havet og jeg ved snart ikke hvad, og grave huller hvis der ikke er et toilet!
Ej men hør nu
det er så sjovt på en måde, for han har kun sin mor, som er fraskilt og på kontanthjælp, så hvis de endelig tager på ferie, så er det sådan noget. Og jeg har så fået det totalt modsatte.
Det er ligesom i en film! Hvor to fra helt forskellige "samfundslag" mødes og forelsker sig og skal indordne sig i hinandens hverdag. Det er så romantisk, og selvom jeg er lidt skræmt ved tanken om UDENFOR (gys!
), så glæder jeg mig faktisk rigtig, rigtig meget!
Tror faktisk jeg har godt af at lave ingenting, ikke skulle nå noget, ikke stresse rundt.
Jeg tror det er en sund ting for vores forhold, sådan at overleve i den vilde, danske natur sammen (der er jo myg og hugorme = VILD NATUR).
Lad være med at skælde mig ud for at være snobbet, jeg overdriver jo lidt med den vilde natur - lidt

Ej men er det ikke ligesom på film? Jeg synes det er ret fedt!
Nu er der allerede en tråd om, hvor man skal hen på ferie, så jeg vil hellere spørge jer om alle jeres positive/negative ting ved camping i Danmark!
Og er det ikke lidt sjovt, mig i naturen?